Gå til innhold

kan man gi dama si truse i fødselsdagspresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datra mi ble skuffa - for det var fra en i klassen som hun hadde kjøpt en skikkelig ting til....

Det blir noe annet ja! Da hadde jeg blitt skuffa og.

Gjest tionne
Skrevet

"Hvordan kunne du la en slik mann gå?"

Jeg er hetero altså, så det ikke blir noen misforståelser her

Svarte ikke deg. Med mindre jeg trykket feil et sted.

Skrevet

Med mindre du forærte henne en Sloggi i størrelse XXL skjønner jeg ikke at det var noe å ta på vei for

Skrevet

Jeg fik også det av eksen - i 2 størrelser for SMÅ, sort med rosa sløyfa - jÆKK og BADEVEKT TIL.

*Knegg*

Skrevet

Hvis dama di vil slå opp fordi hun fikk en truse i presang, så synes jeg egentlig du burde gjøre det slutt selv.

For et slikt hespetre vil du neppe være noe spesielt glad for å måtte tilbringe resten av livet (eller noen uker til for den saks skyld) sammen med.

Skrevet

Underlig å bli så grinete for en presang? Da jeg fylte 18 fikk jeg et fint undertøyssett av typen - bortsett fra at bh'en var for liten og trusen så stor at den ikke hang på... ;) Finnes mange fine merker... La Perla har mye lekkert, men nokså dyrt. Triumph har også mye fint. Kan jo være hun har satt en tampong på tvers eller noe. Lag middag i stedet, så blir hun nok blid igjen. Om hun gjør alvor av å bryte pga en gave hun ble misfornøyd med er hun ikke mye å samle på!

Skrevet

Sorry Sam altså. Hva slags seksuelle preferanser har du egentlig. Hvorfor er du så innmari opptatt av tiss, bæsj og truser? Jeg synes det er ekkelt å vite at du sitter der og nyter svarene og kanskje onanerer ved siden av. Kan du finne deg en partner som har de samme preferansene som deg og som kan drite på deg i steden for å stille spørsmål etter spørsmål som gir meg gåsehud og får lyst til å skippe hele dol.

Jada, jeg vet at jeg ikke behøver å lese alle de ekle spørsmålene dine men siden jeg leser 100 nyeste, klarer jeg ikke alltid å sile deg ut. Du er skikkelig disgusting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...