Gå til innhold

Hvilken mobil skal jeg kjøpe??

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har hatt min tid med Sony ericsson - ga den til slutt til Plutten. For et pes!

Hva mener du med pes, da?

Selv har jeg hatt 5-6 Nokia, en Siemens og SE T610, T630 og K750i. Finnes ikke enklere T9-støtte enn den SE har, syns jeg, den er genial. Og på K750i er mye av henget SE hadde på treg respons på SMS borte. (Og ja, jeg bruker telefonen mest til SMS)

Skrevet

Hva mener du med pes, da?

Selv har jeg hatt 5-6 Nokia, en Siemens og SE T610, T630 og K750i. Finnes ikke enklere T9-støtte enn den SE har, syns jeg, den er genial. Og på K750i er mye av henget SE hadde på treg respons på SMS borte. (Og ja, jeg bruker telefonen mest til SMS)

Banner og sverter over den treige T630'en min. ER K750i like kjapp å skrive sms på som Nokia? Vurderer ny telefon, står mellom Samsung D500 og SE K750i, evt en Nokia, men jeg klarer ikke å bestemme meg helt. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Banner og sverter over den treige T630'en min. ER K750i like kjapp å skrive sms på som Nokia? Vurderer ny telefon, står mellom Samsung D500 og SE K750i, evt en Nokia, men jeg klarer ikke å bestemme meg helt. :)

Nå er det fire mobiler siden jeg hadde Nokia, men SE K750i er mer enn kjapp i forhold til T630 i alle fall. Nå kjenner ikke jeg til den Samsung-telefonen du nevner, men pass i alle fall på å skaffe deg en telefon med mp3 og minnekort. Sistnevnte er et must når du skal spille mp3 på telefonen.

Skrevet

Selv SDD som var mega-anti-SE, nettopp pga treig sms, lovpriser nå sin K750i :-)

Så den har nok blitt mye bedre.

Tror ikke jeg er noen racer på sms, for jeg plages ikke nevneverdig av det på min T610. Men så bruker jeg ordboken mer enn vanlig sms-skriving, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

Men altså, svar på spm. ditt er at K750 har blitt mye bedre enn foregående SE-telefoner.

Skrevet

Nå er det fire mobiler siden jeg hadde Nokia, men SE K750i er mer enn kjapp i forhold til T630 i alle fall. Nå kjenner ikke jeg til den Samsung-telefonen du nevner, men pass i alle fall på å skaffe deg en telefon med mp3 og minnekort. Sistnevnte er et must når du skal spille mp3 på telefonen.

Åssen får man det minnekortet inn i telefonen da? Er helt amøbe på sånt jeg. Det er vel forskjellig fra telefon til telefon også sikkert?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Åssen får man det minnekortet inn i telefonen da? Er helt amøbe på sånt jeg. Det er vel forskjellig fra telefon til telefon også sikkert?

På K750i er det et lite "lokk" på ene sida av telefonen over luka der minnekortet skal sitte, omtrent som på et kamera. På denne telefonen kan du ta ut minnekortet uten å slå av telefonen, og uten at den protesterer det aller minste. Min Siemens S65 klagde alltid når jeg tok ut minnekortet. :-)

På noen telefoner må du åpne opp bakluka, ta ut batteriet og så sette inn minnekortet, det er jo temmelig kjelkete.

Skrevet

På K750i er det et lite "lokk" på ene sida av telefonen over luka der minnekortet skal sitte, omtrent som på et kamera. På denne telefonen kan du ta ut minnekortet uten å slå av telefonen, og uten at den protesterer det aller minste. Min Siemens S65 klagde alltid når jeg tok ut minnekortet. :-)

På noen telefoner må du åpne opp bakluka, ta ut batteriet og så sette inn minnekortet, det er jo temmelig kjelkete.

Sånn:

http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k750/pic12.jpg

:-)

Skrevet

Aha, det var jo lurt! :)

Kikket litt på den Samsung D500 i går, men jeg får litt noia av sånne "enmannsbutikker" hvor jeg er den eneste kunden og ekspeditøren er overstrømmende hjelpsom. Kall meg rar, men sånn er jeg. :) Ble ikke så mye klokere, for jeg friker ut og kommer ikke på noe å spørre om. Den telefonen så jo snasen ut da... Får tenke litt til bindingstiden på den gamle telefonen går ut. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...