Gå til innhold

Hva skal jeg finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Last ned en bra serie og så kan du se hvor mange episoder du vil av gangen. Kjekt å slippe og vente en uke til neste avsnitt.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• sheba

6

• Sofline

5

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Det er sikkert velfortjent:-) godt og få litt tid til seg selv..

jeg skal ha 3 barn med meg jeg, men så er den eldste 15 og yngste 4, og storesøster forguder lillebror:-) mange muligheter for mamma og få litt fri av og til:-)

Jeg er 13 år eldre enn min lillesøster, så mamma fikk kost seg på feriene hun også :-)

Har sagt til samboer at neste barn blir ikke før guttungen er stor nok til og være barnevakt ;-)

hare1365380455
Skrevet

Se film?

Nå har jeg akkurat vært og badet på solastranden, og etter at jeg har sjekket tilstanden her på dol, skal jeg krype inn i det nye tigerpleddet mitt, drikke rødvin, spise noe snacks og se en thriller.

:)

Hvilken thriller da...?:)

Skrevet

Det har han så abselutt.

Men nå skal vi på ferie på mandag.

Skal avlevere guttungen hos mormora, og så drar vi til Praha noen dager.

Men hus må man jo ha, heldigvis er dette bare en periode.

God tur! Jeg er litt misunnelig, vil gjerne til Praha.

Gjest Shira12
Skrevet

Last ned en bra serie og så kan du se hvor mange episoder du vil av gangen. Kjekt å slippe og vente en uke til neste avsnitt.

Det kan jeg jo gjøre.

Hvilket nedlastningsprogram bruker du?

Er lenge siden jeg sist lastet ned noe, så jeg er ikke up to date ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

God tur! Jeg er litt misunnelig, vil gjerne til Praha.

Takk.

Har hørt av mange at de er fornøyd med og reise dit, så jeg håper det blir bra.

Blir ikke så lange turen i denne omgang, men det kommer vel flere anledninger.

Skrevet

Jeg er 13 år eldre enn min lillesøster, så mamma fikk kost seg på feriene hun også :-)

Har sagt til samboer at neste barn blir ikke før guttungen er stor nok til og være barnevakt ;-)

Hehe.. god idè. Selv er jeg 20 år eldre enn søstra mi.

Skrevet

hehehe smart tenkt:-)

Skrevet

Det kan jeg jo gjøre.

Ikke spør meg, jeg er helt blond. Har ikke lagt det inn sjøl da skjønner du men laster ned fra http://www.the-realworld.de/

Skrevet

Takk.

Har hørt av mange at de er fornøyd med og reise dit, så jeg håper det blir bra.

Blir ikke så lange turen i denne omgang, men det kommer vel flere anledninger.

God tur! Jeg er også misunnelig.

Gjest Shira12
Skrevet

Ikke spør meg, jeg er helt blond. Har ikke lagt det inn sjøl da skjønner du men laster ned fra http://www.the-realworld.de/

Er blond jeg også du.

Får prøve dette en gang.

Vet ikke om jeg gidder i kveld, er bra susa i hoder pga vin, men godt smakte det!

Skrevet

Det kan jeg jo gjøre.

skal du laste ned filmer synes jeg "bearshare" er best... sikkert mange som mener noe annet:-) (finnes en gratis versjon) fant iallfall mange av favorittene mine der, men tar jo litt tid da, og antivirus bør være oppdatert:-)

Skrevet

Er blond jeg også du.

Får prøve dette en gang.

Vet ikke om jeg gidder i kveld, er bra susa i hoder pga vin, men godt smakte det!

Bra det er flere enn meg :o) men det er i hvert fall mye morsommere enn dol som jeg synes er altfor slitsom for tida med troll og tullinger.

Skrevet

skal du laste ned filmer synes jeg "bearshare" er best... sikkert mange som mener noe annet:-) (finnes en gratis versjon) fant iallfall mange av favorittene mine der, men tar jo litt tid da, og antivirus bør være oppdatert:-)

Jeg ser filmene på bearshare men bruker emule til å laste ned. Hm, jeg aner faktisk egentig ikke hva som skjer men seriene detter inn i langsom fart.

Jeg har prøvd med bearshare også men der går det altfor sakte.

Gjest Shira12
Skrevet

God tur! Jeg er også misunnelig.

Takk takk.

Vi trenger en pause nå i husbyggingen, han gjør jo alt selv, så han fortjener noen dager ferie.

Skrevet

Jeg ser filmene på bearshare men bruker emule til å laste ned. Hm, jeg aner faktisk egentig ikke hva som skjer men seriene detter inn i langsom fart.

Jeg har prøvd med bearshare også men der går det altfor sakte.

takk for tipset, synes også bearshare tar lang tid:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ok, takk.

Skal sette meg ned en kveld og prøve og laste ned.

Og får jeg det ikke til, søker jeg hjelp her på DOl :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Bra det er flere enn meg :o) men det er i hvert fall mye morsommere enn dol som jeg synes er altfor slitsom for tida med troll og tullinger.

Ja, åpner jeg 100 nyeste er det jo bare om dette trollet.

Hadde jeg vært med fra starten, hadde nok jeg også engasjert meg. Men det var jeg jo ikke, så da gidder jeg ikke.

Gjest Shira12
Skrevet

hehehe smart tenkt:-)

Ja i teorien, men jeg vet ikke om jeg får det til i praksis.....

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe.. god idè. Selv er jeg 20 år eldre enn søstra mi.

Ja i teorien, men jeg vet ikke om jeg får det til i praksis.....

Men det vil jo bare tiden vise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...