thinkerbell Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Innlegg på Dol: webtroll. Larver og vaginaer. webtroll. "Heter det deltager eller deltaker". webtroll. Favoritt is. "Gravid av oralsex"? webtroll. Ikke noen innlegg om Harry Potter? Wake up.. og lukt på kaffe`n.. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg gleder meg til å lese den nye Harry Potter-boka Jeg er nysgjerrig på hvem som dør. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg må få lest bok nr 5 i denne serien. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Jeg gleder meg til å lese den nye Harry Potter-boka Jeg er nysgjerrig på hvem som dør. Se her ja, et oppegående menneske . Jeg Tenkte jeg skulle gi meg i kast med orginalen.. men jeg er litt lat så jeg venter til høsten for å få den på norsk 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Se her ja, et oppegående menneske . Jeg Tenkte jeg skulle gi meg i kast med orginalen.. men jeg er litt lat så jeg venter til høsten for å få den på norsk Jeg kommer definitivt til å gi meg i kast med originalen. Jeg har lest alle de foregående bøkene på engelsk. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Jeg må få lest bok nr 5 i denne serien. ja, den er flott. Gled deg. Hadde aldri trodd jeg skulle like Potter, men bevares for en vidunderlig verden JKR har skapt. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har enda ikke lest en eneste harry potter bok:) Drømmer mer om å møte Crackers, kyllingen som sloss mot corporate crime. Leser TV nation nå, av Michael Moore, og ler så jeg rister. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg leser dem på norsk, de engelske blir litt for svære for meg. Og etterpå hører jeg lydboka selvfølgelig. Og når filmen kommer så ser jeg den på kino før jeg kjøper den på dvd... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jegt leser den nå. Jeg er halveis,og den skuffer ikke! Dritspennende:-) Gled deg! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Jeg leser dem på norsk, de engelske blir litt for svære for meg. Og etterpå hører jeg lydboka selvfølgelig. Og når filmen kommer så ser jeg den på kino før jeg kjøper den på dvd... hihi Et hakk verre enn meg du. Jeg holder meg til bøkene 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Jegt leser den nå. Jeg er halveis,og den skuffer ikke! Dritspennende:-) Gled deg! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Jeg har enda ikke lest en eneste harry potter bok:) Drømmer mer om å møte Crackers, kyllingen som sloss mot corporate crime. Leser TV nation nå, av Michael Moore, og ler så jeg rister. *noterer ivrig* Takk for boktips! 0 Siter
Osiris Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg hadde innlegg tidligere i uka om mine forventninger og at jeg gledet meg til å bruke helga til å lese Harry Potter. Men fredag kveld dukket et søskenbarn fra Sverige opp uanmeldt så det har ikke blitt mye lesing gitt. Men jeg var og kjøpte boka i går, og gleder meg veldig til å ta fatt på den. De reiser i morra- og da burrer jeg meg inne aleine sammen med Harry. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 hihi Et hakk verre enn meg du. Jeg holder meg til bøkene Jeg kjøper selvfølgelig filmene sånn at ungene skal kunne se dem når de blir større... *Host host* 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Se her ja, et oppegående menneske . Jeg Tenkte jeg skulle gi meg i kast med orginalen.. men jeg er litt lat så jeg venter til høsten for å få den på norsk Uff - slikt er håpløst på norsk, synes jeg. Det er en ting at navnene etc. er helt utrolig fjollete i harry potter, men de norske oversettelsene overgår dette med glans. "Gullsnoppen"? Filmene er underholdende, men det er for mye barnebøker til at jeg leser bøkene. "................................." 0 Siter
mAd Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg hadde innlegg tidligere i uka om mine forventninger og at jeg gledet meg til å bruke helga til å lese Harry Potter. Men fredag kveld dukket et søskenbarn fra Sverige opp uanmeldt så det har ikke blitt mye lesing gitt. Men jeg var og kjøpte boka i går, og gleder meg veldig til å ta fatt på den. De reiser i morra- og da burrer jeg meg inne aleine sammen med Harry. ) Jeg ble ferdig med den tidligere i dag, gled deg 0 Siter
mAd Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg gleder meg til å lese den nye Harry Potter-boka Jeg er nysgjerrig på hvem som dør. Jeg vet, jeg vet *leste ut boka for et par timer siden* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Uff - slikt er håpløst på norsk, synes jeg. Det er en ting at navnene etc. er helt utrolig fjollete i harry potter, men de norske oversettelsene overgår dette med glans. "Gullsnoppen"? Filmene er underholdende, men det er for mye barnebøker til at jeg leser bøkene. "................................." Joa, bøkene krever som sagt ikke all verdens intelligens... muligens derfor jeg liker dem så godt Oversetteren har sannsynligvis enorm morro med å mekke disse navnene. Jeg ville ihvertfall frydet meg stort. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Joa, bøkene krever som sagt ikke all verdens intelligens... muligens derfor jeg liker dem så godt Oversetteren har sannsynligvis enorm morro med å mekke disse navnene. Jeg ville ihvertfall frydet meg stort. Selvfølgelig - en bok trenger ikke kreve "intelligens" for å være bra. Og Harry Potter er ute tvil gode bøker, selv om jeg ikke er så opptatt av barnebøker :-) "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.