Gå til innhold

Nakenhet

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• Prozak

11

• MsSophie

4

• favn

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I all verden, hvorfor det? Jeg blir ikke brydd av nakne menn, og ihvertfall ikke av nakne kvinner. Men, men.

".................................."

Altså, jeg blir ikke brydd av nakenhet i seg selv.

Nakne mennesker på nakenstrand er som det skal være.

Jeg foretrekker definitivt vanlig strand - og der støtes jeg av nakenhet. Ungene også.

Skrevet

Jeg stakkar, er kommet dithen at jeg opplever at kvinner og jenter som soler seg toppløse fortoner seg vulgære og påtrengende.

...det er ikke mye jeg savner av "moten" på 80/90 tallet, men det å sole seg toppløs synes jeg godt kunne kommet tilbake:-)

Skrevet

...det er ikke mye jeg savner av "moten" på 80/90 tallet, men det å sole seg toppløs synes jeg godt kunne kommet tilbake:-)

å herregud - :-)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det er utvikling i sosial kultur, slikt kan være ulikt fra skole til skole, vennegruppe til vennegruppe, familie til familie, person til person. Vi påvirker hverandre.

Jeg selv påpeker for store barn at de må ha klær på seg når de er sammen med andre i visse og de fleste sosiale situasjoner, at de ikke skal sitte og sprike med beina i stoler og vise trusa (evt med bremsespor i :-)) til alle. osv. Det er vår kultur og sosial lærdom som de får med seg videre.

Klassisk er vel eksempelet med datter som vil gå kledd som et fransk ludder, og mora som for eksemplets skyld kler seg opp på samme måte. Dattera nekter mora å gå sånn og vise seg for folk. Hun møter da seg selv i døra.

Hvis jeg selv ser unger løpe nakne rundt i huset, da spør jeg om de ikke har råd til klær til unga.

Skrevet

å herregud - :-)

Jeg synes det er vidunderlig befriende å gå uten bh....men jeg gjør det selvfølgelig aldri i full "offentlighet"...:)

Skrevet

Jeg synes det er vidunderlig befriende å gå uten bh....men jeg gjør det selvfølgelig aldri i full "offentlighet"...:)

Men syns du ikke det sliter på låra veldig, når de dasker sånn hele tiden?

Skrevet

Det er jo ikke værre enn å slenge de bak skuldrene, så dasker de på ryggen.

"..................................."

Skrevet

Hehe...nope!

Mye annet som har flytt ut og henger på meg, men puppene er ikke blant det!

Ja, ja - kanskje ikke like faste som i "gamle dager"...:-)

Skrevet

Det er jo ikke værre enn å slenge de bak skuldrene, så dasker de på ryggen.

"..................................."

..eller knyte de rundt hode og bruke de til ørervarmere....? ;)

Skrevet

..eller knyte de rundt hode og bruke de til ørervarmere....? ;)

Men det er jo ikke nødvendig. Når det er så varmt at man går med de løse, så er det også for varmt til å bruke ørevarmere :-)

"....................................."

Skrevet

*iiik*

PS: Du er selvskreven til meg, du også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...