Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ja, åpner jeg 100 nyeste er det jo bare om dette trollet. Hadde jeg vært med fra starten, hadde nok jeg også engasjert meg. Men det var jeg jo ikke, så da gidder jeg ikke. Jeg synes det er bare ekkelt jeg. Heretter skal jeg bare svare dem jeg kjenner nicket til. Tror jeg ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg synes det er bare ekkelt jeg. Heretter skal jeg bare svare dem jeg kjenner nicket til. Tror jeg ;o) Tenker slik jeg også, men så er det jo kanskje noen som lurer på noe medisinsk, som jeg kan, da må jeg jo nesten svare. Men og vikle meg inn i diskusjoner, blir nok bare med forholdsvis kjente nick. Det er iallefall teorien, men i praksis...Hvem vet ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Tenker slik jeg også, men så er det jo kanskje noen som lurer på noe medisinsk, som jeg kan, da må jeg jo nesten svare. Men og vikle meg inn i diskusjoner, blir nok bare med forholdsvis kjente nick. Det er iallefall teorien, men i praksis...Hvem vet ;-) Jaja, men kjenner jo lusa på gangen etter noen innlegg og hvis man da allerede har startet og diskutere så er det ikke lett å stoppe. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jaja, men kjenner jo lusa på gangen etter noen innlegg og hvis man da allerede har startet og diskutere så er det ikke lett å stoppe. Jeg har iallefall problem med og stoppe, blir så provosert noen ganger. Er derfor jeg prøver og holde meg unna i fra starten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har iallefall problem med og stoppe, blir så provosert noen ganger. Er derfor jeg prøver og holde meg unna i fra starten. Det tror jeg det er mange som gjør. så jeg ser på film og serier bare for å ikke blande meg borti mer enn innimellom. 0 Siter
Gjest Rød tralle Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg synes det er bare ekkelt jeg. Heretter skal jeg bare svare dem jeg kjenner nicket til. Tror jeg ;o) Bøøø! 0 Siter
Gjest Rød tralle Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 LOL Egentlig er jeg litt fasinerende? Det syns jeg i hvert fall selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Egentlig er jeg litt fasinerende? Det syns jeg i hvert fall selv. Og lett gjenkjennelig hihi 0 Siter
Gjest Rød tralle Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Og lett gjenkjennelig hihi Hvordan kan det være mulig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvordan kan det være mulig? Det er ingen andre her i kveld som kan finne på å skrive det. Hvis det da ikke er en som driver og lurker her inne da. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er ingen andre her i kveld som kan finne på å skrive det. Hvis det da ikke er en som driver og lurker her inne da. Å skrive bøøø? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Å skrive bøøø? Du glemte å skifte nick, det er ikke lov med forskjellig nick i samme tråd ;o) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du glemte å skifte nick, det er ikke lov med forskjellig nick i samme tråd ;o) Nei, jeg bare bryr meg med ting jeg ikke har noe med. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Nei, jeg bare bryr meg med ting jeg ikke har noe med. OK, det er i orden det.... 0 Siter
Gjest Rød tralle Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er ingen andre her i kveld som kan finne på å skrive det. Hvis det da ikke er en som driver og lurker her inne da. Hvor? *finner fram 357 mag, lader med wildcat og sirkler* 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvor? *finner fram 357 mag, lader med wildcat og sirkler* Hvis du klarer å se hvem som lurker så klarer du mer enn meg. På det andre forumet jeg frekventerer, kan vi se alle som er innlogget og alle har fast nick. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hvilken thriller da...? "Suspect zero" Den var KJEMPEBRA! Anbefales hvis du ikke har sett den, den gikk liksom inn i ryggraden på en måte. Måtte ut og gå en tur etterpå for å få den litt på avstand...så ved midnattstider gikk vi og ruslet tur ned til havna, hehe. Men altså, den var veldig bra, og creepy inn-i-hue-spennende, syns vi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.