Gjest T-Puss Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg lurer på om disse seriene skal foregå i reell tid? Det må jo ti episoder til før de kommer frem til et poeng. Noen som vet? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 I sånne serier kan du hoppe over 5 uker - og enda har de ikke kommet fra frokost til lunsj :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 I sånne serier kan du hoppe over 5 uker - og enda har de ikke kommet fra frokost til lunsj :-) Hehe... kjenner ikke disse to, men husker Sunset Beach for noen år siden. Så et par minutter nå og da (det var noe etterpå jeg skulle se). Det holdt lenge med et par minutter annenhver uke for å holde tråden :-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hehe... kjenner ikke disse to, men husker Sunset Beach for noen år siden. Så et par minutter nå og da (det var noe etterpå jeg skulle se). Det holdt lenge med et par minutter annenhver uke for å holde tråden :-) Jeg fulgte med på Santa Barbara for mange år siden - men det var litt på grunn av han her da: http://www.amartinez.com/sSmile.html tamtarei 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg fulgte med på Santa Barbara for mange år siden - men det var litt på grunn av han her da: http://www.amartinez.com/sSmile.html tamtarei Det var jo ikke noen dårlig grunn, forsåvidt. Men kjenner ikke den serien heller Er litt såpe & Reality-serie-analfabet... 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det var jo ikke noen dårlig grunn, forsåvidt. Men kjenner ikke den serien heller Er litt såpe & Reality-serie-analfabet... Det er nok det beste det I Santa Barbara - som gikk tidlig på 90-tallet på TVNorge - så hendte det at de var ved stranden - hehe, alt var i studio - så man kunne høre plankegulv under sanden på "stranda" - hihi. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er nok det beste det I Santa Barbara - som gikk tidlig på 90-tallet på TVNorge - så hendte det at de var ved stranden - hehe, alt var i studio - så man kunne høre plankegulv under sanden på "stranda" - hihi. Er seriene dårlige nok (som Sunset Beach som jeg fikk sett litt av) så kan de faktisk være (ufrivillig) morsomme 0 Siter
Gjest Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hehe... kjenner ikke disse to, men husker Sunset Beach for noen år siden. Så et par minutter nå og da (det var noe etterpå jeg skulle se). Det holdt lenge med et par minutter annenhver uke for å holde tråden :-) Ja, replikken "who was the woman you had an affair with here in sunset beach??" ble gjentatt av caitlin i det uendelige, og jaller fremdeles i bakhodet mitt... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, replikken "who was the woman you had an affair with here in sunset beach??" ble gjentatt av caitlin i det uendelige, og jaller fremdeles i bakhodet mitt... Hehe... Jo, jeg husker mer og mer nå 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hehe... kjenner ikke disse to, men husker Sunset Beach for noen år siden. Så et par minutter nå og da (det var noe etterpå jeg skulle se). Det holdt lenge med et par minutter annenhver uke for å holde tråden :-) Og jeg da, som satt klistret til hver bidige episode ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ja, replikken "who was the woman you had an affair with here in sunset beach??" ble gjentatt av caitlin i det uendelige, og jaller fremdeles i bakhodet mitt... Jeg fant denne siden og oppdaget til min overraskelse at Trey faktisk var Olivia og Gregorys sønn.. Jeg trodde han ble til da Cole og Olivia hadde en affære! Godt jeg fikk klarhet i det da, sånn 8 år etterpå ;-) http://www.childrenofsalem.com/days/soapkids/sunset/sunkids.html 0 Siter
Gjest Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg fant denne siden og oppdaget til min overraskelse at Trey faktisk var Olivia og Gregorys sønn.. Jeg trodde han ble til da Cole og Olivia hadde en affære! Godt jeg fikk klarhet i det da, sånn 8 år etterpå ;-) http://www.childrenofsalem.com/days/soapkids/sunset/sunkids.html Hmmm, tøft! Det visste ikke jeg heller. Jeg trodde som du, at det var Cole og Olivias sønn. Greit å vite 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.