Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 I mekka står en diger bygning som en gang rommet 360 avgudsbilder, derav en sort stein Kaba som bl a Abraham skal ha kysset. En jernmeteoritt som dundret ned fra himmelen sies det, den kom fra Gud med et voldsomt smell, slik store og små meteoritter vanligvis gjør et hundretall ganger i døgnet. Denne steinen ble ikke tilbedt før etter Muhammed begynte med det. Det gikk 300 år etter Muhammed før koranen ble ansett for å være uforanderlig. Før det ble den endret og lagt til i emmminga. Steinen ble etter det festet inne i en fatning som er ganske underlig, til jeg ble klar over at det faktisk er et kvinnelig kjønnsorgan vi ser i installasjonen, med steinen inne i skjeden. Dette er vanlig mange steder i verden i mange kulturer. At barn kommer ut der, har fasinert menneskene i uminnelige tider. Fallossymboler er også vanlig, mannlig ereksjon er også ganske fasinerende. Vi her på berget tilba Frøya, fruktbarhetsgudinnen. Mange av gudebildene var grosteske forstørringer av kvinnelige kjønnsorganer og sprikende furier med et ernormt forstørret kjønnsorgan, et digert høl. Muslimene stikker bl a hodet inn og kysser den runde sorte steinen inne i hølet. Den suger da til seg alle synder de har gjort i livet. Da skjønner jeg at de har et underlig forhold til kvinner. I tillegg er det mange rituelle sysler i forb med Mekkabesøket, bl a slakte et dyr og gi kjøttet til de fattige. Hva tenker du om dette? Jeg er litt fasinert av den vanvittige oppslutningen om dette og at Mekka er Big Bisniss. Mange flyselskaper lever godt på dette, og tusenvis av funksjonærer og andre næringsdrivende. 0 Siter
Gjest lamborgina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Religion er jo buisness det, hjernevaskine er jo ofte det for rette personer. At folk er så svake at de må ha noe sånt å tilbe og tro på gjør at jeg har vansker for å se på menneskeheten som det "øverste" dyret på denne jorden. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Religion er jo buisness det, hjernevaskine er jo ofte det for rette personer. At folk er så svake at de må ha noe sånt å tilbe og tro på gjør at jeg har vansker for å se på menneskeheten som det "øverste" dyret på denne jorden. Hvis det finnes andre vesener på andre kloder som leter etter intelligent liv, så er det ikke rart de ikke har besøkt oss. 0 Siter
Gjest lamborgina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvis det finnes andre vesener på andre kloder som leter etter intelligent liv, så er det ikke rart de ikke har besøkt oss. Nei... 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det to nest siste innleggene her er det latterligste jattekoret jeg har sett på lenge. "....................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det to nest siste innleggene her er det latterligste jattekoret jeg har sett på lenge. "....................................." Takk for et interessant innlegg (ironi). 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Takk for et interessant innlegg (ironi). Vanskelig å ikke kommentere idioti. ".................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vanskelig å ikke kommentere idioti. ".................................." Sjarmnerende små solstråler av noen innlegg. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Sjarmnerende små solstråler av noen innlegg. Tja. "..................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 "Hva tenker du om dette?: Jeg forsøker å skjerpe meg i forhold til personsjikane, men det er virkelig ikke enkelt når jeg ser innleggene dine og det totale fravær av alt fra intelligens til antenner. Det er det jeg tenker om dette. 0 Siter
Osiris Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er big business rundt mange kristne relikvier og steder også. Enhver som har vært på Petersplassen og i butikkene rundt der skjønner jo det. Dette er aldeles ikke særegent for en religiøs retning, heller ikke det å kysse et kvinnelig kjønnsorgan. ) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 "Hva tenker du om dette?: Jeg forsøker å skjerpe meg i forhold til personsjikane, men det er virkelig ikke enkelt når jeg ser innleggene dine og det totale fravær av alt fra intelligens til antenner. Det er det jeg tenker om dette. Hvorfor det? - jeg hadde ikek hørt om det før jeg, og det gikk da an å lese om det?!?! 0 Siter
snø Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 "Hva tenker du om dette?: Jeg forsøker å skjerpe meg i forhold til personsjikane, men det er virkelig ikke enkelt når jeg ser innleggene dine og det totale fravær av alt fra intelligens til antenner. Det er det jeg tenker om dette. ;o) Jeg er eeeeenig! Og snart er det ferie og jeg skal ha tre uker fri fra denne galskapen. Hurra! :-) God sommer! Beste hilsen fra 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er big business rundt mange kristne relikvier og steder også. Enhver som har vært på Petersplassen og i butikkene rundt der skjønner jo det. Dette er aldeles ikke særegent for en religiøs retning, heller ikke det å kysse et kvinnelig kjønnsorgan. ) "ikke særegent for en religiøs retning, heller ikke det å kysse et kvinnelig kjønnsorgan" Nei - noen av oss gjør det så ofte som mulig, helt uten religiøse baktanker :-) "........................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 "ikke særegent for en religiøs retning, heller ikke det å kysse et kvinnelig kjønnsorgan" Nei - noen av oss gjør det så ofte som mulig, helt uten religiøse baktanker :-) "........................................." Ja det var det jeg tenkte på. Som kvinne har jeg jo sans for det. ) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er big business rundt mange kristne relikvier og steder også. Enhver som har vært på Petersplassen og i butikkene rundt der skjønner jo det. Dette er aldeles ikke særegent for en religiøs retning, heller ikke det å kysse et kvinnelig kjønnsorgan. ) her er et bilde, endelig. Jeg tror det har vært slik før muhammed, den gang stammereligionene hersket der nede. Den er "blitt med over" som så mange andre riter, regler og tekster. http://www.crystalinks.com/blackstone4.jpg 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvorfor det? - jeg hadde ikek hørt om det før jeg, og det gikk da an å lese om det?!?! ...kanskje fordi vi er en del som begynner å bli grundig lei av MrPimmel og hans endeløse vendetta mot islam. Og nei, det er ikke ofte jeg gidder å lese innleggene hans, som regel bare når "interessante" mennesker svarer i tråden....sånne som deg for eksempel:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvorfor det? - jeg hadde ikek hørt om det før jeg, og det gikk da an å lese om det?!?! ""Hvorfor det?" Fordi Ulv, hele tiden, drar fram enkelthendelser og enkelpersoners uttalelser og bruker det mot samtlige innen religion, bretter ut en hel haug med røverhistorier han åpenbart skriver selv, historier som: "på en skole i Oslo var det for tre år siden... (1 A4-side med vissvass). ...men det ble ble forsøkt skjult fra omverdenen. Jeg aner ikke hva jeg svarte på akkurat nå. Jeg leste ikke innlegget hans. Men jeg leste det han postet like etter dette, og jeg har lest (alt for) mye av det han har skrevet her de siste årene, og det er intetsigende vissvass fra ende til annen alt sammen. Den fyren er virkelig noe for seg selv. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja det var det jeg tenkte på. Som kvinne har jeg jo sans for det. ) Blir det ikke litt rart å se på at millioner av menn stikker hodet inn der etter tur? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ;o) Jeg er eeeeenig! Og snart er det ferie og jeg skal ha tre uker fri fra denne galskapen. Hurra! :-) God sommer! Beste hilsen fra God sommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.