flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Er det denne du mener? http://www.uga.edu/islam/images/hajar.jpg 0 Siter
Osiris Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Blir det ikke litt rart å se på at millioner av menn stikker hodet inn der etter tur? Jeg er meget selektiv med hvem som får stikke inn hodet. ) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ...kanskje fordi vi er en del som begynner å bli grundig lei av MrPimmel og hans endeløse vendetta mot islam. Og nei, det er ikke ofte jeg gidder å lese innleggene hans, som regel bare når "interessante" mennesker svarer i tråden....sånne som deg for eksempel:-) Hmmm, dumme meg syns det var spennende å høre om et kjønnsorgan de kysser, http://www.uga.edu/islam/images/hajar.jpg og det betyr ikke at jeg tror at alle muslimer er terrorister eller kjører BMW for det..... tamtarei. Jeg syns historie og sånne ting er spennende jeg. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Er det denne du mener? http://www.uga.edu/islam/images/hajar.jpg Ja, men på grunn av lyset på bildet så ser du ikke utstikkeren over hullet. Jeg har ikke sett noen andre forklaringer på den formgivningen, men jeg har sett bilder av andre avgudsbilder som har samme form og mening. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ""Hvorfor det?" Fordi Ulv, hele tiden, drar fram enkelthendelser og enkelpersoners uttalelser og bruker det mot samtlige innen religion, bretter ut en hel haug med røverhistorier han åpenbart skriver selv, historier som: "på en skole i Oslo var det for tre år siden... (1 A4-side med vissvass). ...men det ble ble forsøkt skjult fra omverdenen. Jeg aner ikke hva jeg svarte på akkurat nå. Jeg leste ikke innlegget hans. Men jeg leste det han postet like etter dette, og jeg har lest (alt for) mye av det han har skrevet her de siste årene, og det er intetsigende vissvass fra ende til annen alt sammen. Den fyren er virkelig noe for seg selv. er det noe vits i i å fortelle noen at de er drittlei det de er opptatt av da? Jeg syns Mr.Pimmel er spennende å lese jeg. Noen ganger vaser han, tuller og røyser, andre ganger har han jo noen poenger også - men kjedelig og ensidig syns jeg ikke han er. Men der har du meg. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, men på grunn av lyset på bildet så ser du ikke utstikkeren over hullet. Jeg har ikke sett noen andre forklaringer på den formgivningen, men jeg har sett bilder av andre avgudsbilder som har samme form og mening. Mye slike religiøse saker er ofte kjønn, befruktning, svære pupper etc. Kvinner er også hellig på denne måten, Madonnaer, etc. 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hmmm, dumme meg syns det var spennende å høre om et kjønnsorgan de kysser, http://www.uga.edu/islam/images/hajar.jpg og det betyr ikke at jeg tror at alle muslimer er terrorister eller kjører BMW for det..... tamtarei. Jeg syns historie og sånne ting er spennende jeg. Jeg vet du ikke tror det:-) og jeg synes også historie kan være spennende, MrPimmels avhandlinger kan jeg derimot styre meg for. Men hver sin smak! Tudiluuu.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 er det noe vits i i å fortelle noen at de er drittlei det de er opptatt av da? Jeg syns Mr.Pimmel er spennende å lese jeg. Noen ganger vaser han, tuller og røyser, andre ganger har han jo noen poenger også - men kjedelig og ensidig syns jeg ikke han er. Men der har du meg. Noen ganger våser han? Hehe, han våser så til de grader at det ikke er noe poeng i å svare på det fyren skriver uansett, for han svarer aldri på det folk skriver tilbake til ham likevel. Fyren kan best sammenlignes med en bitteliten unge som holder seg for øra og stenger alt og alle ute mens han skriker på mer godteri og gråter fordi hele verden er ond. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hmmm, dumme meg syns det var spennende å høre om et kjønnsorgan de kysser, http://www.uga.edu/islam/images/hajar.jpg og det betyr ikke at jeg tror at alle muslimer er terrorister eller kjører BMW for det..... tamtarei. Jeg syns historie og sånne ting er spennende jeg. Verre er det ikke. De som ikke er intressert kan bare hoppe videre. Men det er de samme hver gang som kommer med grinete innlegg uten å være intresert i saken. Jeg ser mange underlige innlegg, men kommenterer det aldri hvis jeg ikke er intressert i saken. Bleier f eks, interesserer meg ikke, men jeg lar da bleiefanatikere være i fred. Ikke løper jeg rundt til naboer og kverulerer heller. Her oppfordres det til kreativitet og underholdning, det er faktisk meningen at man skla skrive innlegg, men stakkars deg om du ikke er DOL-korrekt. Noen prøver seg med ren mobbing fordi de ikke liker andres meninger. Tyrannisk og udemokratisk. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Mye slike religiøse saker er ofte kjønn, befruktning, svære pupper etc. Kvinner er også hellig på denne måten, Madonnaer, etc. Men i tidligere religioner ble kvinnene respektert. I kristendommen og Islam har de blitt systematisk undertrykket i veldig stor grad, og da hjelper det faen ikke mye at du har kvinnelige helgener. Det må ha vært noen ynkelige, svake menn med en patetisk kvinnefrykt som startet det tullet. (Martin Luther er et eksempel på en slik en) "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg vet du ikke tror det:-) og jeg synes også historie kan være spennende, MrPimmels avhandlinger kan jeg derimot styre meg for. Men hver sin smak! Tudiluuu.... åja - jeg leser aldri de LANGE jeg er for underholdningssyk til det. Kjeder meg - vi holder på å sovne her i regnværet. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Verre er det ikke. De som ikke er intressert kan bare hoppe videre. Men det er de samme hver gang som kommer med grinete innlegg uten å være intresert i saken. Jeg ser mange underlige innlegg, men kommenterer det aldri hvis jeg ikke er intressert i saken. Bleier f eks, interesserer meg ikke, men jeg lar da bleiefanatikere være i fred. Ikke løper jeg rundt til naboer og kverulerer heller. Her oppfordres det til kreativitet og underholdning, det er faktisk meningen at man skla skrive innlegg, men stakkars deg om du ikke er DOL-korrekt. Noen prøver seg med ren mobbing fordi de ikke liker andres meninger. Tyrannisk og udemokratisk. Der var sytingen i gang igjen, ja. Syter du like mye i RL? Ærlig talt - de fleste som har vært her en stund takler tonen som ofte oppstår, uten å rope opp om "mobbing" og "hustyrrani". "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Noen ganger våser han? Hehe, han våser så til de grader at det ikke er noe poeng i å svare på det fyren skriver uansett, for han svarer aldri på det folk skriver tilbake til ham likevel. Fyren kan best sammenlignes med en bitteliten unge som holder seg for øra og stenger alt og alle ute mens han skriker på mer godteri og gråter fordi hele verden er ond. Det er jo rarere folk enn det her....hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er jo rarere folk enn det her....hehe Nei, det er det definitivt ikke. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Der var sytingen i gang igjen, ja. Syter du like mye i RL? Ærlig talt - de fleste som har vært her en stund takler tonen som ofte oppstår, uten å rope opp om "mobbing" og "hustyrrani". "....................................." Men å syte over dumme innlegg er OK? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Men i tidligere religioner ble kvinnene respektert. I kristendommen og Islam har de blitt systematisk undertrykket i veldig stor grad, og da hjelper det faen ikke mye at du har kvinnelige helgener. Det må ha vært noen ynkelige, svake menn med en patetisk kvinnefrykt som startet det tullet. (Martin Luther er et eksempel på en slik en) "....................................." Det tror jeg du har mye rett i. Men ALLE menn så jo ned på sine kvinner før i tiden - så det var jo på en måte slik det skulle være. Ja, vi ble jo brent som hekser om vi var litt smartere enn dem....) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er jo rarere folk enn det her....hehe Og mer fientlige folk :-) Det er mindre latterlig med folk som syter over de fæle muslimene enn med de som skryter av AG-en i skapet og at de skal ut og "forsvare" oss alle. "................................" 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Og mer fientlige folk :-) Det er mindre latterlig med folk som syter over de fæle muslimene enn med de som skryter av AG-en i skapet og at de skal ut og "forsvare" oss alle. "................................" Nuvel..........." 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det tror jeg du har mye rett i. Men ALLE menn så jo ned på sine kvinner før i tiden - så det var jo på en måte slik det skulle være. Ja, vi ble jo brent som hekser om vi var litt smartere enn dem....) Går du litt lengre tilbake, så var det mange kulturer hvor kvinnene _ikke_ ble sett ned på. Selvfølgelig var det tradisjonelle kjønnsrollemønstre, men det var jo en naturlig fordeling av oppgaver etter hva kjønnene egnet seg til. "..................................." 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Går du litt lengre tilbake, så var det mange kulturer hvor kvinnene _ikke_ ble sett ned på. Selvfølgelig var det tradisjonelle kjønnsrollemønstre, men det var jo en naturlig fordeling av oppgaver etter hva kjønnene egnet seg til. "..................................." Ja, og husfruene bar nøklene til stabbur etc. - det var de som bestemte på mange gårder rundt om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.