Gjest LucySky Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har også vært på ferie og kommet hjem, og sjekket ut DOL-aktiviteten. Bortsett fra "trollene" og spørsmålene rundt dem, er det en ting som slår meg hver gang det er gått tid siden sist med DOL: Ellers hyggelige og i blant morsomme mannlige nick, er uvanlig reaksjonære både i sitt kvinnesyn og sitt syn på politiske spørsmål. Jeg merket meg at en for meg ny person (Barbara St., var det ikke det?) på Meldinger fikk bakoversveis av tonen her. Jeg støtter henne ikke i sensur, men skjønner veldig godt at hun blir både provosert og forbanna. Syns også selv at det verken er til å le av eller bagatellisere. Det jeg syns er rart, er forøvrig at mennene her så utrolig samstemte (med ett untak som jeg vet om) i sine antikverte synspunkter. Er DOL et sånt sted hvor sånne er? Og hvorfor er kvinnene her (når de først diskuterer ting som politikk eller kjønn) mer mot "midten" eller "venstre"? Det lurer jeg på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.