Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Men jeg ligger jo med adressen på galleriet ;o) Haha! Der var det gjort :-) ".................................." 0 Siter
yellow Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det begynner på V...! Tar premie nr. 1 takk:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Skrev ikke webbis at det var minst 2 troll som herjer her for tiden da, ikke bare en? *holder uansett mine mistanker for meg sjøl - har ikke godt nok grunnlag for annet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Det begynner på V...! Tar premie nr. 1 takk:-) Du kan få premie 1 og 2. Men du vet jo allerede hvor digg det er, så. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det begynner på V...! Tar premie nr. 1 takk:-) Volvo? Vulva? "................................." 0 Siter
yellow Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du kan få premie 1 og 2. Men du vet jo allerede hvor digg det er, så. står over 1'ern jeg--...... ellers takk..*s* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 står over 1'ern jeg--...... ellers takk..*s* Sier ikke nei til 2-ern heller jeg. 0 Siter
yellow Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Sier ikke nei til 2-ern heller jeg. hehe.... *tusler rundt å leiter..........næææ...finner deg ikke jeg* 0 Siter
yellow Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Volvo? Vulva? "................................." det var jo fem bokstaver da... *teller* 0 Siter
Gemini Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 det var jo fem bokstaver da... *teller* Hvem har sagt noe om antall bokstaver da? Eller er det riktig med 5 mener du? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har en ting under falskt nick en plass på dol, men det er et seriøst spørsmål. Ellers har jeg en grandis pølse og tomat i ovnen jeg gleder meg til å smake*s* 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Denne tråden var jo IKKE noe spennende da. *superskuffet* 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er meg, meg meg! Får jeg shavings? Ikke? Faen... "..................................." *Ser strengt på Prozak* Ikke ødelegg min oppfatning av at du er et ekte mannfolk nå! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Denne tråden var jo IKKE noe spennende da. *superskuffet* Jeg er også skuffet. Det er ikke en jævla person som turte å gjette. Utrolig feigt. Grunnen til at jeg ikke gjetter selv er for øvrig at jeg ikke har lest denne personens galskap, og derfor ikke har noen forutsetninger for å uttale meg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Premiene skremmer meg til de grader at jeg tør ikke engang tenke på noen mulige;) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 ååååå jeg gikk visst glipp av mye igår kveld! Ikke det at jeg klager, for jeg hadde en superduper kveld på byn, jeg. *S* Men når jeg ser de lange trådene her inne, så ser det ut til at det tok av på dol inatt Forøvrig aner jeg ikke hvem som kan stå bak, så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt. Forresten, du har vel ikke blokket meg på msn? Ser aldri at du er pålogget når vi andre er der, jeg. *smiler pent* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 ååååå jeg gikk visst glipp av mye igår kveld! Ikke det at jeg klager, for jeg hadde en superduper kveld på byn, jeg. *S* Men når jeg ser de lange trådene her inne, så ser det ut til at det tok av på dol inatt Forøvrig aner jeg ikke hvem som kan stå bak, så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt. Forresten, du har vel ikke blokket meg på msn? Ser aldri at du er pålogget når vi andre er der, jeg. *smiler pent* Selvsagt er du ikke blokkert. Hmmm, hvorfor tror alle jeg har blokkert dem? Jeg har bare vært litt lite online på msn i det siste. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Selvsagt er du ikke blokkert. Hmmm, hvorfor tror alle jeg har blokkert dem? Jeg har bare vært litt lite online på msn i det siste. Det var jo bra. Så det er flere som har trodd de er blokkert altså? Det er ikke så ofte mange er pålogget nå heller, det er nok sommeren som gjør det. *s* Ikke engang jeg er så ofte på nå. Blir sikkert mer livlig når ferietiden går mot slutten. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det var jo bra. Så det er flere som har trodd de er blokkert altså? Det er ikke så ofte mange er pålogget nå heller, det er nok sommeren som gjør det. *s* Ikke engang jeg er så ofte på nå. Blir sikkert mer livlig når ferietiden går mot slutten. Pssst, Amber. Jeg har ikke den nye adr din, hvis du fremdeles vil ha meg på lista *blunke fint* Er ikke så ofte pålogget, men skal prøve og bli flinkere :-) Men nå reiser jeg snart på ferie, så blir det hverken Dol eller MSN. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Pssst, Amber. Jeg har ikke den nye adr din, hvis du fremdeles vil ha meg på lista *blunke fint* Er ikke så ofte pålogget, men skal prøve og bli flinkere :-) Men nå reiser jeg snart på ferie, så blir det hverken Dol eller MSN. hei hei Bare hopp på lista, mailadressen er [email protected] Jeg mangler visst flere dolere også, det gikk noen tapt etter at jeg bytta adresse tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.