Luska Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Er det 3. eller 4. sesong av 24 som sendes nå? Stort diskusjonstema i heimen. Jeg mener det er 4. sesong, mens Sjefen mener det er 3. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg mener det er fjerde, men har ikke fulgt med siden første så er ikke sikker. Veldig til hjelp liksom. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er seson 4. Fra tv-guiden på sol: "CTU bringer inn en mistenkt som har avgjørende informasjon om Marwans neste terrorangrep" Fra tv.com sin episode-guide om episode 18 i sesong 4: "Curtis brings in a suspect who has critical information about Marwan's next strike." 0 Siter
Luska Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Det er seson 4. Fra tv-guiden på sol: "CTU bringer inn en mistenkt som har avgjørende informasjon om Marwans neste terrorangrep" Fra tv.com sin episode-guide om episode 18 i sesong 4: "Curtis brings in a suspect who has critical information about Marwan's next strike." Jihaa! Endelig har jeg rett i noe også! Takk for svar! ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 4. ja! =) Har sett alle de tre forrige minst to ganger.. Eller..Åh nei!! =D 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er seson 4. Fra tv-guiden på sol: "CTU bringer inn en mistenkt som har avgjørende informasjon om Marwans neste terrorangrep" Fra tv.com sin episode-guide om episode 18 i sesong 4: "Curtis brings in a suspect who has critical information about Marwan's next strike." Jøss, er de ikke kommet lenger. Jeg ble ferdig med siste episode for flere uker siden. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.