amber sun Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Dagens FU er lett og sommerlig: Hva slags type is liker du best? Jeg har nok flere favoritter, bl.a. Royal med mørk sjokolade, sommeris og sånne med fløteis inni og fruktig, tropisk saftislag oppå. Men favoritten må bli softis. Softis med grovraspet, mørkt sjokoladestrøssel. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Kroneis med sjokolade Softis i kjeks med jordbærstrø - og da menr jeg sånn lyserosa, sprøtt strø, ikke gelépulver.. ;-) Frisk-is. Har alltid et godt lager av dem i fryseren nå om sommeren! Ikke særlig spennende, men godt! :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Kroneis med jordbær og vanlijestang (eller hva det nå enn heter) ++ ELSKER IS! =) (Kul Fu Amber) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Pin-up eller Lollipop, avhengig av hvor varmt det er og hvor tørst jeg er. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Kroneis med jordbær og vanlijestang (eller hva det nå enn heter) ++ ELSKER IS! =) (Kul Fu Amber) Glemte softis!! -Med sjokolade strø.. Fikk lyst på is nå ?=) 0 Siter
Anki Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Min favoritt var tidligere Royal Trippel. Vet ikke hvilken som er min favoritt nå... Ananasstang fra Hjem-is kanskje 0 Siter
Atene Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Royal med sjokolade og nougat (lilla papir). Og softis med lakris-strø. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Glemte softis!! -Med sjokolade strø.. Fikk lyst på is nå ?=) Jeg har også lyst på is nå...kanskje jeg skulle finne meg en fra fryseren. Hva tror du om været utover dagen? Jeg har liksom tenkt å dra og bade på sola ikveld, jeg... *titter ut vinduet og håper skyene forsvinner og vinden løyer litt...* 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hmmm... Vanskelig spørsmål. Sandwich er en all-time-klassiker. Lollipop også. Softis med sjokoladepulver er en høydare! Vaniljeis med varm rabarbrasaus er usannsynlig godt.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg liker bare softis og helst laget av yogurt med jordbærsmak. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg liker : rosa softshake &båtis også liker jeg jeg soft is med tuttifruttistrø, og sånn grønn møvenpick og den med ostekake(!) og jordbær fra Hagendaz som alle rett tenkende egentlig synes er jævlig ekkel..;-) Thats it. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg liker : rosa softshake &båtis også liker jeg jeg soft is med tuttifruttistrø, og sånn grønn møvenpick og den med ostekake(!) og jordbær fra Hagendaz som alle rett tenkende egentlig synes er jævlig ekkel..;-) Thats it. :-) Herregud. Jeg leste "tunfiskstrø"... 0 Siter
bb71 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hennig Olsens pistasjeis! Ååååå nam! Et godt sommerminne er servering av pistasjis med nyrørte bringebær inne i det indre aust agder. 0 Siter
bb71 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Er ikke så kresen jeg, alt som er søtt er godt! Men det er klart, jo søtere jo bedre, så de med sjokolade, karamell og nøtter er jo topp da! Husker det var en balltop is som jeg elsket. softis med nøtter er godt, men best??? Nei dette blir som å svare på om du velger fred eller kjærlighet.... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Pistasj kroneis fra isbilen er knall god! Ellers spiser jeg ikke så mye is. Men oppdaget at det fantes en boksis som het banansplit, den var god, om enn noe kvalmendes, så små porsjoner er tingen :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Lion-isen er overraskende god! Det har blitt en del sånne til nå. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Sitronsaftis fra lidl, eller alt fra haagen dass:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.