Gå til innhold

Trøtt................

Anbefalte innlegg

Gjest Trøtt@trøtt
Skrevet

Fy søren hvor trøtt jeg er!

Også er det bare noen timer jeg går ut i ferie.....

Dette bir en laaaaaaang dag!

Skrevet

Da er vi fler!!!

Men nå skal det bli godt å få ferie!!!

Skrevet

Da er vi fler!!!

Men nå skal det bli godt å få ferie!!!

....og etter 2-3 uker med varmt godt vær - så pøser regnet ned akkurat nå......:(

Skrevet

Lille Frø på straks 5 år kom inn til meg kl. 8:30 og forkynte:"Mamma, du ligger så lenge hver dag!" *Stønn*

Jeg prøvde å få opp øynene og mumlet:"Neida, vennen, det er dere som er så tidlig oppe"...

Skrevet

....og etter 2-3 uker med varmt godt vær - så pøser regnet ned akkurat nå......:(

ja det å

Skrevet

Lille Frø på straks 5 år kom inn til meg kl. 8:30 og forkynte:"Mamma, du ligger så lenge hver dag!" *Stønn*

Jeg prøvde å få opp øynene og mumlet:"Neida, vennen, det er dere som er så tidlig oppe"...

Her sover Nusken og Tøffingen enda, klokken nærmer seg halv 12, hva skjer a? De har alltid likt å sove lenge om morningen siden de var født, men nå i det siste har det tatt helt av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...