Gå til innhold

finnenvenn på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest finnenvenn
Skrevet

Jeg fant en alle tiders mann på nettet. Alt syntes å stemme for meg. Så begynner han å spørre om utseende og jeg tilbyr et bilde. Jeg er ikke slank, langt ifra. Problemene begynner, først får jeg ikke sendt de nyeste bildene så er emailadressen feil som han ga opp. Da jeg endelig har summet meg såpass at jeg kan skrive en melding til ham at dette virker ikke så er han forsvunnet. Her sitter jeg og er helt sikker på at han ikke kommer til å like meg, at jeg ikke er slank nok, ikke pen nok og ikke gudvethva.

Han må da logge på finnenvenn igjen i løpet av kvelden. Noen som har erfaring med problemstillingen?

Skrevet

Kanskje han bare kødda i utgangspunktet, merket at du tok det mer seriøst og feiga ut? Uten å tørre å si noe?

Gjest finnenvenn
Skrevet

Kanskje han bare kødda i utgangspunktet, merket at du tok det mer seriøst og feiga ut? Uten å tørre å si noe?

Tror du det at han sendte meg med vilje en feil emailadresse? Han har da fortalt meg mye om jobben sin og vi har funnet ut at vi jobber nærme hverandre og med nesten de samme tingene. Hvis han bare kødder er han en bastard.

Skrevet

Tror du det at han sendte meg med vilje en feil emailadresse? Han har da fortalt meg mye om jobben sin og vi har funnet ut at vi jobber nærme hverandre og med nesten de samme tingene. Hvis han bare kødder er han en bastard.

Jeg forsto det sånn at profilen hans også var forsvunnet fra nettet samtidig? Da er han i så fall en dust.

Gjest finnenvenn
Skrevet

Jeg forsto det sånn at profilen hans også var forsvunnet fra nettet samtidig? Da er han i så fall en dust.

Neida profilen hans står. Han er bare ikke logget inn i øyeblikket og kan ikke lese meldingen om de problemene jeg har med å sende ham bilder.

Skrevet

Neida profilen hans står. Han er bare ikke logget inn i øyeblikket og kan ikke lese meldingen om de problemene jeg har med å sende ham bilder.

Da så. Sannsynligvis er det en feil i e-postadressen skal du se. :o)

Jeg bruker ikke jobbadressen min, først og fremst fordi jeg ikke vil vise hvem jeg er, men også fordi den er så lang at det er stor fare for feilskriving.

Gjest finnenvenn
Skrevet

Da så. Sannsynligvis er det en feil i e-postadressen skal du se. :o)

Jeg bruker ikke jobbadressen min, først og fremst fordi jeg ikke vil vise hvem jeg er, men også fordi den er så lang at det er stor fare for feilskriving.

Du har helt sikkert rett. Jeg er bare utrolig utålmodig. Jeg fikk en annen emailadresse, og så er han forsvunnet igjen. Det ordner seg nok, men vi har mailet lenge og nå sender jeg bilder og da blir det trøbbel.............grrrrrrr..........

Han har spurt hva jeg mener med kraftig og jeg har svart at jeg bruker størrelse XL i klær og vil ikke oppgi vekten, han fortsatte å skrive for det.

Takk for at du gidder svare meg. Jeg er helt på tuppa i kveld.

Skrevet

Du har helt sikkert rett. Jeg er bare utrolig utålmodig. Jeg fikk en annen emailadresse, og så er han forsvunnet igjen. Det ordner seg nok, men vi har mailet lenge og nå sender jeg bilder og da blir det trøbbel.............grrrrrrr..........

Han har spurt hva jeg mener med kraftig og jeg har svart at jeg bruker størrelse XL i klær og vil ikke oppgi vekten, han fortsatte å skrive for det.

Takk for at du gidder svare meg. Jeg er helt på tuppa i kveld.

Han har sikkert fått besøk av en kompis eller noe og er avlogget akkurat nå. Prøv igjen i morgen og se om han er pålogget da. :o)

Jeg fant kjæresten min på finnenvenn.no! ;o) Men pass deg - det er mye rart der også!

Gjest finnenvenn
Skrevet

Han har sikkert fått besøk av en kompis eller noe og er avlogget akkurat nå. Prøv igjen i morgen og se om han er pålogget da. :o)

Jeg fant kjæresten min på finnenvenn.no! ;o) Men pass deg - det er mye rart der også!

Han har akkurat svart og sier at jeg er søt, hyggelig og sympatisk. Han lurer på om han har sett meg i jobbsammenheng, men jeg tror ikke det. Tusen takk for støtten. Jeg vet mye om hvor rart det er inne på de forskjellige nettstedene, men denne gangen føler jeg at det er noe mer. Følelser er ikke dumme.

Skrevet

Han har akkurat svart og sier at jeg er søt, hyggelig og sympatisk. Han lurer på om han har sett meg i jobbsammenheng, men jeg tror ikke det. Tusen takk for støtten. Jeg vet mye om hvor rart det er inne på de forskjellige nettstedene, men denne gangen føler jeg at det er noe mer. Følelser er ikke dumme.

Lytt til magefølelsen din, men ta dine forholdsregler om dere skal møtes. Lykke til!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er mange som kødder på sånne steder. Skrivekyndige gutter som enkelt sjarmerer deg i senk, får sine bilder eller sine ligg, og dumper deg.

Du bør være forsiktig med å bli følelsesmessig engasjert før dere har møtt hverandre og blitt godt kjent også i RL, for du skal aldri se bort fra at fyren nettflørter med 10 andre jenter også.

Gjest finnenvenn
Skrevet

Det er mange som kødder på sånne steder. Skrivekyndige gutter som enkelt sjarmerer deg i senk, får sine bilder eller sine ligg, og dumper deg.

Du bør være forsiktig med å bli følelsesmessig engasjert før dere har møtt hverandre og blitt godt kjent også i RL, for du skal aldri se bort fra at fyren nettflørter med 10 andre jenter også.

Det er en del av gamet å flørte med mange, men magefølelser skal man ikke undervurdere. Jeg er da ikke helt grønn

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er en del av gamet å flørte med mange, men magefølelser skal man ikke undervurdere. Jeg er da ikke helt grønn

For mange av disse er det også en del av gamet å nedlegge så mange som mulig, og det er de hyggeligste som er de verste. Det er derfor de klarer å nedlegge så mange.

Gjest finnenvenn
Skrevet

For mange av disse er det også en del av gamet å nedlegge så mange som mulig, og det er de hyggeligste som er de verste. Det er derfor de klarer å nedlegge så mange.

Ja jeg er godt klar over det, men nå er jeg ikke helt grønn. Han har fått bildene og invitert meg på date i neste uke og mer kan jeg ikke forlange..........det tyder vel på litt seriøsitet.......eller.........

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja jeg er godt klar over det, men nå er jeg ikke helt grønn. Han har fått bildene og invitert meg på date i neste uke og mer kan jeg ikke forlange..........det tyder vel på litt seriøsitet.......eller.........

Det i seg selv tyder ikke på noe som helst. Man må møte jentene for å få seg no`.

Men når det er sagt er selvsagt ikke alle menn sånn. Jeg vil tro det finnes mange redelige skapninger på disse sidene.

De jeg kjenner som ferdes der er derimot ikke av disse. Jeg er faktisk imponert over hvor i utgangspunktet snille og greie gutter som tar for seg så det monner på disse stedene bare fordi de har muligheten.

De samme folka sliter langt verre med å finne noen på byen, men med gode skrivekunnskaper og evnen til å skrive det jentene vil høre, drar de damer som faen. Og det utnytter de maksimalt.

mil1365380270
Skrevet

Leste her at det var mange tullinger på sånne sider, så jeg måtte prøve "finnenvenn". La inn en uskyldig profil, med ikke alt for mye info.

Det strømmet inn meldinger fra diverse gifte og påstått single menn. Noen sendte samme meldingen flere ganger!!! Siste stedet jeg ville satset på å finne en partner i alle fall, men det er sikkert unntak :-)

Skrevet

Møt ham for all del på et offentlig sted første gangen! Og sørg for at noen vet hvor du er og hvem du er sammen med. Med unntak av to ettermiddagsdater midt i byen sørget jeg alltid for at noen visste hvor og med hvem og de hadde ordre om å ringe meg kl. 22 om de ikke hadde hørt noe fra meg innen da.

Skrevet

Leste her at det var mange tullinger på sånne sider, så jeg måtte prøve "finnenvenn". La inn en uskyldig profil, med ikke alt for mye info.

Det strømmet inn meldinger fra diverse gifte og påstått single menn. Noen sendte samme meldingen flere ganger!!! Siste stedet jeg ville satset på å finne en partner i alle fall, men det er sikkert unntak :-)

Åjada. Jeg har hatt flere profiler akkurat der inne, noen seriøse (har hatt flere perioder) og noen fake bare for å se hva menn bet på - og det gjorde de.

Men jeg traff kjæresten min der inne faktisk. :o)

mil1365380270
Skrevet

Åjada. Jeg har hatt flere profiler akkurat der inne, noen seriøse (har hatt flere perioder) og noen fake bare for å se hva menn bet på - og det gjorde de.

Men jeg traff kjæresten min der inne faktisk. :o)

Gjorde det bare for å forske litt, jeg. Vet ikke om jeg hadde hatt guts til å satse på noe sånt etter at jeg så hvordan mange var.

Men det er jo superkoselig at det ender med full klaff for noen :-)

Gjest Dardy
Skrevet

Jeg var på samme side for noen år siden.

Skrev litt frem og tilbake med noen fyrer, og litt ekstra med en kjekk, singel kar.

Bestemte meg etter mye sms for å møte han, og det endte med at vi dro hjem til han, pulte, og så dro jeg hjem igjen. Regnet med at jeg snart kom til å høre fra han igjen, og det gjorde jeg til gangs. Han sendte melding på Finnenvenn at han ikke var intressert i noe mer.

Jeg satt igjen litt skuffa, men man får ikke dype følelser for en man har kjent bare et par uker, så jeg tok meg ikke så veldig nær av det.

Det er jo bare et tastetrykk til neste mann. Jeg så forøvrig at denne fyren begynte å melde heftig med noen andre rett etter han dumpa meg. Man ser hvor mange mail man har fått eller sendt.

Så var det en ny kjekkas som skrev til meg. Jeg regnet med at han var for kjekk for meg, for jeg er både kraftig og mindre pen sjæl.

Ikke ville han oppgi noe tlf jeg kunne nå han på heller, så jeg skrev til han at han kunne bare glemme hele greia.

Menn som ikke oppgir tlf.nr har som regel en god grunn til å la være.

Da sendte han meg et tlf nummer, og vi begynte å sms. Jeg kunne ikke finne nummeret på Gule Sider, så jeg regnet med at det var et kontantkort.

Jeg spurte om å få hans hjemmenummer, men det ville han ikke oppgi. Ikke før vi møtes, sa han.

Jeg tenkte at jeg har ikke noe å tape på å gå en tur rundt Sogsvann med han, så vi ble enige om å møtes der.

Jeg var spent på hvem som ville komme, og ble meget overrasket når det kom en skikkelig sympatisk fyr i en splitter ny bil.

Vi gikk en runde, og pratet om litt forskjellig. Ble ikke akkurat forelsket, men syns han virket veldig hyggelig.

Han oppga sitt egentlige mobilnummer og hjemmenr, og jeg skjønte at han var ærlig.

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å sjekke gule sider, og se om det bodde noen flere på den adressen, eller om han bodde sammen med foreldrene sine eller liknende. (Joda, endel menn gjør det også.)

Vi ble enige om å møtes igjen, og sms begynte også å bli litt hetere. Neste gang vi møttes, gikk vi på kino, og dro hjem til meg.

Der var han inne på Finnenvenn, og slettet profilen sin, uten at jeg ba han om det. Jeg tror jeg ble litt forelsket i han da.

Der startet vårt forhold som nå har vart i over to år. I oktober gifter vi oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...