Gå til innhold

Sverdets land og folk

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

En høyt utdannet islamsk leder røpet på arabisk TV:

Grunnen til at sivile blir myrdet i aksjoner er at islam ikke skiller mellom sivile, soldater eller land i krig. Alle vantro land og folk overalt er innbyggere i Dar Al Harb, sverdets land. Alle innbyggere er mål for jihad, alle drap i jihad gir tilgang til paradis. Moskeen er der jihad skal starte sa Muhammed.

Andre eksperter sier at sivile er enklere mål, og at soldater kan drepe selvmordsbomberen før han får drept noen, og da kommer han ikke til paradis.

Vi kan være glad for at ikke flere muslimer kjøper dette konseptet. Men de vil vel heller leve.

Gjest lamborgina
Skrevet

Jeg synes det er mange nok som har kjøpt konseptet jeg, og det ser ikke ut til å avta.

Himmelen er vel en haug med jomfruer til disposijon er det ikke?

Tenker de blir "skuffa" når bomba går av og alt som skjer er at det blir småbiter av dem...

Sykelig.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg synes det er mange nok som har kjøpt konseptet jeg, og det ser ikke ut til å avta.

Himmelen er vel en haug med jomfruer til disposijon er det ikke?

Tenker de blir "skuffa" når bomba går av og alt som skjer er at det blir småbiter av dem...

Sykelig.

De blir fridd fra all smerte, alle synder og får 72 jomruer som skal tjene dem i paradis (jihad er ikke for kvinner) i tillegg får de velge 40 av sine venner og slekt som også skal kommet til paradis og blir fridd for sine synder.

Jødene er et primærmål og Europa er nå blitt like aktuelt. Korsfarerne skal ut av islams hjerte (Saudiarabia, Irak, Iran). De vantro skal også ut.

Dette er interessant og grotesk for oss, men de blir lært opp til å elske døden og lengte etter paradiset.

Det er også interessant at de ikke skiller mellom barn, kvinner, gamle, soldater, ledere eller noen.

At muslimer dør i bomeaksjonene er uinteresant, de burde holde seg borte fra vantro. Mulig de også kommer til paradis?

Gjest lamborgina
Skrevet

De blir fridd fra all smerte, alle synder og får 72 jomruer som skal tjene dem i paradis (jihad er ikke for kvinner) i tillegg får de velge 40 av sine venner og slekt som også skal kommet til paradis og blir fridd for sine synder.

Jødene er et primærmål og Europa er nå blitt like aktuelt. Korsfarerne skal ut av islams hjerte (Saudiarabia, Irak, Iran). De vantro skal også ut.

Dette er interessant og grotesk for oss, men de blir lært opp til å elske døden og lengte etter paradiset.

Det er også interessant at de ikke skiller mellom barn, kvinner, gamle, soldater, ledere eller noen.

At muslimer dør i bomeaksjonene er uinteresant, de burde holde seg borte fra vantro. Mulig de også kommer til paradis?

Ikke rart man er redd disse folka, eller folk??...

Skrevet

Folk, ja. Det er ingen annen dyreart enn mennesker som gjør slikt.

"...................................."

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det er også trist å høre at tilslutningen til ekstremistmiljøer fra unge menn øker som følge av terroraksjoenene. En undesøkelse i Pakistan bekrefter det. De liker at de vantro får sin straff.

Problemet er bare at det er Gud som skal straffe i flg koranen, ikke menneskene. Mennskene vil vel hjelpe guden siden han ikke gjør noe, men lar de vantro leve, til og med bedre enn muslimer.

Det er den harde kjernen med innslag av psykisk svake vi skal være redd. Noen påstår at bare 20% av muslimer er religiøse, de andre bare later som av bekvemmelighetshensyn og frykt. Frykt er det som verver flest til ideologier av denne typen.

Gjest lamborgina
Skrevet

Folk, ja. Det er ingen annen dyreart enn mennesker som gjør slikt.

"...................................."

Men.. det er jo bare eh.. de som gjør slikt da. Jeg er ganske overbevist om at folk ikke nødvendigvis er folk. Tror nok det er stoooore ulikheter mellom raser ja...

Skrevet

Men.. det er jo bare eh.. de som gjør slikt da. Jeg er ganske overbevist om at folk ikke nødvendigvis er folk. Tror nok det er stoooore ulikheter mellom raser ja...

Fjott. Maken til fremvising av svakt intellekt - jeg hadde vært flau var jeg deg.

"..................................."

Gjest MrPimmel
Skrevet

Fjott. Maken til fremvising av svakt intellekt - jeg hadde vært flau var jeg deg.

Slike innlegg sier mest om hustyranniet her.

Forakt for de som har "mindre vett"?

Nedrig og kompromitterende.

Skrevet

Du sier at jihad ikke er for kvinner - - hva er det da som driver de kvinnelige selvmordsbomberne?

Skrevet

Slike innlegg sier mest om hustyranniet her.

Forakt for de som har "mindre vett"?

Nedrig og kompromitterende.

Nei, det var en helt korrekt kommentar til et utrolig lite intelligent utsagn.

Ellers har jeg ikke bestridt de tingene du nevner her - det jeg latterliggjorde var det jattekoret som ble resultatet - og lamborginas særdeles lite begavede utsagn om "raser".

"....................................."

Gjest MrPimmel
Skrevet

Du sier at jihad ikke er for kvinner - - hva er det da som driver de kvinnelige selvmordsbomberne?

Det er uforståelig for de fleste. Det står ikke at kvinner ikke kan være jihadkrigere, men tekstene er ikke myntet på kvinner.

Koranen og tekster tiltaler ikke kvinner i det hele tatt. Det tales alltid om "deres kvinner", kvinner tilhører menn, en eiendel. Hvis kvinner har retter og plikter, så er det "deres kvinner" som har det, gjennom mannen. I flg koranen lever på en måte kvinnene gjennom mannen.

Gjest lamborgina
Skrevet

Du har vel mer enn nok grunn til å være flau over deg selv om du ikke også skal være det for andre.

"Fjott" Var jo et veldig intellektuelt svar...

Skrevet

Du har vel mer enn nok grunn til å være flau over deg selv om du ikke også skal være det for andre.

"Fjott" Var jo et veldig intellektuelt svar...

Det var den eneste korte betegnelsen på det uintelligente utsagnet ditt. Jeg kunne godt gått inn i en diskusjon om emnet, men jeg er 99% sikker på at du ikke har intellekt til å forstå selv det mest grunneleggende, så jeg gidder rett og slett ikke. Håper du bruker lue eller liknende til vanlig - ellers må det være umulig å vite hvilken åpning du snakker ut av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...