flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Mine ser nesten sånn ut de: http://www.sneakershop.dk/dk/695.html `da ombestemmer jeg meg en gang til - de er fine 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 `da ombestemmer jeg meg en gang til - de er fine Men jeg gikk for bokseskoa da:) Da er jeg jo klar om det skulle bli no slossing og! *pakke tannbeskytter og bandasjer i veska* 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg ville aldri i verden tatt på bukse som går inn nederst, så jeg har ingen gode råd. Men ha det gøy da!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Lillemus da!! DET er IKKE sneakers. Det ER basket sko ;-9 . Sneakers er ganske enkelt joggesko som man IKKE bør jogge i--- Vel, jeg søkte på sneakers i googles billedsøk og fikk ørten treff på sånne. Og hva i huleste er vitsen med joggesko man ikke bør jogge i??? Er det derfor de ikke kalles joggesko? *Blond* 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg ville aldri i verden tatt på bukse som går inn nederst, så jeg har ingen gode råd. Men ha det gøy da!! *nikker enig* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Vel, jeg søkte på sneakers i googles billedsøk og fikk ørten treff på sånne. Og hva i huleste er vitsen med joggesko man ikke bør jogge i??? Er det derfor de ikke kalles joggesko? *Blond* Alt handler om å se bru ut*S* Spes når du kommer ut fra do og finner typen sovende med handa på volumknappen:D 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Vel, jeg søkte på sneakers i googles billedsøk og fikk ørten treff på sånne. Og hva i huleste er vitsen med joggesko man ikke bør jogge i??? Er det derfor de ikke kalles joggesko? *Blond* Bra, jeg mente bra:) Jeg har ikke drukket! 0 Siter
serendipity Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Vel, jeg søkte på sneakers i googles billedsøk og fikk ørten treff på sånne. Og hva i huleste er vitsen med joggesko man ikke bør jogge i??? Er det derfor de ikke kalles joggesko? *Blond* Det er derfor de kalles Sneakers ;-) he he.. Joda, man kna sikekrt bruke Sneakers om Converse basket sko også, men det er vel ikke det jeg umiddelbart forbinder med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.