Gå til innhold

Hva skal jeg finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, åpner jeg 100 nyeste er det jo bare om dette trollet.

Hadde jeg vært med fra starten, hadde nok jeg også engasjert meg. Men det var jeg jo ikke, så da gidder jeg ikke.

Jeg synes det er bare ekkelt jeg. Heretter skal jeg bare svare dem jeg kjenner nicket til. Tror jeg ;o)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• sheba

6

• Sofline

5

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg synes det er bare ekkelt jeg. Heretter skal jeg bare svare dem jeg kjenner nicket til. Tror jeg ;o)

Tenker slik jeg også, men så er det jo kanskje noen som lurer på noe medisinsk, som jeg kan, da må jeg jo nesten svare.

Men og vikle meg inn i diskusjoner, blir nok bare med forholdsvis kjente nick. Det er iallefall teorien, men i praksis...Hvem vet ;-)

Skrevet

Tenker slik jeg også, men så er det jo kanskje noen som lurer på noe medisinsk, som jeg kan, da må jeg jo nesten svare.

Men og vikle meg inn i diskusjoner, blir nok bare med forholdsvis kjente nick. Det er iallefall teorien, men i praksis...Hvem vet ;-)

Jaja, men kjenner jo lusa på gangen etter noen innlegg og hvis man da allerede har startet og diskutere så er det ikke lett å stoppe.

Gjest Shira12
Skrevet

Jaja, men kjenner jo lusa på gangen etter noen innlegg og hvis man da allerede har startet og diskutere så er det ikke lett å stoppe.

Jeg har iallefall problem med og stoppe, blir så provosert noen ganger.

Er derfor jeg prøver og holde meg unna i fra starten.

Skrevet

Jeg har iallefall problem med og stoppe, blir så provosert noen ganger.

Er derfor jeg prøver og holde meg unna i fra starten.

Det tror jeg det er mange som gjør. så jeg ser på film og serier bare for å ikke blande meg borti mer enn innimellom.

Gjest Rød tralle
Skrevet

Bøøø!

Gjest Rød tralle
Skrevet

LOL

Egentlig er jeg litt fasinerende? Det syns jeg i hvert fall selv.

Skrevet

Egentlig er jeg litt fasinerende? Det syns jeg i hvert fall selv.

Og lett gjenkjennelig hihi

Gjest Rød tralle
Skrevet

Og lett gjenkjennelig hihi

Hvordan kan det være mulig?

Skrevet

Hvordan kan det være mulig?

Det er ingen andre her i kveld som kan finne på å skrive det. Hvis det da ikke er en som driver og lurker her inne da.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det er ingen andre her i kveld som kan finne på å skrive det. Hvis det da ikke er en som driver og lurker her inne da.

Å skrive bøøø?

Skrevet

Å skrive bøøø?

Du glemte å skifte nick, det er ikke lov med forskjellig nick i samme tråd ;o)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Du glemte å skifte nick, det er ikke lov med forskjellig nick i samme tråd ;o)

Nei, jeg bare bryr meg med ting jeg ikke har noe med.

Skrevet

Nei, jeg bare bryr meg med ting jeg ikke har noe med.

OK, det er i orden det....

Gjest Rød tralle
Skrevet

Hvor?

*finner fram 357 mag, lader med wildcat og sirkler*

Skrevet

Hvor?

*finner fram 357 mag, lader med wildcat og sirkler*

Hvis du klarer å se hvem som lurker så klarer du mer enn meg. På det andre forumet jeg frekventerer, kan vi se alle som er innlogget og alle har fast nick.

Skrevet

Hvilken thriller da...?:)

"Suspect zero"

Den var KJEMPEBRA!

Anbefales hvis du ikke har sett den, den gikk liksom inn i ryggraden på en måte.

Måtte ut og gå en tur etterpå for å få den litt på avstand...så ved midnattstider gikk vi og ruslet tur ned til havna, hehe.

Men altså, den var veldig bra, og creepy inn-i-hue-spennende, syns vi.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...