Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen

Anbefalte innlegg

Gjest lillemegmeg
Skrevet

før dere ble samboere/gift/fikk barn?

Vi ble samboere etter 3/4 år og er sammen på tredje året, ingen barn ennå.

Gjest amparro
Skrevet

Vi hadde vært sammen i ca. 6 måneder da vi flyttet sammen. Vi giftet oss etter 11 måneder og fikk barn etter 4 år :-)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 5 år før vi flyttet sammen, og fikk barn halvannet år etter det.

Skrevet

Vi var sammen i omtrent halvannet år før vi flyttet sammen. Så bodde vi sammen i 11 år før vi fikk barn.

Gjest trultemor25
Skrevet

Vi flyttet sammen etter ett år, får snart barn og da har vi vært sammen i 3 år og bodd sammen i 2.

Gjest Yours truly
Skrevet

Vi delte leilighet da vi ble sammen så man kan jo si at vi ble samboere før vi ble kjærester :-)

Har vært sammen i 6 år nå.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Vi var sammen i omtrent halvannet år før vi flyttet sammen. Så bodde vi sammen i 11 år før vi fikk barn.

Tar et så lang tid å lage barn?

:-)

Gjest bebba
Skrevet

Tar et så lang tid å lage barn?

:-)

Fikk du et håp nå;)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Fikk du et håp nå;)

Forklar.

Jeg trodde det tok ca 3 minutter.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg og min eksmann var sammen i ca. to år før vi flyttet sammen. Vi bodde sammen i fem år før vi fikk vårt første barn og giftet oss da hun var tre måneder. Atten år senere ble vi skilt.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Fikk du et håp nå;)

Jeg skulle forresten hatt ca 3000 barn.

Gjest bebba
Skrevet

Forklar.

Jeg trodde det tok ca 3 minutter.

Jeg er kjapp å regne i hodet og da snakker du om at du har brukt ca. 9000 min/150 timer/7 døgn/en uke til sammen. Hvis du har vært sammen med 3000 damer på denne tiden kunne det statistisk sett ha blitt 3000 barn.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg er kjapp å regne i hodet og da snakker du om at du har brukt ca. 9000 min/150 timer/7 døgn/en uke til sammen. Hvis du har vært sammen med 3000 damer på denne tiden kunne det statistisk sett ha blitt 3000 barn.

Bravo! Fantastico!

3000 doser!

ganger 300 mill rompetroll.

Gjest Shira12
Skrevet

Var sammen i 1 år og noen mnd før vi offiselt flyttet sammen, men jeg hadde bodd en sommer hos han før det.

Fikk barn når vi hadde vært sammen i 2 1/2.

Forlovet oss etter 6 år.

Og til høsten er det 7 år siden vi ble sammen.

Jøss, hvor har tiden blitt av??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi flyttet sammen etter et halvt år. Ville flytte sammen før, men ting og tang gjorde at det ikke gikk. =)

Vi har ingen barn, selv om jeg er noe babysjuk. ;)

Gift blir vi nok ikke på lenge, selv om vi frir til hverandre hver dag =)

Skrevet

Vi flyttet sammen etter et halvt år. Ville flytte sammen før, men ting og tang gjorde at det ikke gikk. =)

Frir til hverandre hver dag....??? :-)

Skrevet

Da må dere aldri gifte dere - å fri hver dag hørtes utrolig mye mer koselig ut ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Frir til hverandre hver dag....??? :-)

Ja, så klart! "Gifte oss?" er et daglig spm..hehe =)

Men jeg syns det virker så utrolig stress og ikke minst kostbart å gifte seg, at det blir nok ikke på lenge. Vet det går an å gjør det enkelt og billig altså, men det har jeg ikke lyst til :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da må dere aldri gifte dere - å fri hver dag hørtes utrolig mye mer koselig ut ;-)

He he..ja, det er jo egentlig det. Men jeg vil jo at han skal fri på ordentlig en dag å da.=)

Skrevet

He he..ja, det er jo egentlig det. Men jeg vil jo at han skal fri på ordentlig en dag å da.=)

Det er bare å si ja det, så blir det på ordentlig ;-)

Neida, skjønner hva du mener! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...