Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Skal på bursdag i dag, og har på meg jeans (som går inn nederst så skoene vises), svart tøff topp og belte i rødt og gull. Men jeg har et sko problem!!! Sølvskoene mine (noen tøffe lave pumps) er utelukket siden jeg har gull i beltet (tvangstanke). Ellers har jeg helt svarte sneakers, men kan det bli fint da? Eller hvite og røde boksesko (men det kan fort bli varmt!) som jeg kan stappe buksa neddi... Har og gule sneakers og lyseblå sneakers. De høyhelte svarte skoene utgår siden jeg kommer til å bli på druen tenker jeg. Blir ikke fornøyd uansett hvilke jeg prøver på meg:) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg stemmer for svarte sneakers enda jeg ikke vet hva det er 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg stemmer for svarte sneakers enda jeg ikke vet hva det er Det er en slags type joggesko (men det er ikke joggesko altså*s*) 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Definitivt hvïte og røde boksersko!! (om du da ikke kan ta et annet belte og bruke sølvpumps da)... 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Sølv, gjør ingenting med sølv og gull. Hvis det absolutt ikke går, så ta svarte sneakers. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Definitivt hvïte og røde boksersko!! (om du da ikke kan ta et annet belte og bruke sølvpumps da)... Beltet er bare så tøft sjø, hadde glemt at jeg hadde det da jeg fant det når jeg renska ut klesskapet i dag:) Er fra 70-tallet og jeg arva det av ei veninne, så beltet forsvinner ikke. Har bare naglebelter og sånne tøybelter ellers.... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Sølv, gjør ingenting med sølv og gull. Hvis det absolutt ikke går, så ta svarte sneakers. Søstern innprenta meg at sølv og gull, samt rødt og rosa ikke går sammen da jeg var lita:) (hun er 10 år eldre). 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Søstern innprenta meg at sølv og gull, samt rødt og rosa ikke går sammen da jeg var lita:) (hun er 10 år eldre). Mye rosa og rødt sammen nå. Ta sølvsko. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Beltet er bare så tøft sjø, hadde glemt at jeg hadde det da jeg fant det når jeg renska ut klesskapet i dag:) Er fra 70-tallet og jeg arva det av ei veninne, så beltet forsvinner ikke. Har bare naglebelter og sånne tøybelter ellers.... Om det ikke er store nagler har jeg svært sansen for det også. Såfremt det en litt "kvinnelig-touch" over de ;-) Men det er stilig med sølv og gull belter og litt røffere sko. Blir litt mer personlig stil da ;-) Jeg har et slags naglebelte, osm jeg ofte bruker til trange jeans og høyhelte pumps. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Søstern innprenta meg at sølv og gull, samt rødt og rosa ikke går sammen da jeg var lita:) (hun er 10 år eldre). Rødt og rosa ER jo knall lekkert sammetn. Gull og sølv blir for meg litt vel mye juletre ;-) (sewlv om jeg IKE har sølv på treet da, he he) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Om det ikke er store nagler har jeg svært sansen for det også. Såfremt det en litt "kvinnelig-touch" over de ;-) Men det er stilig med sølv og gull belter og litt røffere sko. Blir litt mer personlig stil da ;-) Jeg har et slags naglebelte, osm jeg ofte bruker til trange jeans og høyhelte pumps. Det er mannenaglebelter jeg har, arver sambo sine:) Sitter med en fot i de hvite og røde bokseskoa nå, ser rimelig røft og tøft ut:) Den andre foten har jeg i de svarte sneakersene (som jeg forøvrig så hadde gull kinetegn på seg) og det ser litt kjedelig ut:) 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er mannenaglebelter jeg har, arver sambo sine:) Sitter med en fot i de hvite og røde bokseskoa nå, ser rimelig røft og tøft ut:) Den andre foten har jeg i de svarte sneakersene (som jeg forøvrig så hadde gull kinetegn på seg) og det ser litt kjedelig ut:) IKKE manne naglebelte!!!!! Men gullbelte og som jeg nevnte de røde bokserstøvlene ;-)!! Go go go!! (etter en halv flaske vin og tre pils bryr du deg ikke alikvevel ;-) he he Have fun! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 IKKE manne naglebelte!!!!! Men gullbelte og som jeg nevnte de røde bokserstøvlene ;-)!! Go go go!! (etter en halv flaske vin og tre pils bryr du deg ikke alikvevel ;-) he he Have fun! Nei, jeg vet:) Det blir nok bokseskoene ja. Har 6 øl å ha med meg, fikk penger av sambo til øl i morgest, er jo fattig student*s* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Mye rosa og rødt sammen nå. Ta sølvsko. Man er jo så påvirkelig som liten:) Husker enda den gangen jeg så hu nrk sport dama med både sølv og gull på seg, husker jeg ble flau på hennes vegne, dette var 10 år siden. Har myknet opp litt nå, har tross alt forlovelsesring i hvitt gull, og den kan jeg jo ikke ta av meg:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg stemmer for svarte sneakers enda jeg ikke vet hva det er http://www.ethicalwares.com/images/snea.jpg Basketsko kalte vi dem. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 http://www.ethicalwares.com/images/snea.jpg Basketsko kalte vi dem. Mine ser nesten sånn ut de: http://www.sneakershop.dk/dk/695.html 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 http://www.ethicalwares.com/images/snea.jpg Basketsko kalte vi dem. å - da ombestemmer jeg meg - de er stygge - jentene mine har sånne---- 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Nei, jeg vet:) Det blir nok bokseskoene ja. Har 6 øl å ha med meg, fikk penger av sambo til øl i morgest, er jo fattig student*s* ;-) Jeg hadde ikke brydd meg etter 6 øl, he he. Kos deg :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 http://www.ethicalwares.com/images/snea.jpg Basketsko kalte vi dem. Lillemus da!! DET er IKKE sneakers. Det ER basket sko ;-9 . Sneakers er ganske enkelt joggesko som man IKKE bør jogge i--- 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ;-) Jeg hadde ikke brydd meg etter 6 øl, he he. Kos deg :-) Takk*s* Det skal jeg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.