Gå til innhold

Kjøleskapsmagneter med ord..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos noen i helga som hadde laget dikt på kjøleskapet ved hjelp av magneter med ett ord på hver. Ordene var på engelsk.

Vet noen hvor man kan få tak i slike? Trenger ikke være engelsk :-) (Får ikke spurt dem jeg var hos.)

Skrevet

Bokhandler har slike, men de koster litt. :o) Har lyst på sjøl!

Skrevet

Bokhandler har slike, men de koster litt. :o) Har lyst på sjøl!

Oh, du var kjapp! Lillemus - Dix points! :-)

Skrevet

Kjappere enn min egen skygge!

I dag har jeg støvsuget DOL for nye innlegg. For et liv. ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Blandt annet på Ark, jeg har derfra.

De er morsomme:-)

Kr 299 for vanlige, så er det noen med flere "kjærlighetsord", jeg tror det er ørlitt dyrere.

Skrevet

Kjappere enn min egen skygge!

I dag har jeg støvsuget DOL for nye innlegg. For et liv. ;o)

Og DOL har støvsuget innlegg fra stalkeren din :-)

Skrevet

Har fått noen sånne i gaver opp gjennom tiden, den beste er på norsk og sier

" Å gjøre rent mens barna er små, er som å måke snø når det snør hele tiden"

Som Lillemus sier, de har dem i bokhandleren og de koster litt, men de er jo koselige da....

Skrevet

Og DOL har støvsuget innlegg fra stalkeren din :-)

Sannsynligvis er det mange jeg ikke har fått med meg, har ikke sittet her hele dagen da. :o)

Bra at den dusten blir sensurert. Skjønner ikke vitsen med en slik oppførsel? For ikke å snakke om hvorfor vedkommende gidder å sitte her inne hele dagene (for innleggene kommer vel omtrent konstant nå om dagen?) og være vemmelig?

Skrevet

Som Lillemus sier, de har dem i bokhandleren og de koster litt, men de er jo koselige da....

He-he, den var god - beskriver situajsjonen her i heimen temmelig bra :-)

En annen jeg har lest er "bedre med litt skitt i hjørnene enn et rent helvete" ;-)

Skrevet

eller er det kanskje ikke den typen du mener?

Jeg tror hun mener slik som har ett ord pr. magnet, det er vel ganske mange i hver eske, slik at du kan sette sammen dine egne setninger.

Skrevet

He-he, den var god - beskriver situajsjonen her i heimen temmelig bra :-)

En annen jeg har lest er "bedre med litt skitt i hjørnene enn et rent helvete" ;-)

hehe.....den fikk jeg ofte høre fra eksen min, når jeg hadde stresset med å vaske huset, og han kom hjem og labbet inn med sko, eller spiste potetgull utover hele huset.....

Skrevet

Jeg tror hun mener slik som har ett ord pr. magnet, det er vel ganske mange i hver eske, slik at du kan sette sammen dine egne setninger.

ja, jeg skjønte det etterhvert, har ikke sett dem jeg....

Skrevet

hehe.....den fikk jeg ofte høre fra eksen min, når jeg hadde stresset med å vaske huset, og han kom hjem og labbet inn med sko, eller spiste potetgull utover hele huset.....

Sjarmerende...

;-)

Skrevet

Sannsynligvis er det mange jeg ikke har fått med meg, har ikke sittet her hele dagen da. :o)

Bra at den dusten blir sensurert. Skjønner ikke vitsen med en slik oppførsel? For ikke å snakke om hvorfor vedkommende gidder å sitte her inne hele dagene (for innleggene kommer vel omtrent konstant nå om dagen?) og være vemmelig?

Hun har sagt det selv - hun kjeder seg på jobben og må ha noe å finne på for å more seg. Jeg bare morer meg over at hun må sitte inne i finværet ;-)

Skrevet

Ark Bruns bokhandel i Trondheim har iallefall. Jeg skal kjøpe på lørdag ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har slike på norsk. Jeg har "kjærlighetsvarianten".

Litt lat med å bytte ordene..det må jeg innrømme.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Vi kjøpte våre på bokhandler til 149,-. har både kjærlighetsord og hverdagsord. Det er mange magneter det!

Skrevet

Hehe. Har den samme, men på engelsk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...