ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvem er er det som kødder for tiden? Det er åpenbart en seriøs dol-er som kødder under flere nick. I denne tråden er det fritt fram å gjette hvem denne brukeren er. Webbis stiller som dommer og gir medalje (dette er riktignok ikke avklart med webbis) i form av godord til den som gjetter rett. Premien er brasilan shavings av meg, eventuelt en natt med undertegnede. 0 Siter
Goliath Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Skulle gjerne vært med å gjettet, men av frykt for å vinne premien så lar jeg være....:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Skulle gjerne vært med å gjettet, men av frykt for å vinne premien så lar jeg være....:-) Akkurat som om ikke du trenger en brasilian shavings! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Det der tør jeg ikke... huffameg:-) Du, du kan vinne et ligg med meeeg. Har du noe å tape? Nope! 0 Siter
mAd Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Nå har jeg faenmeg sitti våken tre timer lenger enn kroppen min egentlig tillater i kveld, med en følelse av at hvis jeg kapitulerer og legger meg, så vil alt bli avslørt, for så å være slettet innen i morgen. Men nå gir jeg opp! Ti minutter til, og jeg vil bråvåkne i morra tidlig med tastaturmerker i panna. Hvis noe er slettet innen jeg vender tilbake, griner jeg. Huff, en av disse dagene skal jeg skaffe meg et liv 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du, du kan vinne et ligg med meeeg. Har du noe å tape? Nope! *kjempe mot* hahahaha 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du, du kan vinne et ligg med meeeg. Har du noe å tape? Nope! fikk store problemer nå du! hehehe tør ikke alikevel, har faktisk ingen aning om hvem... *stanger hodet i veggen* :-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 fikk store problemer nå du! hehehe tør ikke alikevel, har faktisk ingen aning om hvem... *stanger hodet i veggen* :-) Jeg har gjetta jeg - og logget meg av MSN - sagt god natt også -men har jeg lagt meg? nei....fankens DOL. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 fikk store problemer nå du! hehehe tør ikke alikevel, har faktisk ingen aning om hvem... *stanger hodet i veggen* :-) Men tenk på hva du kunne vunnet! 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har gjetta jeg - og logget meg av MSN - sagt god natt også -men har jeg lagt meg? nei....fankens DOL. tror ikke det vil bli avslørt jeg, men er så nysgjerrig at jeg ikke kan legge meg ennå:-) 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 du kan jo begynne der ble du tyst ja 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er meg, meg meg! Får jeg shavings? Ikke? Faen... "..................................." 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Men tenk på hva du kunne vunnet! ja, tenk så dum jeg er du;-) hehehe *skynde seg og bli venn med webbis* 0 Siter
yellow Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg er en stor kødd da....hmmmm...kanskje ikke her mene........ teller det fordet??? *smiler pent* 0 Siter
Goliath Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Akkurat som om ikke du trenger en brasilian shavings! he-he...jeg vil påstå at det er netopp noe av det jeg ikke har noe spesielt stort ønske om eller føler et spesielt stort behov for:-) 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er meg, meg meg! Får jeg shavings? Ikke? Faen... "..................................." *latterkrampe* ser det for meg!! hahahaha 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Den eneste jeg kjenner som notorisk nick bytter er mr ulvepimmel..;-) Men dette er jo ikke ham.. Det er jo åpenbart en dame.. med visse nattsider, men hvilken dame vet jeg ikke. Finnes det trøstepremier for oss med manglende sherlock holmes gen eller?;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Det er jo ingen som svarer seriøst her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.