ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Det var jo bra. Så det er flere som har trodd de er blokkert altså? Det er ikke så ofte mange er pålogget nå heller, det er nok sommeren som gjør det. *s* Ikke engang jeg er så ofte på nå. Blir sikkert mer livlig når ferietiden går mot slutten. Det er sikkert fordi jeg er så lite online på msn for tiden, og at mange derfor savner meg så til de grader at det nesten forårsaker fysisk smerte. Ikke så rart, egentlig. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Pssst, Amber. Jeg har ikke den nye adr din, hvis du fremdeles vil ha meg på lista *blunke fint* Er ikke så ofte pålogget, men skal prøve og bli flinkere :-) Men nå reiser jeg snart på ferie, så blir det hverken Dol eller MSN. Du må lime inn hele adressen, ser det ble noe krøll der - eller rettere sagt, jeg tror jeg kløna litt på tastene. Men amber skal også være med i adressen, altså. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 hei hei Bare hopp på lista, mailadressen er [email protected] Jeg mangler visst flere dolere også, det gikk noen tapt etter at jeg bytta adresse tror jeg. Skal legge deg inn i kveld, akkurat nå har jeg en annen MSN oppe, er en veldig ok måte og holde kontakt med mine små halvsøstre på. Men da må jeg ha en annen, vil helst ikke at de skal vite Dolnicket mitt ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du må lime inn hele adressen, ser det ble noe krøll der - eller rettere sagt, jeg tror jeg kløna litt på tastene. Men amber skal også være med i adressen, altså. Skjønte det, har samme problemet med min adr, ikke alt som kommer med. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Skal legge deg inn i kveld, akkurat nå har jeg en annen MSN oppe, er en veldig ok måte og holde kontakt med mine små halvsøstre på. Men da må jeg ha en annen, vil helst ikke at de skal vite Dolnicket mitt ;-) Skjønner det, ja. Jeg har også to msn-adresser. Vil ikke risikere å blir gjenkjent pga noe så tåpelig som en mailadresse Derfor er det bare tre utenfor dol som vet denne her adressen, og det er fordi de vet hvem jeg er her fra før. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Selvsagt er du ikke blokkert. Hmmm, hvorfor tror alle jeg har blokkert dem? Jeg har bare vært litt lite online på msn i det siste. Har du ikke mulighet til å bruke MSN Web-Messenger engang på jobb? (Ikke at jeg har deg på MSN, men kjenner "noen" som er i samme bransje som deg som bruker den muligheten fra jobb) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Har du ikke mulighet til å bruke MSN Web-Messenger engang på jobb? (Ikke at jeg har deg på MSN, men kjenner "noen" som er i samme bransje som deg som bruker den muligheten fra jobb) Jo, men jeg har bare mulighet til å bruke den webbaserte skiten, og den er så lite praktisk at jeg ikke gidder - med mindre jeg virkelig kjeder meg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jo, men jeg har bare mulighet til å bruke den webbaserte skiten, og den er så lite praktisk at jeg ikke gidder - med mindre jeg virkelig kjeder meg. Hvordan er formen? Jeg sovnet fra de "gode" triksene du ga meg i natt! He he =) 0 Siter
Gemini Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jo, men jeg har bare mulighet til å bruke den webbaserte skiten, og den er så lite praktisk at jeg ikke gidder - med mindre jeg virkelig kjeder meg. Hvis man vil taste med folk (og ikke trenger winks og alt mulig annet "morsomt"), så funker vel den web-baserte greit nok? Har ikke prøvd den sjøl jeg altså, for fra min jobb er det sperret for det meste (men merkelig nok ikke DOL...!). 0 Siter
Osiris Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 hei hei Bare hopp på lista, mailadressen er [email protected] Jeg mangler visst flere dolere også, det gikk noen tapt etter at jeg bytta adresse tror jeg. om noen vil ha meg i sin MSN liste så er adressen [email protected] 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Hvordan er formen? Jeg sovnet fra de "gode" triksene du ga meg i natt! He he =) Formen er fin-fin. Sov fra rundt 4 til 10, og det får holde. Føler ikke at jeg drakk i går, men så drakk jeg heller ikke mer enn rundt 8 halvlitere totalt. Og det er godt innenfor grensen i forhold til dagen derpå-formen. Blir noen øl i kveld også. Men det er en liten fare for at jeg blir sittende her og tar noen brune før jeg møter en kompis ute, altså kan det fort bli litt fjasing her i kveld. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Hvis man vil taste med folk (og ikke trenger winks og alt mulig annet "morsomt"), så funker vel den web-baserte greit nok? Har ikke prøvd den sjøl jeg altså, for fra min jobb er det sperret for det meste (men merkelig nok ikke DOL...!). Problemet med den web-baserte er at man ikke får noe som helst signal når de man snakker med har skrevet noe, noe som gjør at man må sitte og følge med på den hele tiden. Og siden jeg ofte gjør en del andre ting samtidig blir det pes. Men nå er det stort sett ikke så mange folk online midt på natta uansett, så det er ikke noe stort savn. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Problemet med den web-baserte er at man ikke får noe som helst signal når de man snakker med har skrevet noe, noe som gjør at man må sitte og følge med på den hele tiden. Og siden jeg ofte gjør en del andre ting samtidig blir det pes. Men nå er det stort sett ikke så mange folk online midt på natta uansett, så det er ikke noe stort savn. OK :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Formen er fin-fin. Sov fra rundt 4 til 10, og det får holde. Føler ikke at jeg drakk i går, men så drakk jeg heller ikke mer enn rundt 8 halvlitere totalt. Og det er godt innenfor grensen i forhold til dagen derpå-formen. Blir noen øl i kveld også. Men det er en liten fare for at jeg blir sittende her og tar noen brune før jeg møter en kompis ute, altså kan det fort bli litt fjasing her i kveld. Jeg har nylig stått opp jeg.. Trøtt som faen. Men må vel snart ut å kjøpe en bursdagsgave til i kveld. *tiltak* Blir nok litt drikking på den kanten her og i kveld. Selv om det frister lite akkurat nå.. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har nylig stått opp jeg.. Trøtt som faen. Men må vel snart ut å kjøpe en bursdagsgave til i kveld. *tiltak* Blir nok litt drikking på den kanten her og i kveld. Selv om det frister lite akkurat nå.. "Blir nok litt drikking på den kanten her og i kveld. Selv om det frister lite akkurat nå.. " Jeg tenkte noe lignende da jeg våknet i formiddag. "Å jeg skal aldri gå ut mer!! *stønn*" Men etter ibux, dusj og frokost så ser dagen lys ut igjen Ha det gøy ikveld, nå drar vi ut og tar bilder. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Jeg har nylig stått opp jeg.. Trøtt som faen. Men må vel snart ut å kjøpe en bursdagsgave til i kveld. *tiltak* Blir nok litt drikking på den kanten her og i kveld. Selv om det frister lite akkurat nå.. Etter de to første øl-ene er formen din inntakt igjen. Det er det eneste som er sikkert. Men jeg drakk ikke grusomt i går. Det var bare koseøl og sushi med noen venner. Trivsel. I kveld skal jeg dog ut en tur, og da blir det sikkert heftigere mengder. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg tar heller en natt i et badekar fullt av kakkerlakker! HAHAHAHAH 0 Siter
pip Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er selvfølgelig ingen som tør å gjette -tor heller ingen ville forsøkt å vinne eliteserien med en slik "premie" i vente! ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Det er selvfølgelig ingen som tør å gjette -tor heller ingen ville forsøkt å vinne eliteserien med en slik "premie" i vente! ;o) Du er nok inne på hovedårsaken til manglende svar. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Jeg tar heller en natt i et badekar fullt av kakkerlakker! HAHAHAHAH Tidlig på'n i dag? Skål! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.