flisa Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er jo ingen som svarer seriøst her. Vi ble ferdig på MSN :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Den eneste jeg kjenner som notorisk nick bytter er mr ulvepimmel..;-) Men dette er jo ikke ham.. Det er jo åpenbart en dame.. med visse nattsider, men hvilken dame vet jeg ikke. Finnes det trøstepremier for oss med manglende sherlock holmes gen eller?;-) "Den eneste jeg kjenner som notorisk nick bytter er mr ulvepimmel" Men han er da ikke ufin i innleggene sine, er han? "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Vi ble ferdig på MSN :-) Hvorfor er det ingen som vil ha MEG på msm-listen sin? *klage* :-) "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvorfor er det ingen som vil ha MEG på msm-listen sin? *klage* :-) "....................................." Er jeg ingen jeg nå da? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 "Den eneste jeg kjenner som notorisk nick bytter er mr ulvepimmel" Men han er da ikke ufin i innleggene sine, er han? "....................................." Nei nettopp..Så da aner jeg ikke.. Vet ikke om andre nickbyttere jeg. Dessuten kom jeg akkurat hjem fra bytur, og er småfull og trøtt, men nå KAN jeg jo ikke legge meg før jeg vet hvem synderen er! ;-) Hvem tror DU det er? ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 *latterkrampe* ser det for meg!! hahahaha Å jasså? Vil du hjelpe til, kanskje? Jeg tror heller jeg vil ha shavings av deg enn SDD - innbiller meg at du har et litt mer "gentle touch" :-) (homofobi tilsides) "....................................." 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvorfor er det ingen som vil ha MEG på msm-listen sin? *klage* :-) "....................................." kan det dobles?? hahaha 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Er jeg ingen jeg nå da? Ups...selvfølgelig...hvordan kunne jeg glemme det...*klaske seg i pannen* "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 kan det dobles?? hahaha Jepp, men nytelsen øker ikke proporsjonalt med intensiteten :-) "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Nei nettopp..Så da aner jeg ikke.. Vet ikke om andre nickbyttere jeg. Dessuten kom jeg akkurat hjem fra bytur, og er småfull og trøtt, men nå KAN jeg jo ikke legge meg før jeg vet hvem synderen er! ;-) Hvem tror DU det er? ;-) Heh-heh...jeg etterstreber å ikke spekulere for mye før jeg har fakta som taler for minst 50% i en eller annen retning :-) "......................................" 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Nei nettopp..Så da aner jeg ikke.. Vet ikke om andre nickbyttere jeg. Dessuten kom jeg akkurat hjem fra bytur, og er småfull og trøtt, men nå KAN jeg jo ikke legge meg før jeg vet hvem synderen er! ;-) Hvem tror DU det er? ;-) jeg bytter nick, men så har jeg ikke vært så mye på dol og har ikke noe dolforhold til noen. Forresten, det er ikke meg! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er ikke meg iallfall. Men jeg er jævlig (unnskyld, VELDIG) nysgjerrig på hvem det er. 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Heh-heh...jeg etterstreber å ikke spekulere for mye før jeg har fakta som taler for minst 50% i en eller annen retning :-) "......................................" Holder jeg med deg i - som sagt, jeg hadde bare en fornemmelse... 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Den premien holder ikke altså. Jeg tør i hvert fall ikke noen brasiliansk shavings. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvorfor er det ingen som vil ha MEG på msm-listen sin? *klage* :-) "....................................." Har ikke sett at du har prøvd å legge deg inn på min liste heller *fornærmet* 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Har ikke sett at du har prøvd å legge deg inn på min liste heller *fornærmet* Men herregud da, kvinne - jeg kan da ikke søke på måfå etter deg :-) Men hvis du har flisa på lista di, så kan du be henne om adr. min :-) "...................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Men herregud da, kvinne - jeg kan da ikke søke på måfå etter deg :-) Men hvis du har flisa på lista di, så kan du be henne om adr. min :-) "...................................." Men jeg ligger jo med adressen på galleriet ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Har ikke sett at du har prøvd å legge deg inn på min liste heller *fornærmet* Dessuten - står ikke msn adr. min på en av sidene mine, da? "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Men jeg ligger jo med adressen på galleriet ;o) Aha! *klaske panne* "..............................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Dessuten - står ikke msn adr. min på en av sidene mine, da? "..................................." Jeg har ikke tittet på siden din og nå er jeg trøtt ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.