Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så klart! "Gifte oss?" er et daglig spm..hehe =)

Men jeg syns det virker så utrolig stress og ikke minst kostbart å gifte seg, at det blir nok ikke på lenge. Vet det går an å gjør det enkelt og billig altså, men det har jeg ikke lyst til :P

Der er jeg enig med deg. Skal man først gifte seg får det gjøres ordentlig...

Skrevet

Vi flytta sammen 3 mndr etter at vi traff hverandre - han fridde et år etter at vi møttes første gang,og vi hadde kjent hverandre i litt mer enn 2 år da vi gifta oss. Barn har vi ikke fått - ennå i hvert fall.

Skrevet

Vi ble samboere etter 8 år (ble sammen veldig unge), giftet oss etter 14 år, fikk barn etter 14 og 16 år og skilte lag etter 19 år.

Skrevet

Tar et så lang tid å lage barn?

:-)

:) Ja, man vet jo aldri.

Skrevet

Traff hverandre på en torsdag og var sammen til på mandag, deretter hadde vi bare telefonforbindelse hver dag i ca 1 1/2 mnd, siden vi da befant oss _langt_ fra hverandre.

Da vi traff hverandre igjen flyttet vi sammen.

3 mndr etter dette forlovet vi oss.

Ca 2 mndr etterpå laget vi baby(planlagt) ;-) og giftet oss så ca 2 mndr etter det igjen.

Altså gikk det 8 1/2 mnd fra vi traff hverandre første gang til vi giftet oss.

Skrevet

Vi flytta sammen etter 6. mnd. Vært sammen i 6 år, og får vårt første barn nå snart.. : )

Gjest bebba
Skrevet

Bravo! Fantastico!

3000 doser!

ganger 300 mill rompetroll.

Problemet er at du ikke har forstått at rompetrollene dine finner ikke alltid veien og at det kan ta mange ganger 3 minutter før et eneste et vet hvor det skal. Da går det mye tid tapt;)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Problemet er at du ikke har forstått at rompetrollene dine finner ikke alltid veien og at det kan ta mange ganger 3 minutter før et eneste et vet hvor det skal. Da går det mye tid tapt;)

Mine rompetroll er smartere enn andre. De er medlem av Mensa.

Skrevet

Vi var sammen i fire mnd før vi forlovet oss. Fire mnd senere giftet vi oss og fem mnd etter det igjen, fikk vi vårt første barn.

Gjest bebba
Skrevet

Mine rompetroll er smartere enn andre. De er medlem av Mensa.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men hvis jeg antar at du er på min alder og at det stemmmer at dine rompetroll er smartere enn andres...........ja så kommer jeg frem til den konklusjonen at du muligens har flerfoldige tusen barn......huff nei jeg håper det var bare en tanke som streifet meg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er bare å si ja det, så blir det på ordentlig ;-)

Neida, skjønner hva du mener! :-)

He he..hmm -hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?? ;)

Skrevet

Vi var sammen i 8 mnd før vi forlovet oss, og innen en mnd etter forlovelsen bodde vi sammen, og det gjør vi enda. I september har vi vært sammen i 4 år. Dagen før terrorangrepene faktisk, så datoen er "dessverre" lett å huske...

Skrevet

Vi var sammen i 8 mnd før vi forlovet oss, og innen en mnd etter forlovelsen bodde vi sammen, og det gjør vi enda. I september har vi vært sammen i 4 år. Dagen før terrorangrepene faktisk, så datoen er "dessverre" lett å huske...

Da deler vi dato med dere ;-)

Jentungen1365380808
Skrevet

Vi var "bare venner" i ca. 9 mnd. før vi ble sammen. Var sammen litt over et år før vi flyttet sammen. Har bodd sammen i snart 5 år nå, ingen barn ennå (men kanskje snart?).

Skrevet

Da deler vi dato med dere ;-)

Det er en slik dato som gjør at til og med mannfolk klarer å huske det!!

Skrevet

Det er en slik dato som gjør at til og med mannfolk klarer å huske det!!

..aldri så galt.. :-)

hare1365380455
Skrevet

Vi forlovet oss etter fire uker. Nå er vi gift og har barn.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...