Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Svar på mitt spørsmål først, så skal jeg svare på ditt. Jeg nevnte ikke dolere i den forbindelse. 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg fordømmer selvsagt samtlige terroristhandlinger. MrPimmel bedriver bare sin vanlige "teknikk". Med vennlig hilsen men denne MrPrimmel fyren svarer jo aldri på motspørsmål... han vet vel ikke hva han snakker om da;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg nevnte ikke dolere i den forbindelse. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2670664 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har aldri forsvart terrorisme. En gang for alle: jeg fordømmer og tar avstand fra all terroisme. Gjør noen det samme? Klokken 20:54, i innlegget "du fordømmer ALLTID kun den ene siden" skrev jeg at "Jeg fordømmer ALLE som bedriver terrorisme." - enten de er muslimer, jøder, kristne eller annet. Jeg har fremdeles ikke sett deg fordømme israelsk statsterrorisme. Fordømmer du den? 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 men denne MrPrimmel fyren svarer jo aldri på motspørsmål... han vet vel ikke hva han snakker om da;-) Det er tragisk når noen ser gjennom fingrene med "våre" drap på sivilbefolkningen, mens de hyler opp om andres terrorisme. Selvsagt skal man hyle opp om terrorisme, men da skal man feie for egen dør først. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Klokken 20:54, i innlegget "du fordømmer ALLTID kun den ene siden" skrev jeg at "Jeg fordømmer ALLE som bedriver terrorisme." - enten de er muslimer, jøder, kristne eller annet. Jeg har fremdeles ikke sett deg fordømme israelsk statsterrorisme. Fordømmer du den? Det må vi ta opp i styret. Men før det må vi definere hva det er. 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det må vi ta opp i styret. Men før det må vi definere hva det er. Akkurat som jeg sa - du fordømmer bare en del terrorisme; den du er enig med, ser du gjennom fingrene med. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Akkurat som jeg sa - du fordømmer bare en del terrorisme; den du er enig med, ser du gjennom fingrene med. Javel. 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er tragisk når noen ser gjennom fingrene med "våre" drap på sivilbefolkningen, mens de hyler opp om andres terrorisme. Selvsagt skal man hyle opp om terrorisme, men da skal man feie for egen dør først. Med vennlig hilsen enig med deg der... men synes fortsatt okkupering er feil av israel... men samtidig kaller jeg begge parter for "likesinnede"! ( de hevnes på samme måte etter økonomi) 0 Siter
mkmt Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det må vi ta opp i styret. Men før det må vi definere hva det er. Oj,oj, som dere krangler! Er det noe rart de ikke klarer å bli enige der nede når dere ikke kan bli enige en gang? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2670664 Hvilken tror du jeg mente og hvorfor? 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvilken tror du jeg mente og hvorfor? Det vet du utmerket godt selv. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det vet du utmerket godt selv. Ja, selvsagt. 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 enig med deg der... men synes fortsatt okkupering er feil av israel... men samtidig kaller jeg begge parter for "likesinnede"! ( de hevnes på samme måte etter økonomi) Ja, "likesinnede" er et godt ord. Det er dog en forskjell - Israel er en stat, og derfor ansvarlig for terrorisme (og annet) som det israelske militære utfører. Hos palestinerene er det grupper som gjør det, og det er ikke noen ordentlig stat som kontrollerer dem. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Javel. Så, bare for å ha dette klart - du innrømmer altså at du ikke fordømmer all terrorisme? Egentlig interessant, all den tid du forventer at andre skal gjøre det. 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ja, "likesinnede" er et godt ord. Det er dog en forskjell - Israel er en stat, og derfor ansvarlig for terrorisme (og annet) som det israelske militære utfører. Hos palestinerene er det grupper som gjør det, og det er ikke noen ordentlig stat som kontrollerer dem. Med vennlig hilsen men du er vel enig at terror er det samme uansett?? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ja, "likesinnede" er et godt ord. Det er dog en forskjell - Israel er en stat, og derfor ansvarlig for terrorisme (og annet) som det israelske militære utfører. Hos palestinerene er det grupper som gjør det, og det er ikke noen ordentlig stat som kontrollerer dem. Med vennlig hilsen Sjelden å se noe jeg kan være enig i fra deg. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Så, bare for å ha dette klart - du innrømmer altså at du ikke fordømmer all terrorisme? Egentlig interessant, all den tid du forventer at andre skal gjøre det. Men ikke alle andre gjør det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ja, selvsagt. Likevel klarer du ikke å svare på spørsmålet mitt. 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Men ikke alle andre gjør det. 1) Fordømmer du også israelsk terrorisme mot den palestinske sivilbefolkningen (bombing av boligstrøk med F16, osv.)? 2) Hvem er det som ikke fordømmer terrorisme? Konkret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.