Gå til innhold

FU: hvilken is er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens FU er lett og sommerlig:

Hva slags type is liker du best?

Jeg har nok flere favoritter, bl.a. Royal med mørk sjokolade, sommeris og sånne med fløteis inni og fruktig, tropisk saftislag oppå.

Men favoritten må bli softis. Softis med grovraspet, mørkt sjokoladestrøssel.

Skrevet

Kroneis med sjokolade

Softis i kjeks med jordbærstrø - og da menr jeg sånn lyserosa, sprøtt strø, ikke gelépulver.. ;-)

Frisk-is. Har alltid et godt lager av dem i fryseren nå om sommeren!

Ikke særlig spennende, men godt! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kroneis med jordbær og vanlijestang (eller hva det nå enn heter) ++

ELSKER IS! =)

(Kul Fu Amber)

Skrevet

Pin-up eller Lollipop, avhengig av hvor varmt det er og hvor tørst jeg er.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kroneis med jordbær og vanlijestang (eller hva det nå enn heter) ++

ELSKER IS! =)

(Kul Fu Amber)

Glemte softis!! -Med sjokolade strø..

Fikk lyst på is nå ?=)

Skrevet

Min favoritt var tidligere Royal Trippel. Vet ikke hvilken som er min favoritt nå... Ananasstang fra Hjem-is kanskje :)

Skrevet

Royal med sjokolade og nougat (lilla papir).

Og softis med lakris-strø.

Skrevet

Glemte softis!! -Med sjokolade strø..

Fikk lyst på is nå ?=)

Jeg har også lyst på is nå...kanskje jeg skulle finne meg en fra fryseren.

Hva tror du om været utover dagen? Jeg har liksom tenkt å dra og bade på sola ikveld, jeg...

*titter ut vinduet og håper skyene forsvinner og vinden løyer litt...*

Skrevet

Hmmm... Vanskelig spørsmål. Sandwich er en all-time-klassiker. Lollipop også. Softis med sjokoladepulver er en høydare!

Vaniljeis med varm rabarbrasaus er usannsynlig godt....

Skrevet

Jeg liker bare softis og helst laget av yogurt med jordbærsmak.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker : rosa softshake &båtis også liker jeg jeg soft is med tuttifruttistrø, og sånn grønn møvenpick og den med ostekake(!) og jordbær fra Hagendaz som alle rett tenkende egentlig synes er jævlig ekkel..;-)

Thats it.

:-)

Skrevet

Jeg liker : rosa softshake &båtis også liker jeg jeg soft is med tuttifruttistrø, og sånn grønn møvenpick og den med ostekake(!) og jordbær fra Hagendaz som alle rett tenkende egentlig synes er jævlig ekkel..;-)

Thats it.

:-)

Herregud. Jeg leste "tunfiskstrø"...

Skrevet

Hennig Olsens pistasjeis!

Ååååå nam! Et godt sommerminne er servering av pistasjis med nyrørte bringebær inne i det indre aust agder.

Skrevet

Er ikke så kresen jeg, alt som er søtt er godt! Men det er klart, jo søtere jo bedre, så de med sjokolade, karamell og nøtter er jo topp da! Husker det var en balltop is som jeg elsket. softis med nøtter er godt, men best??? Nei dette blir som å svare på om du velger fred eller kjærlighet....

Gjest Shira12
Skrevet

Pistasj kroneis fra isbilen er knall god!

Ellers spiser jeg ikke så mye is. Men oppdaget at det fantes en boksis som het banansplit, den var god, om enn noe kvalmendes, så små porsjoner er tingen :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lion-isen er overraskende god!

Det har blitt en del sånne til nå. :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Sitronsaftis fra lidl, eller alt fra haagen dass:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...