Åsemor Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Har en tann som gjør vondt hvis jeg tygger hardt med den på noe som er lite og hardt, f.eks et sånt frø fra grovbrød.. Betyr det at det er hull i tanna? Har plutselig begynt å gjøre vondt i den siste gjenværende visdomstanna mi og, så jeg burde vel komme meg til tannlegen uansett. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Kan være det, men behøver ikke være det.. Dårlig svar, men jeg kan ikke bedre, sorry ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Kan være det, men behøver ikke være det.. Dårlig svar, men jeg kan ikke bedre, sorry ;-) Joda, flott svar. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 En sprekk i tanna kan gjøre vondt, ofte fordi store amalgamplomber oksyderer og sprenger ut tanna. Også betennelse og fantomsmerter (som kommer og går uten at noen vet hvorfor) og ulike sykdommer. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Joda, flott svar. Bedre svar: Det _kan_ være hull under en fylling, som har spredd seg ned i tannrota.. Men håper ikke det da? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.