Gå til innhold

NHD - cipramil??? for mye


inkink

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er redd jeg har kommet til å ta dobbel dose i kveld. Ble usikker da jeg svelget siste,... "tok jeg ikke dem isted"???? Jeg reagerer svært på disse cipralexene, og min RL psykiater sa at jeg ikke skulle ha mere enn 7,5 mg etter å ga sett serumsprøven jeg tok. Var godt innenfor sa han, og mere ville bare gi trøbbel.

Reagerte kraftig ved økning til 10, med ett anfall som RL psykiatikeren mente var et skikkelig blodtrykksfall...

Hva gjør jeg i slike tilfeller...

Huff--vet ikke om jeg tør legge meg engang..

fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Som en engangsdose vil det høyst gi lett ubehag noen timer. Ingen grunn til engstelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Den der blemma har jeg gått på et par ganger kan du si;) Så lenge jeg ikke tenker på det merker jeg absolutt ingenting (gjør kanskje dette en gang i uka, er litt glemsk).

Bare fokuser/tenk på noe annet. Slik at medisinen ikke står i "sentrum". Da merker iallefall ikke jeg noe unormalt. Kanskje kroppen har en måte å utjevne det på?

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...