Gå til innhold

Hvilke sko?? Trenger hjelp fort*s*

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

`da ombestemmer jeg meg en gang til - de er fine :)

Men jeg gikk for bokseskoa da:) Da er jeg jo klar om det skulle bli no slossing og! *pakke tannbeskytter og bandasjer i veska*

Skrevet

Jeg ville aldri i verden tatt på bukse som går inn nederst, så jeg har ingen gode råd.

Men ha det gøy da!!

Skrevet

Lillemus da!! DET er IKKE sneakers. Det ER basket sko ;-9 . Sneakers er ganske enkelt joggesko som man IKKE bør jogge i---

Vel, jeg søkte på sneakers i googles billedsøk og fikk ørten treff på sånne.

Og hva i huleste er vitsen med joggesko man ikke bør jogge i??? Er det derfor de ikke kalles joggesko? *Blond*

Skrevet

Jeg ville aldri i verden tatt på bukse som går inn nederst, så jeg har ingen gode råd.

Men ha det gøy da!!

*nikker enig*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Og hva i huleste er vitsen med joggesko man ikke bør jogge i??? Er det derfor de ikke kalles joggesko? *Blond*

Alt handler om å se bru ut*S* Spes når du kommer ut fra do og finner typen sovende med handa på volumknappen:D

Gjest den ekte noor
Skrevet

Bra, jeg mente bra:) Jeg har ikke drukket!

serendipity
Skrevet

Det er derfor de kalles Sneakers ;-) he he.. Joda, man kna sikekrt bruke Sneakers om Converse basket sko også, men det er vel ikke det jeg umiddelbart forbinder med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...