pip Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du er nok inne på hovedårsaken til manglende svar. Søren. Etter å ha lest litt nedover tråden så ser jeg jo at min kmentar ikke akkurat var så veldig unik. Men du, jeg driver og leter etter en tråd med novelleforslag -kunne du lagt en link dit til meg, tror du. Som takk skal du få navnet på den som driver og troller her inne. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Tidlig på'n i dag? Skål! I dag har jeg fri. Bare jeg får gjort unna kjærligheten og ivitert noen brune venner fra butikken, så kan jeg få fyrt grillen og varmebehandlet ei halv ung halalhane og deler av et dødt firbeint haramdyr. Lett blanding av haram og halal burde nøytralisere hverandre, får håpe det ikke gir kryssindikasjoner? Et magevirus har gjort livet litt surt og litt sårt bak de siste dagene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Søren. Etter å ha lest litt nedover tråden så ser jeg jo at min kmentar ikke akkurat var så veldig unik. Men du, jeg driver og leter etter en tråd med novelleforslag -kunne du lagt en link dit til meg, tror du. Som takk skal du få navnet på den som driver og troller her inne. http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=forum&urlForum=6 Her! Da forventer jeg navnet. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=forum&urlForum=6 Her! Da forventer jeg navnet. Dårlig link, den ga jo bare Åpent forum, ikke riktig tråd... hehe Her er det: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1708.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2666526&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2667353 Men nå vil jeg også vite nicket altså! g-mini æt netcom dått no 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har ingen anelse, utover det webbis har avslørt - at det er to hunkjønn. Maiken og ei til. Bryr meg egentlig lite om Maiken, vi "kjenner" henne nå. Mens den andre, som liksom er seriøs til vanlig, hun er jeg mer nysgjerrig på. Og hun koser seg vel nå, hvis hun leser dette. Men gjerne for meg. Jeg bare ler av dem uansett :-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har ingen anelse, utover det webbis har avslørt - at det er to hunkjønn. Maiken og ei til. Bryr meg egentlig lite om Maiken, vi "kjenner" henne nå. Mens den andre, som liksom er seriøs til vanlig, hun er jeg mer nysgjerrig på. Og hun koser seg vel nå, hvis hun leser dette. Men gjerne for meg. Jeg bare ler av dem uansett :-) Er de som meg, ler av både webbis og de andres reaksjoner uansett hvor skarpt anklager og kjefting blir, så har de det veldig morsomt. De kan med sikkerhet vite at det ikke har konsekvenser uansett. At teknikere på server ikke kan spore en bruker er bløff. Mulig ikke alle admin'er kan gjøre det, men siden det er mulig, så er det mulig. De kan la være å logge det, men ikke fjerne muligheten. Dataene strømmer inn likevel. Jeg kan se på mine servere både alle som er innlogget og -alle- data om -alle- som har vært der noensinne. Ved å koble data til andre registrte data jeg får på ulike måter, kan jeg se navn, kundenummer, telefon, kommune, fylke, adresse, nettsted og alt jeg har fått tak i av data. Det samme kan de gjøre her hvis de vil, de kan lyve og si de ikke gjør det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Søren. Etter å ha lest litt nedover tråden så ser jeg jo at min kmentar ikke akkurat var så veldig unik. Men du, jeg driver og leter etter en tråd med novelleforslag -kunne du lagt en link dit til meg, tror du. Som takk skal du få navnet på den som driver og troller her inne. Hvordan vet du hvem det er? :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Godt forsøk, men akk... Jeg husker ikke så mange nisk og sånn jeg - og har en ufattelig dårlig hukommelse, så dessverre. Ellers hadde det ikke gjort meg noe å tippe. Jeg hadde ikke blitt noe lei meg om noen hadde tippet meg, tror nok jeg glatt kunne slått tilbake på den. Så dere som har oversikt: det er vel bare å tippe, så kan man sjekke innleg fra nevnte nick og ressonere seg frem. Forresten var Henning Kvitnes utrolig bra på Springsteen på nrk nå. 0 Siter
bb71 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Godt forsøk, men akk... Jeg husker ikke så mange nisk og sånn jeg - og har en ufattelig dårlig hukommelse, så dessverre. Ellers hadde det ikke gjort meg noe å tippe. Jeg hadde ikke blitt noe lei meg om noen hadde tippet meg, tror nok jeg glatt kunne slått tilbake på den. Så dere som har oversikt: det er vel bare å tippe, så kan man sjekke innleg fra nevnte nick og ressonere seg frem. Forresten var Henning Kvitnes utrolig bra på Springsteen på nrk nå. ...og forøvrig har jeg nok fått en mild grad av dykleski 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 ...og forøvrig har jeg nok fått en mild grad av dykleski Eller et snev av Clausthaler? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jo, men jeg har bare mulighet til å bruke den webbaserte skiten, og den er så lite praktisk at jeg ikke gidder - med mindre jeg virkelig kjeder meg. Hva betyr det når det står "web" på msn? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hva betyr det når det står "web" på msn? Bra du spør, dette har jeg lurt på også, men ikke tørt og spurt .-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har en ting under falskt nick en plass på dol, men det er et seriøst spørsmål. Ellers har jeg en grandis pølse og tomat i ovnen jeg gleder meg til å smake*s* Det er forøvrig den verste pizzaen jeg noensinne har smakt. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det er forøvrig den verste pizzaen jeg noensinne har smakt. Den smakte veldig mye pølse, men det er kanskje ikke positivt. Tomaten må de ha glemt å ta på, jeg fant den iallefall ikke:) 0 Siter
Gemini Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hva betyr det når det står "web" på msn? Vedkommende er pålogget gjennom en webside (altså i fx Internet Explorer), istedenfor i selve MSN-programmet. Dette kan være om man er på pc-er der man ikke kan/har lov til å laste ned programmer eller man bare er innom en nettcafe etc. Om det står web så har man litt færre funksjoner tilgjengelig enn om man bruker MSN-programmet. Bl.a. må man følge med i chattevinduet, man får ikke lydvarsel om at man har fått en ny melding. Man får heller ikke winks og en del andre slike ting til å fungere. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Bra du spør, dette har jeg lurt på også, men ikke tørt og spurt .-) Se svar til hare :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Vedkommende er pålogget gjennom en webside (altså i fx Internet Explorer), istedenfor i selve MSN-programmet. Dette kan være om man er på pc-er der man ikke kan/har lov til å laste ned programmer eller man bare er innom en nettcafe etc. Om det står web så har man litt færre funksjoner tilgjengelig enn om man bruker MSN-programmet. Bl.a. må man følge med i chattevinduet, man får ikke lydvarsel om at man har fått en ny melding. Man får heller ikke winks og en del andre slike ting til å fungere. Ok, takk for forklaringen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.