Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Islamister og nazister i felleskap forsøkte ensidig ellerede før 1945 å myrde/utrydde jødene i midtøsten, lenge før noen konflikt var på trappene. 50 000 arabiske soldater sto klar til å avslutte Hitlers jobb i 1945. De greide det ikke. Svar heller på spørsmålet. Det du nevner berettiger uansett ikke terrorisme. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 En person hater ikke jøder generelt fordi personen stiller seg jævla kritisk til massemord utført av Israel. Idiot. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ja, for all del - jeg skal da ikke nekte hverken deg eller noen andre å uttale seg. Vi har yttringsfrihet her til lands, og den rekker lenger enn enkelte tror. Jeg synes du er litt vel selektiv og trangsynt innimellom, og kommer med "sannheter" som ingen har mulighet til å bekrefte. Men sammenlignet med et par andre her inne, så har du ikke den fientlige og patetiske hat-klangen over det du skriver. Hvis du bare hadde begynt å svare på svarene du får, i stedet for å alltid bare hoppe videre til neste eksempel uten å diskutere noe som helst, så hadde jeg kunnet diskutere med deg :-) "..................................." Takk for rådene, men jeg er nok den jeg er. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Svar heller på spørsmålet. Det du nevner berettiger uansett ikke terrorisme. Ulv svarer ikke på spørsmål. Det burde du vite nå. Han våser rundt alt annet enn spørsmålet som stilles. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ulv svarer ikke på spørsmål. Det burde du vite nå. Han våser rundt alt annet enn spørsmålet som stilles. Ingen svarte på spørsmålet mitt i hovedinnlegget heller, men jeg får kjefta. Som forventet. 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ingen svarte på spørsmålet mitt i hovedinnlegget heller, men jeg får kjefta. Som forventet. Jeg besvarte spørsmålet ditt kontant, ved å påpeke at det er en falsk problemstilling. Men igjen sutrer du bare. Akkurat som før. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg besvarte spørsmålet ditt kontant, ved å påpeke at det er en falsk problemstilling. Men igjen sutrer du bare. Akkurat som før. Det bare bekymrer meg at så mange støtter terrorister. Men det snur. 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det bare bekymrer meg at så mange støtter terrorister. Men det snur. Det er vel ingen her som støtter terrorister??? hvor i all verden får du det ifra? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg lurer på fenomenet med gutter i sandkasselek. I denne tråden krangler gutta om politikk, ingen av jentene er med. De deler oppskrifter av kaker til guttene når de blir trøtte, nå ja eller lager noe til å forbinde sår, eller pynter seg til guttene blir leie av sandkasseleken og kan se i retning av dem. Akkurat dette skjer i borettslaget hos meg nå. Ganske interessant fenomen..........og så har vi de enslige, skilte damene som er trussel for de gifte damene og for ikke å snakke om mennene i borettslaget...........hvor er disse på dol. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er vel ingen her som støtter terrorister??? hvor i all verden får du det ifra? Jo en. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg lurer på fenomenet med gutter i sandkasselek. I denne tråden krangler gutta om politikk, ingen av jentene er med. De deler oppskrifter av kaker til guttene når de blir trøtte, nå ja eller lager noe til å forbinde sår, eller pynter seg til guttene blir leie av sandkasseleken og kan se i retning av dem. Akkurat dette skjer i borettslaget hos meg nå. Ganske interessant fenomen..........og så har vi de enslige, skilte damene som er trussel for de gifte damene og for ikke å snakke om mennene i borettslaget...........hvor er disse på dol. Jeg er med på det. Men DOL består av 95% kvinner. Altså ikke representativt for samfunnet ellers. Kvinner legger følelser i ord i mye større grad enn menn. En minoritet blir lett en paria, og paria blir lett et offer for mye. 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jo en. en?? kan du ikke begrunne det bedre enn dette? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg er med på det. Men DOL består av 95% kvinner. Altså ikke representativt for samfunnet ellers. Kvinner legger følelser i ord i mye større grad enn menn. En minoritet blir lett en paria, og paria blir lett et offer for mye. Nå tilhører jeg en minoritet her selvom jeg tilhører kvinnemajoriteten. Jeg er ikke sikker på hva du mener med paria, men jeg er enig i at det er stor overvekt av kvinner. Om det er en fordel eller ulempe vet jeg ikke, men de er utelatt i slike tråder. Jeg har sett på bilder fra Midtøsten i kveld og bl.a av kvinnene i Iran med slør (meg selv inkludert på reise i det landet). Jeg opplevde kvinnefelleskap som mine mannlige reisefeller misunnet meg fordi de tenkte på det som eksotisk. De misunner meg antakeligvis ikke fellesskapet på dol, og ingen misunner meg det som nabokjerringa (OBOSkjerringa) så iherdig kaller "vi har et fellesskap jo" når hun kjefter på meg fordi jeg ikke er slik hun vil ha naboer. 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er vel ingen her som støtter terrorister??? hvor i all verden får du det ifra? Jeg fordømmer selvsagt samtlige terroristhandlinger. MrPimmel bedriver bare sin vanlige "teknikk". Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det bare bekymrer meg at så mange støtter terrorister. Men det snur. Ja, det er bekymringsverdig at så mange gjør det, og at folk som deg ser gjennom fingrene med f. eks. Israels drap på den palestinske sivilbefolkningen. Jeg ser aldri at DU har fordømt den type terrorisme. Tvertimot bortforklarer du terrorismen med "selvforsvar" eller lignende lamme unnskyldninger. 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg fordømmer selvsagt samtlige terroristhandlinger. MrPimmel bedriver bare sin vanlige "teknikk". Med vennlig hilsen Akkurat det vet jeg, dette har vi to diskutert før... 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det bare bekymrer meg at så mange støtter terrorister. Men det snur. Mange som støtter terrorisme....? Jeg har ikke sett en doler som støtter terror enda...hvor tar du det egentlig fra....? Og så du da,som til stadighet påpeker at andre ilegger deg meninger du ikke har, og så sitter du er å tyter over av det samme selv. Djizeeez! 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ja, det er bekymringsverdig at så mange gjør det, og at folk som deg ser gjennom fingrene med f. eks. Israels drap på den palestinske sivilbefolkningen. Jeg ser aldri at DU har fordømt den type terrorisme. Tvertimot bortforklarer du terrorismen med "selvforsvar" eller lignende lamme unnskyldninger. Jeg har aldri forsvart terrorisme. En gang for alle: jeg fordømmer og tar avstand fra all terroisme. Gjør noen det samme? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Mange som støtter terrorisme....? Jeg har ikke sett en doler som støtter terror enda...hvor tar du det egentlig fra....? Og så du da,som til stadighet påpeker at andre ilegger deg meninger du ikke har, og så sitter du er å tyter over av det samme selv. Djizeeez! "Forsvarer terrorisme", kan du akseptere det? 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 "Forsvarer terrorisme", kan du akseptere det? Svar på mitt spørsmål først, så skal jeg svare på ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.