Gå til innhold

kan sympt. på utbrenthet gå over i høy feber?

Anbefalte innlegg

Gjest brent isdronning

Mange neg. episoder etter hverandre over to år, flere småtraumatiske tilfeller. Fikk lykkepillen, sto likevel på 100% på jobb. Har blitt forkjølet og syk mye mer nå enn noen gang. Ville ikke bli syk denne gangen og kjørte meg helt ut rent psykisk på jobb, sta som et esel. Plutselig kollapser kroppen, svært høy feber, ligget en uke nå. Hvordan kan jeg vite om dette r en alminnelig influensa, eller om det er stresset som forårsaker det? (Kanskje en kombinasjon)Jeg sitter nemlig m en mistanke om at utløst stress er grunnen, og har litt problemer med å komme meg til hektene etter denne en ukes lange "influensaen", er matt, utslitt, og energiløs. MEN, det kan jo skyldes en alminnelig infl. og ikke noe mer...eller?

setter pris på svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...