Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dolere, ukjente og kjente! :o)

Stakk en tur innom bare for å se om jeg kjente igjen noen nick her inne. Og det skal jeg si at jeg gjorde! :o)

Jeg ser det er "intet nytt under solen". Det krangles fortsatt om det samme, av de samme. *s*

Gøyalt å se, men litt pussig også. Skal se vi fikk rett da vi mente at dolerne om 20-30 år fortsatt er de samme - bare med rullatorer! ;o)

*vinker*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190846-samme-gode-gamle-dol-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt :)

Jeg har ikke vært her på halvannet/par år år selv, men måtte inn å legge igjen et spørsmål her for noen uker siden. Det er koselig å se at så mange av "de gamle" fortsatt er her - det betyr bare at DOL fortsatt betyr mye for mange.

Jeg husker deg Chloe, og det var hyggelig å "hilse på" deg igjen. Ha en god sommer.

Morsomt :)

Jeg har ikke vært her på halvannet/par år år selv, men måtte inn å legge igjen et spørsmål her for noen uker siden. Det er koselig å se at så mange av "de gamle" fortsatt er her - det betyr bare at DOL fortsatt betyr mye for mange.

Jeg husker deg Chloe, og det var hyggelig å "hilse på" deg igjen. Ha en god sommer.

Er det så lenge siden du har vært her? Hm, tida går altfor fort. God sommer :o)

Annonse

Jeg klarte visst også å logge meg inn. Håper du får en fin sommer! Jeg for min del drar til Norge uten mann og barn i august. :-)

Amiga!!! Så koselig å se deg!

Tenkte faktisk på deg i går, og tenkte jeg skulle prøve å sms'e deg eller etterlyse deg her på dol, men det gikk visst i glemmeboken...

Håper det står bra til med deg! Og at vi kanskje kan møtes når du kommer?

Jeg har samme gamle mobil, evt. kan jeg mailes på

g-mini æt netcom dått no

:-)

*klem*

Amiga!!! Så koselig å se deg!

Tenkte faktisk på deg i går, og tenkte jeg skulle prøve å sms'e deg eller etterlyse deg her på dol, men det gikk visst i glemmeboken...

Håper det står bra til med deg! Og at vi kanskje kan møtes når du kommer?

Jeg har samme gamle mobil, evt. kan jeg mailes på

g-mini æt netcom dått no

*klem*

Det må vi få til. Jeg drar 1. august til Norge, må gjøre ferdig et vikariat først. Drar litt rundt omkring, men blir noen dager i Oslo også. Jeg har samme mailadresser som før + noen til, hehe. Har også fått aktivert det norske mobilnummeret jeg brukte for 2 år siden, men kan ikke ta i mot meldinger på det nummeret før jeg er i Norge. Det spanske nummeret er også det samme. :-)

Hei Chloe!

Husker deg også, og må - litt pinlig berørt? - innrømme at jeg ikke har klart å løsrive meg helt herfra. Var borte en stund, men nå er jeg hekta igjen... jaja...

Hei Gemini!:o)

Ja, det er fort gjort å bli en smule avhengig. "Skal bare sjekke om noen har svart på..."

God sommer! :o)

*lol*

Ja, det var jeg med håret! Hehe!

(dog rødere og lengre enn sist)

:o)

Hællæ Chloe, long time no see... nå kan du kaste stein hit over til meg og jeg tror tilogmed vi bader i samme vann til og fra ;o) Alt vel med alle håper jeg.

DOL er rare greier. Her sitter man og mimrer om langt hår, dans, trange kjoler, grillfest, pelsdyr fra nord og kjekke karer fra øst *s*

Det er nok slik at rullatoren er det eneste som skiller etter 30år. Forøvrig er vi de samme gamle.

Nice to see you *klems*

Hællæ Chloe, long time no see... nå kan du kaste stein hit over til meg og jeg tror tilogmed vi bader i samme vann til og fra ;o) Alt vel med alle håper jeg.

DOL er rare greier. Her sitter man og mimrer om langt hår, dans, trange kjoler, grillfest, pelsdyr fra nord og kjekke karer fra øst *s*

Det er nok slik at rullatoren er det eneste som skiller etter 30år. Forøvrig er vi de samme gamle.

Nice to see you *klems*

Næ?!

Spira!!:oD Så gøy!

Har du gjort østfolding av deg?!

Hvor - hvor - hvor?

Send meg et hint på hotmail, da. Pliiis! (chloe_soulmate)

Husker du denne:

"Spirea, du frøs nok en skrue

i kulda som gikk deg til hue

Du trosset de blå

og mistet de grå

Det er nok for sent nå med lue!"

*diger knuseklem tilbake*

Annonse

Næ?!

Spira!!:oD Så gøy!

Har du gjort østfolding av deg?!

Hvor - hvor - hvor?

Send meg et hint på hotmail, da. Pliiis! (chloe_soulmate)

Husker du denne:

"Spirea, du frøs nok en skrue

i kulda som gikk deg til hue

Du trosset de blå

og mistet de grå

Det er nok for sent nå med lue!"

*diger knuseklem tilbake*

Æsj! Limericker tar seg dårlig ut når linjeskift ikke funker! :(

Nuvel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...