Gå til innhold

B12 reseptfritt i Sverige?

Anbefalte innlegg

Gjest mangler B12
Skrevet

Får man kjøpt B12 reseptfritt i Sverige? Det er til sprøyter jeg mener og ikke i tablettform.

Skrevet

Hvorfor skal du kjøpe B12 reseptfritt i Sverige? Hvis du har fåt konstatert B12-mangel så får du vel resept på det hos fastlegen din?

Gjest mangler B12
Skrevet

Hvorfor skal du kjøpe B12 reseptfritt i Sverige? Hvis du har fåt konstatert B12-mangel så får du vel resept på det hos fastlegen din?

Den B12 som fås på resept her i landet er for svak, den hjelper ikke meg. Jeg vet at den man får i Sverige er kraftigere, og jeg vil få det mye bedre med den. Men jeg vet altså ikke om den er reseptfri.

Skrevet

Den B12 som fås på resept her i landet er for svak, den hjelper ikke meg. Jeg vet at den man får i Sverige er kraftigere, og jeg vil få det mye bedre med den. Men jeg vet altså ikke om den er reseptfri.

Er det ikke mulig å be legen om å få innføre den til landet da?

Skrevet

Du kan bruke en norske resept på svenske apotek.

Men vet ikke om styrken er angitt på den norske da?

Gjest mangler B12
Skrevet

Er det ikke mulig å be legen om å få innføre den til landet da?

Det vil han ikke, han mener jeg må klare meg med det jeg får her. Men jeg har så mange plager fra mangelen at jeg ikke klarer å fungere i hverdagen. Fikk en sterk B12 sprøyte da jeg var i Sverige en gang, og har aldri følt meg i så god form som jeg gjorde da. Alle plagene forsvant. Har en venninne som er sykepleier og kan sette sprøytene på meg, bare jeg får tak i dem.

Skrevet

Det vil han ikke, han mener jeg må klare meg med det jeg får her. Men jeg har så mange plager fra mangelen at jeg ikke klarer å fungere i hverdagen. Fikk en sterk B12 sprøyte da jeg var i Sverige en gang, og har aldri følt meg i så god form som jeg gjorde da. Alle plagene forsvant. Har en venninne som er sykepleier og kan sette sprøytene på meg, bare jeg får tak i dem.

Bytte lege? Klage til kommunelegen? Søke ett eller annet sted om å få innføre selv?

Gjest mangler B12
Skrevet

Er det ingen som vet noe om dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...