Lillemus Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har hauger med forskjellige bildemapper i XP, de kan vises i ulike formater f.eks. miniatyrbilder, side ved side og filmstripe. Men hvorfor er det enkelte mapper som ikke lar seg vise som filmstripe??? Andre som ble laget samtidig og har tilnærmet samme innhold går det jo helt fint med. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg hadde nylig samme problem i XP, men fant en løsning. Aller først, har du alle bildemappene som undermapper i "My Pictures" el.lign.? I såfall, klikk på mappen "My Pictures" - og velg alle undermappene i det høyre vinduet med ctrl+a. Høyreklikk - velg Properties - Customize - i "what kind of folder do you want" velger du Photo Album. Kryss også av for at undermapper skal ha samme innstilling. Det løste problemet hos meg i alle fall. (Alternativt kan man prøve å høyreklikke rett på "My Pictures" og velge Properties - Customizer der, men det funket ikke i akkurat denne mappen hos meg, til tross for at det funket i undermapper enkeltvis...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Jeg hadde nylig samme problem i XP, men fant en løsning. Aller først, har du alle bildemappene som undermapper i "My Pictures" el.lign.? I såfall, klikk på mappen "My Pictures" - og velg alle undermappene i det høyre vinduet med ctrl+a. Høyreklikk - velg Properties - Customize - i "what kind of folder do you want" velger du Photo Album. Kryss også av for at undermapper skal ha samme innstilling. Det løste problemet hos meg i alle fall. (Alternativt kan man prøve å høyreklikke rett på "My Pictures" og velge Properties - Customizer der, men det funket ikke i akkurat denne mappen hos meg, til tross for at det funket i undermapper enkeltvis...) Ah! Der fant jeg ut av det! Tuuuusen takk! Du er jo forsyne meg et levende data-orakel du! ) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ah! Der fant jeg ut av det! Tuuuusen takk! Du er jo forsyne meg et levende data-orakel du! ) Det er vel å ta litt hardt i... Men gøy når man finner ut av ting man har slitt litt med da. Som sagt så er det helt nylig at jeg fant ut av det selv, mistet filmstripe-valget for en tid tilbake, og begynte etter hvert å irritere meg over at det manglet... :-) Men gøy å kunne være til hjelp da! Bare dumt at jeg ikke har vett på å ta betalt ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Og jeg som trodde det sto "Manneproblem i XP" ... *ler* Lurte litt på hva du hadde rota deg bort i nå, Lillemus. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Og jeg som trodde det sto "Manneproblem i XP" ... *ler* Lurte litt på hva du hadde rota deg bort i nå, Lillemus. Var det en så fuktig kveld på byen i går, med dertil problemer med å fokusere blikket idag? ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Var det en så fuktig kveld på byen i går, med dertil problemer med å fokusere blikket idag? ;-) hehe noe sånt, ja. Og når man oftest tenker i de baner så blir det gjerne at man leser på den måten 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Og jeg som trodde det sto "Manneproblem i XP" ... *ler* Lurte litt på hva du hadde rota deg bort i nå, Lillemus. Duh - er det du eller jeg som har vært uten mann i over 4 uker??? ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Duh - er det du eller jeg som har vært uten mann i over 4 uker??? ;o) Man trenger da ikke nødvendigvis være uten mann for å tenke i de baner. - Er stort sett like gærn hele tida, jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.