Gå til innhold

Hva skal jeg finne på?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Kjeder meg litt jeg....

Noen forslag til hva jeg kan finne på?

Nå kan jeg ikke forlate leiligheten, har drukket rødvin, og bor i skauen så det er ikke bare og spasere til by`n heller.

Guttungen er straks sovnet, samboeren ligger på sofaen, og av erfaring vet jeg at han sovner innen time, og sover da til han tusler ut i senga og sover videre.

*Sukk*

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• sheba

6

• Sofline

5

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kunne jo bli her da? :-) kan jo bli interessant etterhvert her på dol..

sitter også hjemme, med en veeeldig våken 4 åring, og ingen barnevakt, men koser meg lell:-)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Innendørs sleggekast?

Væpna revolusjon?

Komme hit og ta oppvasken min?

Skrevet

Se film?

Nå har jeg akkurat vært og badet på solastranden, og etter at jeg har sjekket tilstanden her på dol, skal jeg krype inn i det nye tigerpleddet mitt, drikke rødvin, spise noe snacks og se en thriller.

:)

Sofies mamma
Skrevet

Se film?

Nå har jeg akkurat vært og badet på solastranden, og etter at jeg har sjekket tilstanden her på dol, skal jeg krype inn i det nye tigerpleddet mitt, drikke rødvin, spise noe snacks og se en thriller.

Så det ble pledd? Grattis!

Skrevet

Så det ble pledd? Grattis!

Jepp - det ble pledd :)

Og jeg er kjempefornøyd *s*

Skrevet

Har akkurat lagt deg til msn-lista igjen nå, forresten :)

Får snakkes en annen kveld, nå går jeg for å se film.

Kos deg du også, enten på dol eller hva du ellers finner på *S*

Gjest Shira12
Skrevet

Innendørs sleggekast?

Væpna revolusjon?

Komme hit og ta oppvasken min?

Oppvasken tar jeg IKKE!

Er så vidt jeg tar min egen ;-)

Skrevet

Vekk samboeren og finn frem et brettspill eller en kortstokk (bruker vi mye her i huset). :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Se film?

Har ingen særlig bra filmer og se, sjekket tv, men det var dårlig der og.

men rødvin og surfing på nettet funker jo det og :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Vekk samboeren og finn frem et brettspill eller en kortstokk (bruker vi mye her i huset). :-)

Vi bruker det mye vi også, men han stakk ut en tur (han våknet til liv da jeg satte på tvèn)

Kanskje jeg greier og lure han inn igjen og spille ett spill.

Gjest Shira12
Skrevet

Har akkurat lagt deg til msn-lista igjen nå, forresten :)

Får snakkes en annen kveld, nå går jeg for å se film.

Kos deg du også, enten på dol eller hva du ellers finner på *S*

Ok. Jeg var pålogget isted, men så tok samboeren over maskina og logget på den andre MSNèn.

Men vi snakkes!

Gjest Shira12
Skrevet

Du kunne jo bli her da? :-) kan jo bli interessant etterhvert her på dol..

sitter også hjemme, med en veeeldig våken 4 åring, og ingen barnevakt, men koser meg lell:-)

Jo, Dol er bra det, men nå har det omtrent bare handlet om disse nett trollene, og jeg engasjerte meg ikke i starten, og nå gidder jeg ikke, siden jeg ikke har fått med meg halvparten av det som skjedde/skjer.

Men reiser til Praha om noen dager, så jeg kan jo surfe på nettet og se om jeg finner noe info om det.

Skrevet

Vi bruker det mye vi også, men han stakk ut en tur (han våknet til liv da jeg satte på tvèn)

Kanskje jeg greier og lure han inn igjen og spille ett spill.

Her i huset har vi store sjakk og scrabble-turneringer (med to deltagere). Kanskje folk synes vi er kjedelig, men vi morer oss kongelig.... :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Her i huset har vi store sjakk og scrabble-turneringer (med to deltagere). Kanskje folk synes vi er kjedelig, men vi morer oss kongelig.... :-)

Scrabble er morsomt!

Kanskje jeg skal prøve og få han med.

Vi pleide og gjøre mye sånt før, men nå jobber han omtrent 24/7, så det blir lite tid sammen (han bygger hus på fritida til oss).

Skrevet

Jo, Dol er bra det, men nå har det omtrent bare handlet om disse nett trollene, og jeg engasjerte meg ikke i starten, og nå gidder jeg ikke, siden jeg ikke har fått med meg halvparten av det som skjedde/skjer.

Men reiser til Praha om noen dager, så jeg kan jo surfe på nettet og se om jeg finner noe info om det.

Høres ut som en god ide`:-)

Så heldig du er som snart drar på ferie, praha er en kjempeflott by. Må vente til midten av september jeg med ferie... :-)

Skrevet

Scrabble er morsomt!

Kanskje jeg skal prøve og få han med.

Vi pleide og gjøre mye sånt før, men nå jobber han omtrent 24/7, så det blir lite tid sammen (han bygger hus på fritida til oss).

Så er han jo unnskyldt.. Et hus skal man jo ha :-) men han har sikkert også godt av å gjøre noe annet innimellom.

Gjest Shira12
Skrevet

Høres ut som en god ide`:-)

Så heldig du er som snart drar på ferie, praha er en kjempeflott by. Må vente til midten av september jeg med ferie... :-)

Ja vi gleder oss. barnefri en uke, bare voksenferie.

Blir jo deiligt med ferie i september da. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :-) (hi hi, jammen husker jeg enkelte ordtak innimellom ;-) )

Gjest Shira12
Skrevet

Så er han jo unnskyldt.. Et hus skal man jo ha :-) men han har sikkert også godt av å gjøre noe annet innimellom.

Det har han så abselutt.

Men nå skal vi på ferie på mandag.

Skal avlevere guttungen hos mormora, og så drar vi til Praha noen dager.

Men hus må man jo ha, heldigvis er dette bare en periode.

Skrevet

Ja vi gleder oss. barnefri en uke, bare voksenferie.

Blir jo deiligt med ferie i september da. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :-) (hi hi, jammen husker jeg enkelte ordtak innimellom ;-) )

Det er sikkert velfortjent:-) godt og få litt tid til seg selv..

jeg skal ha 3 barn med meg jeg, men så er den eldste 15 og yngste 4, og storesøster forguder lillebror:-) mange muligheter for mamma og få litt fri av og til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...