Prozak Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Øl elsker?...da bør du hoppe på bussen, toget eller flyet til Tsjekkia, med verdens beste fatøl, til noen av verdens laveste priser. Rene paradiset. Jeg kjenner til Tsjekkisk øl, ja. Men jeg foretrekker egentlig engelsk øl. "..................................." 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Borte vekk ja. Har fått spørsmål mange ganger om hvordan jeg greier å drikke en kasse pils alene, og ikke bli hverken plagsom eller skaffe ekstraarbeid eller ekstrakostnader for andre av noe slag. I hele min historie har jeg ikke laget et gram trøbbel, i følge både partnere, familie og venner. De har planer om å klone meg tror jeg, men jeg vet ikke hva de skal med det. Noen vil kanskje fraråde det. Jeg er så glad i den Budweiseren i små, smale flasker - det er som fløte i ganen - ikke kjenner man noen virkning men smaken er god....men har ikke drukket en etter jeg begynte på Fedon i fjor - - enda jeg har skulka alt annet. ,,,,,,,,,,mulig jeg skulle kjøpt noen flasker i stad - var en tur på Nordby og handlet fläsk 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Tviler på at Systembolaget er åpent på søndager, og i Sverige må man som kjent på Systembolaget for å kjøpe øl. Vær obs på butikk øl-en. Det er lett-øl, noe du naturligvis ikke vil være bekjent av. Folk-øl er bra, spes. sånn før man skal ut, til mat for eksempel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.