Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Grøss. Animal Planet presenterte en larve og en fisk som angrep mennesker og åt seg vei inn i urinrør eller vagina. De gikk etter stoffer i urinen. De eter alt av kjøtt og er vel opprinnelig innstilt på fisks kloakkhull. En fyr sto og pissa i vannet da fisken smatt inn i pikken hans og begynte å spise. Bare halen stakk ut. IIIIIK! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Må ikke se på sånt vett du! Får mareritt da. Får enda frysninger jeg etter ett program jeg så for flere år siden, hvor larver tok bolig i leggen til ei dame. Så de titta frem, for og så forsvinne igjen. ÆÆÆsj! 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Må ikke se på sånt vett du! Får mareritt da. Får enda frysninger jeg etter ett program jeg så for flere år siden, hvor larver tok bolig i leggen til ei dame. Så de titta frem, for og så forsvinne igjen. ÆÆÆsj! Da har du ikke sett afrikanere dra 20 cm lange mark ut av leggene. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Da har du ikke sett afrikanere dra 20 cm lange mark ut av leggene. Ikke sett meg på tanken! Men du, drar til Praha jeg nå snart, på tirsdag faktisk. Noe spesielle råd du vil komme med? Hvor lenge var du? (øh, for det var du som flyktet fra varmen der sant? Eller har rødvinen sløvet ned alle hjernecellene mine??) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ikke sett meg på tanken! Men du, drar til Praha jeg nå snart, på tirsdag faktisk. Noe spesielle råd du vil komme med? Hvor lenge var du? (øh, for det var du som flyktet fra varmen der sant? Eller har rødvinen sløvet ned alle hjernecellene mine??) Overskriften unnslapp dysleksikontrollen. Veksling kan være billigere i Praha. Vær uhyre på vakt mot lommetyver. En loop wallet er påkrevet, da med lommeboka på innsiden av buksa. De går dypt i ryggsekker og rapper til og med sånn pose med hyssing rundt halsen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Overskriften unnslapp dysleksikontrollen. Veksling kan være billigere i Praha. Vær uhyre på vakt mot lommetyver. En loop wallet er påkrevet, da med lommeboka på innsiden av buksa. De går dypt i ryggsekker og rapper til og med sånn pose med hyssing rundt halsen. Ber meget fint om beskrivelse på hva en loop wallet er for noe? Tenkte jeg bare skulle ta ut litt i første omgang på flyplassen etter vi har landet. Øh, dysleksikontroll?? Er jeg veldig treg i kveld? Om jeg skrev noe feil, så skylder jeg fullt og fast på rødvinen! Rødvin er en uting. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ber meget fint om beskrivelse på hva en loop wallet er for noe? Tenkte jeg bare skulle ta ut litt i første omgang på flyplassen etter vi har landet. Øh, dysleksikontroll?? Er jeg veldig treg i kveld? Om jeg skrev noe feil, så skylder jeg fullt og fast på rødvinen! Rødvin er en uting. Jeg skrev feil i overskriften i startinnlegget. Loop wallet er lommebok med stropp som festes i beltet, og puttes innenfor bukselinningen. Fås i koffertbutikker, spesielt på flyplasser. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Urk. Kan du vennligst la være å fortelle slike historier mens jeg spiser? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg skrev feil i overskriften i startinnlegget. Loop wallet er lommebok med stropp som festes i beltet, og puttes innenfor bukselinningen. Fås i koffertbutikker, spesielt på flyplasser. Ok, takk for tips. Å det var du som skrev feil, ble svett her nå. Er så ofte pirking på rettskriving her at en kan få litt noia. Fikk pes en gang for jeg hadde skrevet feil i en overskrift. Rettskriving har dessverre aldri vært min sterke side. Mine stiler på ungdomskolen hadde alltid fått meslinger etter de hadde vært hos læreren... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Urk. Kan du vennligst la være å fortelle slike historier mens jeg spiser? Du må ikke spise når du leser på DOL, for mange uappetittlige innlegg. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du må ikke spise når du leser på DOL, for mange uappetittlige innlegg. Det er sant. Dessuten kunne jeg komme til å søle mat på laptopen. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ok, takk for tips. Å det var du som skrev feil, ble svett her nå. Er så ofte pirking på rettskriving her at en kan få litt noia. Fikk pes en gang for jeg hadde skrevet feil i en overskrift. Rettskriving har dessverre aldri vært min sterke side. Mine stiler på ungdomskolen hadde alltid fått meslinger etter de hadde vært hos læreren... Du har 5 skrivefeil i ditt siste innlegg, men det er greit. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er sant. Dessuten kunne jeg komme til å søle mat på laptopen. Eller spy i det. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Eller spy i det. He he, nei, jeg tror det er mindre fare for det 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Du har 5 skrivefeil i ditt siste innlegg, men det er greit. Jaja, skitt au. Du skjønte nok hva jeg ville fram til uansett ;-) Men det er utrolig at det skal så lite alkohol til, før jeg surrer både med skrift og diverse andre ting. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ok, takk for tips. Å det var du som skrev feil, ble svett her nå. Er så ofte pirking på rettskriving her at en kan få litt noia. Fikk pes en gang for jeg hadde skrevet feil i en overskrift. Rettskriving har dessverre aldri vært min sterke side. Mine stiler på ungdomskolen hadde alltid fått meslinger etter de hadde vært hos læreren... 8 skrivefeil, sorry. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 8 skrivefeil, sorry. Kanskje jeg bør finne meg en ordbok? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Kanskje jeg bør finne meg en ordbok? Neida. Jeg forstår godt. Men rettskriving er noe annet enn praksis. En normal bilfører følger aldri regler 100%, men overlever alt unntatt førerprøven på nytt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Neida. Jeg forstår godt. Men rettskriving er noe annet enn praksis. En normal bilfører følger aldri regler 100%, men overlever alt unntatt førerprøven på nytt. Sant det. Når jeg leste til teoriprøven, fikk jeg svigerfaren min til og ta tentamen på teoriprøven, han strøk med glans. Jeg bestod prøven dengang, men hadde vel tvilsomt gjort det idag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.