Gjest må ha inn med teskje Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg vil fjerne Norman fra min maskin, da jeg har gått over til et annet program, men det hjelper ikke å slette det på vanlig måte. HVOR og hvordan sletter jeg det? Hva skal jeg søke på? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hva mener du med "slette"? Du må avinstallere - du kan så godt som _aldri_ fjerne et program ved bare å slette filene. Blant snarveiene til Norman (i Start->Programmer) er det sannsynligvis en snarvei for å avinstallere. Hvis ikke går du inn i kontrolpanelet, velger Legg til/fjern programmer, finner Norman på listen, og velger Fjern. "...................................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hva mener du med "slette"? Du må avinstallere - du kan så godt som _aldri_ fjerne et program ved bare å slette filene. Blant snarveiene til Norman (i Start->Programmer) er det sannsynligvis en snarvei for å avinstallere. Hvis ikke går du inn i kontrolpanelet, velger Legg til/fjern programmer, finner Norman på listen, og velger Fjern. "...................................." Hvis du har gjort det Prozak foreslår og det ikke fungerer, så får du sjekke med hjemmesidene til Norman. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvis du har gjort det Prozak foreslår og det ikke fungerer, så får du sjekke med hjemmesidene til Norman. Uhm... "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.