Gå til innhold

Sure mannfolk...!

Gjest Lei av dårlig humør

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av dårlig humør
Skrevet

Hei.

Jeg er så lei av at samboer er så sur.

Han trives ikke helt i jobben og da er han sur hele ettermiddagen.

Dette går ut over meg, jeg blir jo selv i daårlig humør. I tillegg er han så negativ at det er helt grusomt,alt er galt og ingenting er bra.

Vi hadde snakket om og dra på en festival men som han sa det var ikke vits for han kunne ikke ha det gøy uansett.

Han har det ikke bra på jobben men det er jo ikke min feil.

Er det noen som har et godt råd????

Skrevet

Kanskje han trenger litt space og tid til å surmule alene?

Hva om du reiser på festivalen selv?

Lykke til, prøv å gi deg selv noen glade friminutt fra surpompen. Men vis omsorg. Snart kan det være du som har mørke dager og trenger støtte.

Skrevet

Tving ham til å bli med. At han ikke trives på jobben, bør vel ikke bety at han ikke kan trives med å gjøre noe annet....? Hvis han bare er så lei av alt og ikke klarer å være glad i en lengre preiode er han kanskje deprimert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...