Gå til innhold

Epilator

Anbefalte innlegg

Gjest Sriene
Skrevet

Jeg prøvde epilator for noen uker siden. Det virket som en veldig bra måte å fjerne hår på og det ble pent. Men nå har jeg fått ca. 20 inngrodde hårstrå! Ligner på kviser. Noen andre som har opplevd det? Og hva skal jeg gjøre?

En smule desperat nå...

Sofies mamma
Skrevet

Jeg vipper de ut med pinsett, så får de gro fritt. Eller napper de helt bort med pinsetten. Skjer når jeg fkerner hår og. Har blitt rådet av hudpleier til å massere, gni litt på de områdene det skjer. Gni litt ekstra når jeg bruker lotion sånn at det er aktivitet i området og de ikke vokser under huden. Det skulle hjelpe, uten at jeg synes det hjalp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...