Kvinna Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Er så lei eviglange diskusjonstråder med diverse usatbile gærninger som kverulerer om "ingenting". Diskusjoner med argumenter osv er helt topp, men ikke sånn personhetsing som foregår her nå. Er det noen som vet om steder på nett hvor det er strengere kontroll? Hvor en må bruke et fast nick, og hvor slik oppførsel som bla "maiken" og "adopsjonsgærningen" har ikke tollereres? Tror ikke lenger jeg gidder å la DOL tjene reklamepenger på meg, når 60% av innleggene er bare "vas". Ja, en velger jo selv hva en vil lese, men disse disksjonene har jo ofte titler som kan være interessante, og med stadig nye nick, er det ikke lett å holde seg konsekvent unna de heller! Det er jo også lett å g på en smell, og svare disse gærningene, hvis det er nye nick og ofte "moderat provoserende førsteinnlegg". SÅ - noen som vet om andre steder? Gjerne med en blanding av diskusjon, humor og hverdagslige trivialiteter??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 http://www.antipsykopat.info/wrapper/Itemid,38/ 0 Siter
Kvinna Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 http://www.antipsykopat.info/wrapper/Itemid,38/ Hehehe... Njaa...var kanskje ikke heeeelt det jeg hadde tenkt meg! Men kan jo være allright å bytte avdeling ;-) Men takk anyway! 0 Siter
Gjest Et nick kan være så mangt en sommernatt på Hovedø Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Nesten alle avisene har "veggaviser" som ofte kan være bra. Det er tendens til at visse typer samler seg på enkelte steder og andre et annet sted, men det ser du på innleggenes mengde i foraene. Ellers tiltrekker alle fora seg overrepresentasjon av gærninger. Selv er jeg på flere og diskuteter ulike emner, og funnet intressante partnere der. DOL er svært intolerant og sært, mye sludder og sletting, klikker og småtyranner som tror de eier stedet og kan diktere detaljer i andres meldinger. De til og med kritiserer skrivemåter og språk. 0 Siter
Gjest Et nick kan være så mangt en sommernatt på Hovedø Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hehehe... Njaa...var kanskje ikke heeeelt det jeg hadde tenkt meg! Men kan jo være allright å bytte avdeling ;-) Men takk anyway! Det er utskjelt, men det finnes svært mange lynskarpe mennesker der. Om man liker meningene deres er en smakssak. Mange er svært kritiske og snakker rett fra leveren eller hva de snakker med. Hvis du ikke legger følelser i ord, så er det verd å lese mye av det. Andre liker ikke direkte tale uten pynt og omskrivinger eller konflikter, og da blir det ikke morsomt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hehehe... Njaa...var kanskje ikke heeeelt det jeg hadde tenkt meg! Men kan jo være allright å bytte avdeling ;-) Men takk anyway! Det er i hvert fall bra med gærninger der inne. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 kvinneguiden.no og lysfontenen.no er to jeg kommer på i farta som kanskje kan passe deg. 0 Siter
Kvinna Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 kvinneguiden.no og lysfontenen.no er to jeg kommer på i farta som kanskje kan passe deg. Takk :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Nesten alle avisene har "veggaviser" som ofte kan være bra. Det er tendens til at visse typer samler seg på enkelte steder og andre et annet sted, men det ser du på innleggenes mengde i foraene. Ellers tiltrekker alle fora seg overrepresentasjon av gærninger. Selv er jeg på flere og diskuteter ulike emner, og funnet intressante partnere der. DOL er svært intolerant og sært, mye sludder og sletting, klikker og småtyranner som tror de eier stedet og kan diktere detaljer i andres meldinger. De til og med kritiserer skrivemåter og språk. Takk :-) Ja, begynner å bli litt lei...også jeg som har likt meg så godt ;-) jaja, sikkert sunt å bytte avdeling innimellom - en blir jo litt institusjonalisert ;-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Takk :-) Ja, begynner å bli litt lei...også jeg som har likt meg så godt ;-) jaja, sikkert sunt å bytte avdeling innimellom - en blir jo litt institusjonalisert ;-) Har du ikke evnen til å kunne skille følelser fra ordene, så går det ikke så bra. Å betro seg til DOL er som å mate en krokodille. :-) 0 Siter
Gjest Wanderlust Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det finnes ikke noe annet sted som DOL. Bare her står helsespørsmål i fokus. Bare her kan man raskt få kvalifiserte svar på helserelaterte spørsmål. Man får ikke glemme at "åpent" og de andre skravleforumene bare er en "ekstratjeneste". Når det gjelder tullet her i det siste, så skyldes nok det at det er ferie, og at noen har litt for mye tid til overs. 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Har du ikke evnen til å kunne skille følelser fra ordene, så går det ikke så bra. Å betro seg til DOL er som å mate en krokodille. :-) Joda, jeg kan skille jeg. Som oftest. Men av og til blir en jo angrepet på bombastiske måter pga helt uskyldige svar, og før en skjønner at det er "DET" som herjer, så har en svart et par ganger. Det er mer det at jeg ikke gidder å bruke tid, og gi DOL "reklameinntekter" på lesing/svaring på masse idiotiske kveruleringsinnlegg. 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Det finnes ikke noe annet sted som DOL. Bare her står helsespørsmål i fokus. Bare her kan man raskt få kvalifiserte svar på helserelaterte spørsmål. Man får ikke glemme at "åpent" og de andre skravleforumene bare er en "ekstratjeneste". Når det gjelder tullet her i det siste, så skyldes nok det at det er ferie, og at noen har litt for mye tid til overs. Åpent og de andre "skravleforumene" kan da ikke anses som "ekstratjenester" så lenge de er spekket med reklame som DOL helt garantert tjener penger på når "bunnlinjen" nås! _Noe_ må de jo gjøre for å holde folk her inne ;-) Synes du er rimelig naiv dersom du tror at de holder "Åpent forum" oppe for å være snill! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.