Gå til innhold

Israel og Palestina i gamle dager

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

Svar på mitt spørsmål først, så skal jeg svare på ditt.

Jeg nevnte ikke dolere i den forbindelse.

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• sheba

13

• MsSophie

12

• Prozak

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fordømmer selvsagt samtlige terroristhandlinger.

MrPimmel bedriver bare sin vanlige "teknikk".

Med vennlig hilsen

men denne MrPrimmel fyren svarer jo aldri på motspørsmål... han vet vel ikke hva han snakker om da;-)

Skrevet

Jeg har aldri forsvart terrorisme.

En gang for alle: jeg fordømmer og tar avstand fra all terroisme.

Gjør noen det samme?

Klokken 20:54, i innlegget "du fordømmer ALLTID kun den ene siden" skrev jeg at "Jeg fordømmer ALLE som bedriver terrorisme." - enten de er muslimer, jøder, kristne eller annet.

Jeg har fremdeles ikke sett deg fordømme israelsk statsterrorisme.

Fordømmer du den?

Skrevet

men denne MrPrimmel fyren svarer jo aldri på motspørsmål... han vet vel ikke hva han snakker om da;-)

Det er tragisk når noen ser gjennom fingrene med "våre" drap på sivilbefolkningen, mens de hyler opp om andres terrorisme. Selvsagt skal man hyle opp om terrorisme, men da skal man feie for egen dør først.

Med vennlig hilsen

Gjest MrPimmel
Skrevet

Klokken 20:54, i innlegget "du fordømmer ALLTID kun den ene siden" skrev jeg at "Jeg fordømmer ALLE som bedriver terrorisme." - enten de er muslimer, jøder, kristne eller annet.

Jeg har fremdeles ikke sett deg fordømme israelsk statsterrorisme.

Fordømmer du den?

Det må vi ta opp i styret. Men før det må vi definere hva det er.

Skrevet

Akkurat som jeg sa - du fordømmer bare en del terrorisme; den du er enig med, ser du gjennom fingrene med.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Akkurat som jeg sa - du fordømmer bare en del terrorisme; den du er enig med, ser du gjennom fingrene med.

Javel.

Skrevet

Det er tragisk når noen ser gjennom fingrene med "våre" drap på sivilbefolkningen, mens de hyler opp om andres terrorisme. Selvsagt skal man hyle opp om terrorisme, men da skal man feie for egen dør først.

Med vennlig hilsen

enig med deg der... men synes fortsatt okkupering er feil av israel... men samtidig kaller jeg begge parter for "likesinnede"! ( de hevnes på samme måte etter økonomi)

Skrevet

Oj,oj, som dere krangler! Er det noe rart de ikke klarer å bli enige der nede når dere ikke kan bli enige en gang?

Skrevet

Hvilken tror du jeg mente og hvorfor?

Det vet du utmerket godt selv.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det vet du utmerket godt selv.

Ja, selvsagt.

Skrevet

enig med deg der... men synes fortsatt okkupering er feil av israel... men samtidig kaller jeg begge parter for "likesinnede"! ( de hevnes på samme måte etter økonomi)

Ja, "likesinnede" er et godt ord. Det er dog en forskjell - Israel er en stat, og derfor ansvarlig for terrorisme (og annet) som det israelske militære utfører. Hos palestinerene er det grupper som gjør det, og det er ikke noen ordentlig stat som kontrollerer dem.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Javel.

Så, bare for å ha dette klart - du innrømmer altså at du ikke fordømmer all terrorisme?

Egentlig interessant, all den tid du forventer at andre skal gjøre det.

Skrevet

Ja, "likesinnede" er et godt ord. Det er dog en forskjell - Israel er en stat, og derfor ansvarlig for terrorisme (og annet) som det israelske militære utfører. Hos palestinerene er det grupper som gjør det, og det er ikke noen ordentlig stat som kontrollerer dem.

Med vennlig hilsen

men du er vel enig at terror er det samme uansett??

Gjest MrPimmel
Skrevet

Med vennlig hilsen

Sjelden å se noe jeg kan være enig i fra deg.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Så, bare for å ha dette klart - du innrømmer altså at du ikke fordømmer all terrorisme?

Egentlig interessant, all den tid du forventer at andre skal gjøre det.

Men ikke alle andre gjør det.

Skrevet

Ja, selvsagt.

Likevel klarer du ikke å svare på spørsmålet mitt.

Skrevet

Men ikke alle andre gjør det.

1) Fordømmer du også israelsk terrorisme mot den palestinske sivilbefolkningen (bombing av boligstrøk med F16, osv.)?

2) Hvem er det som ikke fordømmer terrorisme? Konkret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...