Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Mannen min kom hjem med en førdagsgave - som han kalte det - i går...og der lå det jeg har gnålt om og lystet på de siste dagene Torturereren Braun Silk Epil. Nå hadde jeg desverre barbert legger mm. dagen før så lengden var for kort til å prøve der. Men jeg måtte bare prøve så det ble lårene, under og over. Johooooo...jaggu nappa det bra ja...men glatt ble det. Synes det minte om den gang jeg tok tatuering, god svie først og så nummenhet med en brennefølelse etterpå. Holdt ut jeg og fikk glatte lår Nå gleder jeg meg til stubbene kommer ut - det må da være første gang en gleder seg til noe sånt - slik at jeg kan få gått igang der også. Men dere...som er vant til dette...hvor stopper dere pininga? Dette var et sett med "begynnerdel", "videregåendedel", og "barberdel". Den ene delen var spesiellt til under armer og på bikinilinjen... Hvor stopper dere bikinilinjen da? Man røsker jo at dottestubber på egnede klinikker så da kan man vel kjøre maskinen der nede også da eller? Eller ender jeg opp med en opphovnet dobbel så stor mus som kan skremme fanden på flatmark? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 At du tør! He he...er litt hard på smerte Nåja, skal ikke være for stor i kjeften da...vet ikke helt om dyret tåler det Men det ble så fiiiiint *gliser* Og så deilig å slippe høvelen i en tre, fire ukers tid da gett. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 He he...er litt hard på smerte Nåja, skal ikke være for stor i kjeften da...vet ikke helt om dyret tåler det Men det ble så fiiiiint *gliser* Og så deilig å slippe høvelen i en tre, fire ukers tid da gett. Jeg har skjeggstubb på leggene DAGEN ETTER jeg har barbert jeg - -fææælt. Kanskje jeg skulle .....eller ikke.... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har skjeggstubb på leggene DAGEN ETTER jeg har barbert jeg - -fææælt. Kanskje jeg skulle .....eller ikke.... Ja, ikke sant??? Små, stikkende, stygge, uhyggelige, svarte, harde pigger...dagen etterpå! Derfor så...JA... Go for it girl Alternativt...la gubben kjøre tur med epilatoren mens du ligger og biter i en pinne (muligens vår fremgangsmåte på de edlere steder...) *ler* 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, ikke sant??? Små, stikkende, stygge, uhyggelige, svarte, harde pigger...dagen etterpå! Derfor så...JA... Go for it girl Alternativt...la gubben kjøre tur med epilatoren mens du ligger og biter i en pinne (muligens vår fremgangsmåte på de edlere steder...) *ler* Det hadde han nok likt 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det hadde han nok likt Jassså...så da synes jeg du skal hinte om at en Braun Silk Epil står litt høyt på lista om dagen... Og at den fører med seg noe godt til ham og. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 endelig noen som faktisk sammenligner smerten med det samme som meg =) folk har spurt om hvor vondt det var med tatovering, og jeg har svart at det minnet meg om smerten ved epilator må nok innrømme at jeg ikke har vært så tøff som deg ennå i sommer, men jeg sparer litt på leggene nå og går å gruer meg til å sette igang har..hum, vet ikke navnet på modellen, men braun med sånn nedkjølingsdel. vondt er det, men har planer om å få gjort det før 15 august, for da skal jeg til syden de som har brukt det lenge sier at de ikke merker at det er noe særlig vondt lengre..vet ikke om jeg er tøff nok til å klare det mere enn max 1 gang i året 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 endelig noen som faktisk sammenligner smerten med det samme som meg =) folk har spurt om hvor vondt det var med tatovering, og jeg har svart at det minnet meg om smerten ved epilator må nok innrømme at jeg ikke har vært så tøff som deg ennå i sommer, men jeg sparer litt på leggene nå og går å gruer meg til å sette igang har..hum, vet ikke navnet på modellen, men braun med sånn nedkjølingsdel. vondt er det, men har planer om å få gjort det før 15 august, for da skal jeg til syden de som har brukt det lenge sier at de ikke merker at det er noe særlig vondt lengre..vet ikke om jeg er tøff nok til å klare det mere enn max 1 gang i året Så "artig" det med smertefølelsen da...trodde liksom jeg var litt rar når jeg kunne sammenligne såpass Regner med at det blir en stri tørn med disse tykke, harde legghåra, men jammen skal jeg til pers. Det var virkelig verdt det synes jeg. Var så utålmodig at jeg ikke kjølte ned og brukte nedkjølingsposen jeg da, og ikke tok jeg det noe mer varsomme "begynnerhode" heller...neida, rett på sak her i gården. Men kanskje om du bruker "kjøleposen" så lindrer det litt? Har nok tro på det at jevnlig bruk gir mindre smertefulle tørner Jeg napper øyenbryna mine og har gjort det i flere år. Der andre gråter og nyser og synes det er helt forferdelig så bare napper jeg i veg og fjerner en del på noen sekunder. Dette er sikker noe av det samme. Så jeg hadde nok bitt i det sure eplet jeg om jeg var deg 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Så "artig" det med smertefølelsen da...trodde liksom jeg var litt rar når jeg kunne sammenligne såpass Regner med at det blir en stri tørn med disse tykke, harde legghåra, men jammen skal jeg til pers. Det var virkelig verdt det synes jeg. Var så utålmodig at jeg ikke kjølte ned og brukte nedkjølingsposen jeg da, og ikke tok jeg det noe mer varsomme "begynnerhode" heller...neida, rett på sak her i gården. Men kanskje om du bruker "kjøleposen" så lindrer det litt? Har nok tro på det at jevnlig bruk gir mindre smertefulle tørner Jeg napper øyenbryna mine og har gjort det i flere år. Der andre gråter og nyser og synes det er helt forferdelig så bare napper jeg i veg og fjerner en del på noen sekunder. Dette er sikker noe av det samme. Så jeg hadde nok bitt i det sure eplet jeg om jeg var deg ja, har faktisk tenkt det samme jeg og. husker at det var kjempevondt å nappe øyenbryn til å begynne med, men nå merker jeg det ikke, så er sikkert tilsvarende med leggene 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ja, har faktisk tenkt det samme jeg og. husker at det var kjempevondt å nappe øyenbryn til å begynne med, men nå merker jeg det ikke, så er sikkert tilsvarende med leggene Helt sikkert. Det gikk fint med lårene mine i går, ingen nupper eller rødfarge. Men på legger og under armer hvor en har barbert hårene tykkere og striere så burde en nok være noe flinkere med for- og etterbehandling tenker jeg. Har jeg for meg. Blir det for ille - vil ta bikinikanten også...og kanskje noe mer...i fare for å få megamus - så lar jeg kællen ta over så kan jeg spise pinne og sutre imens. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Helt sikkert. Det gikk fint med lårene mine i går, ingen nupper eller rødfarge. Men på legger og under armer hvor en har barbert hårene tykkere og striere så burde en nok være noe flinkere med for- og etterbehandling tenker jeg. Har jeg for meg. Blir det for ille - vil ta bikinikanten også...og kanskje noe mer...i fare for å få megamus - så lar jeg kællen ta over så kan jeg spise pinne og sutre imens. hehe, spørs det ja. tror ikke jeg tør å prøve meg på bikinilinja jeg..tenker jeg tar meg en tur til hudpleie og får den vokset bort før syden..gruer meg fælt til deg og da men, har aldri gjort det før..auauau...! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 hehe, spørs det ja. tror ikke jeg tør å prøve meg på bikinilinja jeg..tenker jeg tar meg en tur til hudpleie og får den vokset bort før syden..gruer meg fælt til deg og da men, har aldri gjort det før..auauau...! Er nok finest å gå og få gjort slik profesjonellt ja. Men det går ut på det samme tenker jeg...nappe, nappe, nappe...dog i et mye raskere tempo. Så jeg prøver jeg. *håper jeg ikke skremmer kællen med megamusa* 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Er nok finest å gå og få gjort slik profesjonellt ja. Men det går ut på det samme tenker jeg...nappe, nappe, nappe...dog i et mye raskere tempo. Så jeg prøver jeg. *håper jeg ikke skremmer kællen med megamusa* hoho du får passe på å kjøle ned godt mens du holder på så blir det sikkert ikke så hovent når det gjelder bikinilinjen så tror jeg nok jeg er så pysete at jeg foretrekker et megaWRÆL heller, enn hundre F*** I H*** 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.