Gjest MrPimmel Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Sant det. Når jeg leste til teoriprøven, fikk jeg svigerfaren min til og ta tentamen på teoriprøven, han strøk med glans. Jeg bestod prøven dengang, men hadde vel tvilsomt gjort det idag. Det er 6 skrivefeil i svaret. Det er ikke noe personlig, bare av akademisk interesse. Ser du selv feilene? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er 6 skrivefeil i svaret. Det er ikke noe personlig, bare av akademisk interesse. Ser du selv feilene? Nei faktisk ikke. Jeg har hatt problem med rettskriving helt siden barneskolen. Jeg prøver så godt jeg kan, det er ikke det, men det som er rett oppi hodet mitt der og da, er slettes ikke rett. Men noe er jo slurvefeil også, pga rask skriving på tastaturet. Men og/å er helt håpløst for meg. Jeg vil jo gjerne skjønne det, men får det bare ikke til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det der har jeg hørt om før, og tør aldri i livet å tisse i sjøen igjen. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 he-he-he.... Nå skaper du noia nå....:-) Nå er det slutt med at folk står og ser uskyldige ut og pisser i vannet? Etterpå var det program om kvelerslanger som klemte i hjæl mennesker. 20 personer pr år blir drept av kvelerslanger på det maerikanske kontinent. Slangene slapp ikke engang da de ble hakket svære høl i med kniv. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Iiiikkk...det har jeg også sett på før... Holder med deg...maken til mareritt 0 Siter
Goliath Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nå er det slutt med at folk står og ser uskyldige ut og pisser i vannet? Etterpå var det program om kvelerslanger som klemte i hjæl mennesker. 20 personer pr år blir drept av kvelerslanger på det maerikanske kontinent. Slangene slapp ikke engang da de ble hakket svære høl i med kniv. Vi får være glad for vår lille hoggorm:-) 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vi får være glad for vår lille hoggorm:-) Vrææl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.