thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Jeg kjøper selvfølgelig filmene sånn at ungene skal kunne se dem når de blir større... *Host host* jeg satt faktisk å spillte "harry potter og fangen fra azkaban" tidligere i uken.. *innrømme* :-S 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Hva betyr webtroll? jeg mente doltroll.. du vet disse dustene som forstyrrer sommerfreden for webbis og som bruker ørten forskjellige nick i samme tråd. see? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Selvfølgelig - en bok trenger ikke kreve "intelligens" for å være bra. Og Harry Potter er ute tvil gode bøker, selv om jeg ikke er så opptatt av barnebøker :-) "......................................" gullsnoppen... *lol*! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 gullsnoppen... *lol*! jeg må si jeg stusset litt da Harry tok gullsnoppen i munnen i en av filmene som gikk på TV for en stund siden. Trodde det var en barnebok jeg, men... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg vet, jeg vet *leste ut boka for et par timer siden* OK, ikke si det til meg, jeg har ikke begynt ennå 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 jeg må si jeg stusset litt da Harry tok gullsnoppen i munnen i en av filmene som gikk på TV for en stund siden. Trodde det var en barnebok jeg, men... He he. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 jeg mente doltroll.. du vet disse dustene som forstyrrer sommerfreden for webbis og som bruker ørten forskjellige nick i samme tråd. see? Ok, da er jeg med.... 0 Siter
mAd Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 OK, ikke si det til meg, jeg har ikke begynt ennå Kunne ikke falle meg inn, nei Men jeg er utrolig glad jeg fulgte instinktene mine og holdt meg unna enkelte sider jeg ofte er innom når jeg er på nett, for jeg var sikker på det ville vrimle av idioter som ikke hadde noe bedre for seg enn å avsløre alt som skjedde. Stakk innom først etter jeg hadde lest ferdig, og joda.. tullinger som hadde scanna boka, streka under alt som var vesentlig og skrevet med store, BLINKEDE bokstaver ALT som skjedde, fy faen. Blir skikkelig sinna, selv om det ikke går utover meg selv *knurr* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.