Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har jobbet 2 mnd som nattevakt no,dette er helt nytt for meg, men kroppen e begynt å hangle litt, sliter med konsentrasjonen, alt er et ork osv...Jeg mener selv at jeg får nokk søvn, så hva kan det være som gjør at jeg aldri klarer å få overskudd og bestandig sliter me å holde meg våken? Jeg har familie å tenke på også!

Mvh jerikpe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190852-kroppen-f%C3%B8les-rar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sovepiken

Selv om du får nok søvn i antall timer, blir gjerne kvaliteten en annen når man sover om dagen. Kroppen er innstilt på å sove om natten og være våken om dagen og kjemiske prosesser i kroppen med tanke på hormoner og temperatur følger denne regelen, så en kan gjerne komme i ulage når en må snu opp ned på det.

Nattevakter passer ikke for alle. Du må ta vare på deg selv. Kanskje du kunne få sykemelding en stund og se om du kommer deg ved å få orden på døgnrytmen igjen. Og hvis ikke må jo du og legen finne ut hva annet som kan være galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...