Gå til innhold

De kysser et kvinnelig kjønnsorgan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men å syte over dumme innlegg er OK?

Jeg syter da ikke over innleggene, selv om jeg kommenterer dem? Dessuten - for å si det én gang til - jeg kommenterte det barnslige jattekoret, ikke det du sa i seg selv. Ok? Eller, whatever.

"...................................."

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• Prozak

11

• ShitDiddelyDo

10

• Osiris

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men å syte over dumme innlegg er OK?

Jeg syter da ikke. Takk Gud for at du er her. Jeg sto opp tidlig og må snu døgnet. Da er det bankes å stikke innom dol og lese- og svare på din idioti og dermed få noe å gjøre en stund.

Skrevet

Ja, og husfruene bar nøklene til stabbur etc. - det var de som bestemte på mange gårder rundt om.

Ikke sant? Tror du Eirikur Blodøksir hadde så mye han skulle ha sagt overfor kona innenfor husets vegger når han kom hjem fra "plyndringstokt"? :-)

Skrevet

Jeg syter da ikke. Takk Gud for at du er her. Jeg sto opp tidlig og må snu døgnet. Da er det bankes å stikke innom dol og lese- og svare på din idioti og dermed få noe å gjøre en stund.

Det aller meste fyller en eller annen funksjon, ja :-)

"..................................."

Skrevet

Ikke sant? Tror du Eirikur Blodøksir hadde så mye han skulle ha sagt overfor kona innenfor husets vegger når han kom hjem fra "plyndringstokt"? :-)

Nei, da fikk han nok pent spise opp blodpuddingen sin ja :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det aller meste fyller en eller annen funksjon, ja :-)

"..................................."

Ja, jeg savnet faktisk Ulv når han ikke var her. :)

Tror jo ikke fyren er ondskapsfull eller noe sånt. Han skriver bare så til de grader mye vissvass.

Hadde jeg hatt en ekstremistisk holdning mot Islam hadde jeg blitt frustrert over å ha fyren på mitt lag. :)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Sånn skal det være.

Men er det morsomt å være grinete mot noen?

Jeg vet ikke, har ikke prøvd.

Kan du lære meg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn skal det være.

Men er det morsomt å være grinete mot noen?

Jeg vet ikke, har ikke prøvd.

Kan du lære meg?

Hvis du lærer med å sutre skal jeg fortelle deg hemmeligheten.

Skrevet

Tror jo ikke fyren er ondskapsfull eller noe sånt. Han skriver bare så til de grader mye vissvass.

Hadde jeg hatt en ekstremistisk holdning mot Islam hadde jeg blitt frustrert over å ha fyren på mitt lag. :)

Men hvem var det som hele tiden skrev om Aspartam?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men hvem var det som hele tiden skrev om Aspartam?

Det må ha gått meg hus forbi. Jeg har aldri hørt om denne Aspartam. :)

Gjest in liefde
Skrevet

Du nevner ting i hytt og vær uten rekkefølge, og har en underlig manglende sans for sammenheng, det tenker jeg.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ulv? Er gode gamle Ulv tilbake med nytt nick? Jeg synes det var rart at jeg ikke hadde hørt fra ham på en stund, han pleier ikke gi seg så lett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ulv? Er gode gamle Ulv tilbake med nytt nick? Jeg synes det var rart at jeg ikke hadde hørt fra ham på en stund, han pleier ikke gi seg så lett.

Ja, han har vært tilbake i noen uker nå. Fyren er jo enklere å kjenne igjen enn diare. :)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Du nevner ting i hytt og vær uten rekkefølge, og har en underlig manglende sans for sammenheng, det tenker jeg.

Jeg har ikke bedt noen kommentere mine meninger eller min måte å diskutere på. Det er ingenting å gjøre med, og likegyldig om noen liker det eller ikke. Slik kommer det alltid til å være, så lenge jeg lever.

Take it or leave it.

Min dag er ikke perfekt om jeg ikke har klart å terge noen. Jeg lærer noe hver dag også. Det er gøy med grinete meldinger, jeg tenker aldri på dem mer enn det tar å lese dem.

Å bli irritert er en viktig del av livet, man lærer noe om seg selv og andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...