flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 *sukk* - nesten ikke "blå innlegg" igjen her... 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ånei, har du lest sex-innleggene mine og da! Av og til tenker jeg at det bare er en person som leser det jeg skriver, men hele verden kan jo se det 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ånei, har du lest sex-innleggene mine og da! Av og til tenker jeg at det bare er en person som leser det jeg skriver, men hele verden kan jo se det Det er skummelt dette her. Lett for å få et "nært" forhold til de som skriver ofte her inne, men vi vet jo ikke hvor mange som sitter og leser disse innleggene uten å skrive selv. Det er nok garantert en del av dem. Det er ofte jeg har skrevet om ting her inne og så har jeg gått til kjente i virkeligheten og fortalt de samme historiene. Etterpå har jeg tenkt "obs", tenk hvis de og er her inne. Da kan de jo finne alt jeg har skrevet tidligere. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Det er skummelt dette her. Lett for å få et "nært" forhold til de som skriver ofte her inne, men vi vet jo ikke hvor mange som sitter og leser disse innleggene uten å skrive selv. Det er nok garantert en del av dem. Det er ofte jeg har skrevet om ting her inne og så har jeg gått til kjente i virkeligheten og fortalt de samme historiene. Etterpå har jeg tenkt "obs", tenk hvis de og er her inne. Da kan de jo finne alt jeg har skrevet tidligere. Ja, sånn DOL-paranoia har jeg også. Noen ganger tror jeg folk snakker om ting bare for å se om jeg skal hente svarene mine fra DOL - for at de skal være sikre på at joda -. det er flisa. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, sånn DOL-paranoia har jeg også. Noen ganger tror jeg folk snakker om ting bare for å se om jeg skal hente svarene mine fra DOL - for at de skal være sikre på at joda -. det er flisa. :-) LOL!! Jeg er veldig bevisst på at problemer jeg har snakket med RL-folk om, det skriver jeg anonymt om på dol. Eller ikke sånn som flaskenekt og leggetider og sånn, men sånne sære ting. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, sånn DOL-paranoia har jeg også. Noen ganger tror jeg folk snakker om ting bare for å se om jeg skal hente svarene mine fra DOL - for at de skal være sikre på at joda -. det er flisa. :-) bra det bare ikke er meg. Av og til når jeg har fortalt en historie til kjente (som jeg tidligere har fortalt på dol), så føler jeg at de blir så rar i blikket. Da tenker jeg igjen "obs", har de lest dette på dol:) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Ånei, har du lest sex-innleggene mine og da! Av og til tenker jeg at det bare er en person som leser det jeg skriver, men hele verden kan jo se det Nei - holder meg stort sett her inne - og kikker litt på FOreldre_Småbarn -der er det ofte noen saftige krangler, litt på meldinger....ja, har vært på Samliv og i kveld. Men på sex-forumet tør ikke jeg å bevege meg på en "Frædda*" 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Nei - holder meg stort sett her inne - og kikker litt på FOreldre_Småbarn -der er det ofte noen saftige krangler, litt på meldinger....ja, har vært på Samliv og i kveld. Men på sex-forumet tør ikke jeg å bevege meg på en "Frædda*" Hehe, tenkte du var innom alt på 100 nyeste jeg. Dessuten var det ikke på sex-forumet, men samme kan det være. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Hehe, tenkte du var innom alt på 100 nyeste jeg. Dessuten var det ikke på sex-forumet, men samme kan det være. Bruker bare denne jeg: http://www.doktoronline.no/forum/6/1711.ipg?view=full 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har du vært gjennom hele grillparty-tråden og eller? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Har du vært gjennom hele grillparty-tråden og eller? JA! 0 Siter
mAd Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg og.. *sukk* *vurderer senga* *orker ikke reise seg* 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 bra det bare ikke er meg. Av og til når jeg har fortalt en historie til kjente (som jeg tidligere har fortalt på dol), så føler jeg at de blir så rar i blikket. Da tenker jeg igjen "obs", har de lest dette på dol:) Det er vel ingen som kjenner deg igjen her vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.