Gå til innhold

Harry.

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

Jeg kjøper selvfølgelig filmene sånn at ungene skal kunne se dem når de blir større... *Host host*

jeg satt faktisk å spillte "harry potter og fangen fra azkaban" tidligere i uken..

*innrømme*

:-S

thinkerbell
Skrevet

Hva betyr webtroll?

jeg mente doltroll.. du vet disse dustene som forstyrrer sommerfreden for webbis og som bruker ørten forskjellige nick i samme tråd.

see?

thinkerbell
Skrevet

Selvfølgelig - en bok trenger ikke kreve "intelligens" for å være bra. Og Harry Potter er ute tvil gode bøker, selv om jeg ikke er så opptatt av barnebøker :-)

"......................................"

gullsnoppen... *lol*!

:)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

gullsnoppen... *lol*!

:)

jeg må si jeg stusset litt da Harry tok gullsnoppen i munnen i en av filmene som gikk på TV for en stund siden. Trodde det var en barnebok jeg, men...

Skrevet

Jeg vet, jeg vet ;)

*leste ut boka for et par timer siden*

OK, ikke si det til meg, jeg har ikke begynt ennå :)

Skrevet

jeg må si jeg stusset litt da Harry tok gullsnoppen i munnen i en av filmene som gikk på TV for en stund siden. Trodde det var en barnebok jeg, men...

He he.

hare1365380455
Skrevet

jeg mente doltroll.. du vet disse dustene som forstyrrer sommerfreden for webbis og som bruker ørten forskjellige nick i samme tråd.

see?

Ok, da er jeg med....:)

Skrevet

OK, ikke si det til meg, jeg har ikke begynt ennå :)

Kunne ikke falle meg inn, nei ;)

Men jeg er utrolig glad jeg fulgte instinktene mine og holdt meg unna enkelte sider jeg ofte er innom når jeg er på nett, for jeg var sikker på det ville vrimle av idioter som ikke hadde noe bedre for seg enn å avsløre alt som skjedde. Stakk innom først etter jeg hadde lest ferdig, og joda.. tullinger som hadde scanna boka, streka under alt som var vesentlig og skrevet med store, BLINKEDE bokstaver ALT som skjedde, fy faen. Blir skikkelig sinna, selv om det ikke går utover meg selv *knurr*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...