Champagne Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Scroll nedover og se bildet av ei jente som er med i en skjønnhetskonkurranse for barn. Hun er vel rundt 5 år skulle jeg tro? Hvis ikke dette er sykt, så vet ikke jeg! http://www.apsforums.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=sc;action=display;num=1121123340;start=0 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 så mer ut som en porselensdokke en en levende jente det der... 0 Siter
sheba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hjelpe meg! hun så jo "kunstig" ut! trodde det var ei dukke jeg.. stakkars jente. Ja er ikke dette sykt så vet ikke jeg. 0 Siter
Champagne Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Hva betyr å airbrushe? *blond* Fikse på bildene, sånn at alle skavanker forsvinner. Sånn som de gjør med supermodellene vettu Egentlig så er jo Tyra Banks ei kvisete 45 åring med feit ræv..! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Er det der en levende unge? Foreldrene skulle vært fratatt barnet og fått en porselensdukke istedet. Hun var forsåvidt pen, men min vimsete, møkkete og bustete lille Snuppe er da mye søtere! Og alle de andre naturlige ungene her inne også tør jeg vedde på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.