Lillemus Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 For tiden har jeg dilla - fullstendig! - på den grønne pringlesen, den med rømme og løk. Yummi! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sørlandschips med havsalt er min favoritt akkurat nå. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har ikke egentlig samnsen for potetgull, men jeg liker godt salte skruer :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sørlandschips med havsalt er min favoritt akkurat nå. liker å prøve ut forskjellige, men faller alltid tilbake på Maarud, vanlige salte..... 0 Siter
Gjest Dolly26 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 liker å prøve ut forskjellige, men faller alltid tilbake på Maarud, vanlige salte..... Jeg liker veldig godt den der sourcream & union :-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Den nye KIMs Delivio er god, både salt og paprika. Ellers er Sørlandschips med havsalt en favoritt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Den gode og gamle Maaruden med salt og pepper. Den er fiiin. Men jeg spiser nesten aldri potetgull. 0 Siter
mAd Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sørlandschips. Den røde først, så den grønne, og den med bare salt til slutt. Men jeg prøver å holde meg unna 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Grønn Pringles er det beste potetgullet ja :-) Men dessverre mange butikker som bare fører andre Pringles-varianter. Og så er det noe med at jeg ikke burde spise så mye sånt, så kanskje det er helt greit at det er litt vanskelig å få tak i... hehe 0 Siter
Flyberta Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sikle, svelge... Fikk usannsynlig lyst på potetgull av å lese denne tråden. Kan ikke ha sånt i huset. Kroppen min tåler det ikke. Men jeg tror jeg må steke meg noen poteter med masse krydder! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Er det bare meg som liker Maarud med ost og løk? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Er det bare meg som liker Maarud med ost og løk? Ja. Men Maarud er fortsatt best. Selv om disse Pringles-greiene også er greie. + potetskruer (men det er vel Maarud). Huff, nå fikk jeg lyst på potetgull. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja. Men Maarud er fortsatt best. Selv om disse Pringles-greiene også er greie. + potetskruer (men det er vel Maarud). Huff, nå fikk jeg lyst på potetgull. Jeg har jeg men har ikke lyst på. Har bare lyst på sterk, krydret mat i varmen så nå driver jeg å kokkelerer. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Den gode og gamle Maaruden med salt og pepper. Den er fiiin. Men jeg spiser nesten aldri potetgull. Ja, den er også god, en god annenplass etter grønn Pringles :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, den er også god, en god annenplass etter grønn Pringles :-) Jeg liker Pringels med paprika! Det er vel den røde, gjetter jeg på. 0 Siter
Gjest Dolly26 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Er det bare meg som liker Maarud med ost og løk? Nei, den er kjempegod!! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg liker helt vanlig salt potetgull jeg og spiser nesten ikke noe annen type. Men jeg spiser omtrent ikke det heller da. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Original Chips med salt. Tidligere kalt Familien Stangs Original Chips. Den var bedre før Maarud tok over, men ganske god nå og. Samme type med biff og løk var kjempegod før, men ikke fullt så god nå. Spiser ca 1 pose potetgull hver helg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Grønn Pringles er det beste potetgullet ja :-) Men dessverre mange butikker som bare fører andre Pringles-varianter. Og så er det noe med at jeg ikke burde spise så mye sånt, så kanskje det er helt greit at det er litt vanskelig å få tak i... hehe Heldigvis er den grønne pringlesen nesten umulig å få tak i, men nå ser det ut til at nærbutikken min har tatt det inn i sortimentet sitt! Jeg spiser sjeldent potetgull og jeg håper bare ikke dette fører til noe særlig økt inntak, men jeg frykter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.