Gjest Shira12 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Noen som vet hva Norwegian tar i kilopris på overvekt på baggasje? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Står på hjemmesiden deres: Dette kan du ha med deg på flyreisen: Kun ett kolli kabinbagasje per person. Maksimum vekt er åtte kilo. Maksimum størrelse er 55 x 40 x 20 cm. Innsjekket bagasje har maksimum vekt på 20 kilo. Dersom den totale vekten av bagasjen er mer enn 20 kilo, vil dette koste kr. 40,-/€ 6,- pr. kilo. Vi kan ikke akseptere enkelt-bagasje som veier over 32 kilo. Vi tillater en totalvekt på 60 kg. For småbarn under 2 år, kan man ha med seg inntil fem kilo innsjekket bagasje. Dette inkluderer bilsete, barnevogn eller sportsvogn. Barn under 2 år kan ikke ha med kabinbagasje utover mat for konsum under fly reisen 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Står på hjemmesiden deres: Dette kan du ha med deg på flyreisen: Kun ett kolli kabinbagasje per person. Maksimum vekt er åtte kilo. Maksimum størrelse er 55 x 40 x 20 cm. Innsjekket bagasje har maksimum vekt på 20 kilo. Dersom den totale vekten av bagasjen er mer enn 20 kilo, vil dette koste kr. 40,-/€ 6,- pr. kilo. Vi kan ikke akseptere enkelt-bagasje som veier over 32 kilo. Vi tillater en totalvekt på 60 kg. For småbarn under 2 år, kan man ha med seg inntil fem kilo innsjekket bagasje. Dette inkluderer bilsete, barnevogn eller sportsvogn. Barn under 2 år kan ikke ha med kabinbagasje utover mat for konsum under fly reisen Ok, takk. 40 kr var jo ikke så ille, er bare ett par kg det er snakk om, hvis vi skulle shoppe for mye. Lurer på hvor tankene mine er idag, når jeg ikke tenkte på og sjekke hjemmesiden deres *klaske meg i panna* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.