Gjest jentetjuefire Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hei Lurer på å kjøpe meg en ny mobil, men det fins jo så mange, hvem skal jeg velge? Har lyst på kamera på den, for det har jeg ikke på den jeg har nå. Også har jeg ikke lyst til å betale så mye over 1000kr, men det avhenger jo bl.a. av abbonnement man velger osv. Noen som har gjort et bra kjøp i det siste? 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal kjøpe meg Sony Ericsson K750i snart. Foreløpig er den noe dyrere enn det du angir, men jeg HAR sett den ned i 1100 kr med abonnement, men oftest litt dyrere. Den har fått veldig bra anmeldelser, men også positiv omtale her på DOL fx. Den har bl.a. veldig bra kamera, minnekort, mp3-spiller osv. Du kan se omtaler av ulike telefoner på en rekke nettsider, deriblant dinside.no - amobil.no osv. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal kjøpe meg Sony Ericsson K750i snart. Foreløpig er den noe dyrere enn det du angir, men jeg HAR sett den ned i 1100 kr med abonnement, men oftest litt dyrere. Den har fått veldig bra anmeldelser, men også positiv omtale her på DOL fx. Den har bl.a. veldig bra kamera, minnekort, mp3-spiller osv. Du kan se omtaler av ulike telefoner på en rekke nettsider, deriblant dinside.no - amobil.no osv. Den tlf vil jeg også ha! Men det var disse pengene da... Men jeg tømte sparegrisen idag, og det var litt flere tusen en hva jeg regnet meg :-) Så etter ferien spørs det om det blir en aldri så liten SE 750i på meg. Si ifra når du har kjøpt da, og om du er fornøyd? :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Den tlf vil jeg også ha! Men det var disse pengene da... Men jeg tømte sparegrisen idag, og det var litt flere tusen en hva jeg regnet meg :-) Så etter ferien spørs det om det blir en aldri så liten SE 750i på meg. Si ifra når du har kjøpt da, og om du er fornøyd? :-) Ja, venter bare på at den skal bli bittelitt billigere, men først og fremst fordi det er varslet at den vil komme med ny og forbedret bildebrikke nå i juli/august. Glemte å skrive det i svaret over her... Men SDD har bl.a. skrevet positivt om den, og noen andre her også. Men ja, jeg skal prøve å huske å skrive når jeg får den. Er ganske så sikker på at jeg blir fornøyd da :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg er kjempefornøyd med SE k750i. Den anbefales. Tror ikke du skal mye over 1000 kroner for å få den. Sjekker du tilbudene i diverse aviser finner du den helt sikkert til under den prisen også. Jeg har i hvert fall sett den rimeligere enn 1000 kroner. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, venter bare på at den skal bli bittelitt billigere, men først og fremst fordi det er varslet at den vil komme med ny og forbedret bildebrikke nå i juli/august. Glemte å skrive det i svaret over her... Men SDD har bl.a. skrevet positivt om den, og noen andre her også. Men ja, jeg skal prøve å huske å skrive når jeg får den. Er ganske så sikker på at jeg blir fornøyd da :-) Da passer det jo supert at jeg skal kjøpe i august. Jøje meg, at det går an og glede seg sånn over at jeg skal ha ny tlf ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Da passer det jo supert at jeg skal kjøpe i august. Jøje meg, at det går an og glede seg sånn over at jeg skal ha ny tlf ;-) Hehe - ja, du sier noe... Men jeg gleder meg vilt og uhemma til jeg får meg ny pc også jeg da, en rå bærbar sak som kommer om ca halvannen måned eller så... Men jeg vil jo ha den NÅ...! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hehe - ja, du sier noe... Men jeg gleder meg vilt og uhemma til jeg får meg ny pc også jeg da, en rå bærbar sak som kommer om ca halvannen måned eller så... Men jeg vil jo ha den NÅ...! :-) Det er både moro, spennendes og fryktelig irriterendes og vente på slike ting. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det er både moro, spennendes og fryktelig irriterendes og vente på slike ting. Jeg er alltid sånn når jeg skal kjøpe noe nytt. Kjøpte sykkel på mandag og trippet rundt hele helgen i forkant fordi jeg gledet meg sånn. Men den telefonen er virkelig god. Den har alt man trenger og i tillegg et kamera som faktisk er så godt at det kan brukes. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det er både moro, spennendes og fryktelig irriterendes og vente på slike ting. Trøsten når det gjelder den pc-en er at jeg får meg en maskin jeg kan ha glede av i LANG tid framover, og at jeg endelig får meg en bærbar, har savnet mulighetene og fleksibiliteten. Og ikke minst det at den maskinen jeg har nå, omtrent bare funker på chatting, mail og surfing, og knaptnok det. Kommer jeg inn på en nettside med musikk i bakgrunnen, eller vil se en videosnutt, webtv, eller rett og slett høre på mp3, så krasjer maskinen, låser seg fullstendig, og må restartes... :-( Så - den som venter på noe godt osv... :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg er alltid sånn når jeg skal kjøpe noe nytt. Kjøpte sykkel på mandag og trippet rundt hele helgen i forkant fordi jeg gledet meg sånn. Men den telefonen er virkelig god. Den har alt man trenger og i tillegg et kamera som faktisk er så godt at det kan brukes. Har lest litt tester, og brukeranbefalinger på den, så det blir nok den ja. Det er så moro og handle nytt. Jeg blir helt i hundre jeg. Mange vil nok si jeg er overfladisk nå, menmen, julaften er en dag jeg liker godt ;-) (Spesielt hvis jeg har hatt en finger med i spillet på en av gavene) Men holder meg jo helst til ting jeg trenger.....Trenger de iallefall bittelitt ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Slenger meg på anbefalingene av Sony Ericsson K750i. Til dags dato er det den beste telefon jeg har hatt. Du kan få den for under tusenlappen på Expert, men da med binding. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Nokia Pøsj. :-) Det er lenge siden Nokia var best, hvis du da ikke går for de dyreste modellene, da kan det hende de holder tritt. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Pøsj. :-) Det er lenge siden Nokia var best, hvis du da ikke går for de dyreste modellene, da kan det hende de holder tritt. Jeg har hatt min tid med Sony ericsson - ga den til slutt til Plutten. For et pes! 0 Siter
Gjest Ikke mer SE og Nokia på meg Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Samsung D500 ble kåret til "verdens beste mobiltelefon" på den store mobilmessen i Cannes i år. Den har også fått 6 poeng hos itavisen. Jeg har en slik og er veldig fornøyd. Den har et bra kamera og 80Mb minne. Samsung er også kjent for å ha langt færre feil enn Sony Ericsson og Nokia. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Samsung D500 ble kåret til "verdens beste mobiltelefon" på den store mobilmessen i Cannes i år. Den har også fått 6 poeng hos itavisen. Jeg har en slik og er veldig fornøyd. Den har et bra kamera og 80Mb minne. Samsung er også kjent for å ha langt færre feil enn Sony Ericsson og Nokia. Har Samsung'en din MP3 med egen minnebrikke? 0 Siter
amber sun Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg kjøpte nettopp en Samsung X480. Er kjempefornøyd med den! Men den har ikke kamera, da. Det så jeg ikke vitsen med å ha, så jeg valgte bort Sony Ericksons 700 fordi jeg likte Samsung bedre, spesielt designet 0 Siter
Gjest SamsungSE Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har Samsung'en din MP3 med egen minnebrikke? Den har mp3 spiller men ikke plass til ekstra minnebrikke. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Den har mp3 spiller men ikke plass til ekstra minnebrikke. Er jo ikke rare mengde mp3 du får plass til med 80 MB minne, da. Skal jo helst være plass til litt annet også, bilder og meldinger f.eks. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.